NEAPINED

Οι τιμές πώλησης του νέου VW Amarok στην Ελλάδα

Το νέο Amarok είναι διαθέσιμο στην χώρα μας αποτελώντας τον βασικό αντίπαλο του Ford Ranger. Σε δύο εκδόσεις πετρελαίου με ισχύ έως 240 ίππους.

Το νέο Amarok σχεδιάστηκε από τη Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα για να πηγαίνει παντού. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι βασικά εξοπλισμένο με τετρακίνηση αντί για καθαρή πίσω κίνηση. Ένας αποδοτικός τετρακύλινδρος και ένας εξακύλινδρος κινητήρας turbo παρέχουν την απαραίτητη κινητήρια δύναμη για επαγγελματικές και ιδιωτικές εργασίες.

Το καινούργιο Amarok προσφέρεται σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού. Αυτές είναι οι σειρές “Life” και “Style”, καθώς και οι κορυφαίες εκδόσεις “PanAmericana”  (έντονα Offroad χαρακτήρας) και “Aventura” (με ιδιαίτερο σχεδιασμό). Το νέο Amarok διατίθεται ως τετράθυρο Pickup με διπλή καμπίνα (DoubleCab).

Οι τιμές πώλησης του νέου VW Amarok

  • 2.0 TDI 205ps 4MOTION Life: 48.200 €
  • 2.0 TDI 205ps 4MOTION Style: 53.500 €
  • 3.0 V6 TDI 240ps 4MOTION Style: 55.000 €
  • 3.0 V6 TDI 240ps 4MOTION PanAmericana: 61.500 €
  • 3.0 V6 TDI 240ps 4MOTION Aventura: 62.500 €

Επιπλέον μήκος και χώρος: Με 5.350 mm, το νέο Amarok είναι τουλάχιστον 96 mm μακρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο. Το μεταξόνιο των 3.270 mm αντιστοιχεί σε αύξηση 173 mm. Αυτό εξασφαλίζει περισσότερο χώρο στη διπλή καμπίνα.

Η έντονη αύξηση του μεταξόνιου είχε ως αποτέλεσμα μείωση των προβόλων του αμαξώματος. Εξαιτίας αυτού προκύπτουν πιο σφιχτές αναλογίες και βελτιωμένη ικανότητα χρήσης εκτός δρόμου καθώς οι γωνίες κλίσης του Amarok αυξήθηκαν σε έως 30 μοίρες (μπροστά) και 26 μοίρες (πίσω).

Δύο νέοι κινητήρες Amarok: Το νέο Amarok λανσάρεται με δύο αποδοτικούς κινητήρες Turbo Diesel (TDI). Η γκάμα των πετρελαιοκινητήρων ξεκινάει με ένα τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα με ψεκασμό Common-Rail και αντίστοιχα κυβισμό 1.996 cm3. Ο κορυφαίος TDI είναι ένας νέος κινητήρας V6 με κυβισμό 2.993 cm3. 

Όλες οι εκδόσεις – παραδίδονται  στον βασικό εξοπλισμό σε συνδυασμό με μία διευρυμένη ενεργοποιούμενη από τον οδηγό  τετρακίνηση (τέσσερις διαφορετικοί τρόποι κίνησης). Το Amarok διαθέτει 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Οι δύο ισχυροί κινητήρες Diesel προσφέρονται σε δύο διαφορετικές βαθμίδες ισχύος με 151kW και 177 kW.

2.0 TDI με 151 kW: Ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος TDI διαθέτει διπλή υπερπλήρωση turbo και στην έκδοση καυσαερίων με πρότυπο Euro 6 έχει ισχύ 151 kW (205 PS). Εδώ χρησιμοποιούνται δύο υπερσυμπιεστές με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας (VTG). Η πλήρης ισχύς είναι διαθέσιμη από τις 3.750 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή στρέψης 500 Nm παρέχεται μεταξύ 1.750 και 2.000 σ.α.λ.

Η αλλαγή ταχυτήτων στο Amarok 151 kW γίνεται μέσω 10-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Ο TDI είναι πάντα συνδεδεμένος με τη διευρυμένη ενεργοποιούμενη από τον οδηγό τετρακίνηση (4MOTION). Η κατανομή ισχύος μεταξύ μπροστινού και πίσω άξονα γίνεται μέσω ενός ηλεκτρομηχανικού κιβωτίου κατανομής.

3.0 TDI με 177 kW: Ως κορυφαίος TDI προσφέρεται ένας κινητήρας μεγέθους 3,0 λίτρων V6 με ψεκασμό Common-Rail και σύστημα turbo VTG. Οι δύο πλευρές κυλίνδρων είναι τοποθετημένες μεταξύ τους υπό γωνία 60 μοιρών. Ο εξακύλινδρος αναπτύχθηκε στην έκδοση με πρότυπο καυσαερίων Euro 6 , 177 kW (240 PS).

Η ισχύς διατίθεται αντίστοιχα από τις 3.250 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή στρέψης των 600 Nm παρέχεται μεταξύ 1.750 και 2.250 σ.α.λ. Αυτή η ισχύς μεταδίδεται σε ένα 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και στην διευρυμένη ενεργοποιούμενη από τον οδηγό τετρακίνηση 4MOTION.

80 λίτρα καυσίμου, 19,3 λίτρα AdBlue: Όλες οι εκδόσεις του Amarok διαθέτουν, όπως το προηγούμενο μοντέλο, ένα ρεζερβουάρ καυσίμου 80 λίτρων. Κατά 6,3, στα 19,3 λίτρα και συνεπώς κατά σχεδόν 50% αυξήθηκε ο όγκος του ρεζερβουάρ AdBlue των μοντέλων TDI.

Σύστημα 4MOTION: Το Amarok παραδίδεται στον βασικό εξοπλισμό με τετρακίνηση (4MOTION). Μία κορυφαία έκδοση με τέσσερα είδη κίνησης. Ως τέταρτο πρόγραμμα, η διευρυμένη ενεργοποιούμενη από τον οδηγό τετρακίνηση προσφέρει επιπλέον έξυπνη κατανομή ισχύος και στους τέσσερις τροχούς μέσω του πολύδισκου συμπλέκτη.

Ανάλογα με το πρόγραμμα, η κινητήρια ισχύς του συστήματος τετρακίνησης διανέμεται μεταξύ του μπροστινού άξονα (μονή ανάρτηση τροχών McPherson) και του πίσω άξονα (άκαμπτος άξονας υψηλής ικανότητας φορτίου). Μέσω ενός πλήκτρου μπορεί να ενεργοποιηθεί ένα μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα, για να κατανεμηθεί ομοιόμορφα η κινητήρια ισχύς και στους δύο τροχούς του άξονα.

Έτσι το Amarok προχωράει ακόμα περισσότερο σε ανώμαλο δρόμο, ακόμα και αν μόνο ένας από τους πίσω τροχούς έχει επαφή με το έδαφος. Οι τετρακίνητες εκδόσεις του μοντέλου έχουν σχεδιαστεί για μέγιστη ανηφορική κλίση έως 30 μοίρες.

Η τεχνολογία τετρακίνησης φροντίζει παράλληλα, ώστε και το νέο Amarok να μπορεί να έλξει 3,5 τόνους ανάλογα με την έκδοση. Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το επιτρεπόμενο συνολικό βάρος οχήματος και ρυμουλκούμενου αυξήθηκε σε έως 6,5 τόνους.

Διευρυμένη ενεργοποιούμενη από τον οδηγό τετρακίνηση: Το σύστημα 4MOTION με τη διευρυμένη ενεργοποιούμενη από τον οδηγό τετρακίνηση προσφέρει ένα τέταρτο πρόγραμμα (4A), στο οποίο η κινητήρια ισχύς διανέμεται με έξυπνο τρόπο και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός πολύδισκου συμπλέκτη.

Η τετρακίνηση κάνει την οδήγηση στο πρόγραμμα 4A – για παράδειγμα σε μεγάλες αποστάσεις ή στη λειτουργία ρυμουλκούμενου – ακόμη πιο άνετη, καθώς η κατανομή ισχύος πραγματοποιείται με τον επιπρόσθετα ενσωματωμένο στο κιβώτιο διανομής πολύδισκο συμπλέκτη. Το σύστημα 4MOTION με το πρόσθετο πρόγραμμα χρησιμοποιείται για τις εκδόσεις ισχύος από 151 kW.

Μέσω ενός περιστρεφόμενου διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων τύπων κίνησης: Η βασική ρύθμιση είναι το  πρόγραμμα 4A. Σε αυτό το πρόγραμμα το σύστημα κατανέμει την κινητήρια ισχύ ανάλογα με την πρόσφυση και την επιτάχυνση και συνεπώς αυτόματα μεταξύ των τεσσάρων τροχών.

Μια άλλη βαθμίδα κίνησης είναι το 4H. Σε αυτή την περίπτωση ο μηχανισμός κίνησης 4MOTION μεταδίδει μειωμένη ισχύ κινητήρα στους τροχούς, για παράδειγμα, για το πέρασμα όσο το δυνατόν καλύτερα χιονισμένων διαδρομών (υψηλή πρόσφυση σε κανονική ταχύτητα και ευθείες διαδρομές).

Επιπλέον, μία τρίτη βαθμίδα 4L είναι διαθέσιμη για τη λειτουργία Offroad (υψηλή ροπή στρέψης με χαμηλή ταχύτητα), για να αντιμετωπιστούν απαιτητικά περάσματα σε μη ασφαλτοστρωμένα σημεία. Ιδιαίτερα αποδοτικό είναι το Amarok στο 2H. Σε αυτό το τέταρτο πρόγραμμα, κυρίως σε ξερούς δρόμους, η κίνηση μεταδίδεται μόνο στον πίσω άξονα.

Η διευρυμένη ενεργοποιούμενη από τον οδηγό τετρακίνηση διαθέτει, όπως παρουσιάζεται, ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο διανομής 2 ταχυτήτων με ηλεκτρονικά ενεργοποιούμενο πολύδισκο συμπλέκτη. Ανάλογα με τη ρύθμιση, η κινητήρια ροπή μεταφέρεται μόνο στον πίσω άξονα (2H) ή ανάλογα με τις ανάγκες και στους δύο άξονες (4A, 4H, 4L).

  • 4A: Στο πρόγραμμα κίνησης 4A το κιβώτιο κατανομής που είναι εξοπλισμένο με πολύδισκο συμπλέκτη μεταδίδει την ισχύ του κινητήρα ανάλογα με την πρόσφυση και την ταχύτητα στους κινητήριους άξονες. Για εξοικονόμηση καυσίμου, κανονικά διοχετεύεται περισσότερη ροπή στρέψης στον πίσω άξονα, αλλά αν χρειάζεται εμπλέκεται ο μπροστινός άξονας σε δευτερολέπτα.
  • 4H: Στο πρόγραμμα τετρακίνησης 4H είναι κλειστός ο πολύδισκος συμπλέκτης. Έτσι συνδέονται μεταξύ τους οι μπροστινοί και πίσω κινητήριοι άξονες και το αυτοκίνητο λαμβάνει πάντα τη μέγιστη πρόσφυση.
  • 4L: Το πρόγραμμα τετρακίνησης 4L λειτουργεί παρόμοια με το 4H. Επιπλέον όμως η ροπή που παρέχεται στο κιβώτιο κατανομής οδηγείται μέσω ενός πλανητικού κιβωτίου, για να αλλάξει η σχέση μετάδοσης από 1:1 σε 3,06:1. Το πρόγραμμα 4L βελτιώνει έτσι τις ιδιότητες κίνησης σε ανώμαλο έδαφος και στα βουνά.
  • 2H: Αν κινείται μόνο ένας άξονας, το Amarok είναι ιδιαίτερα οικονομικό. Για να επιτευχθεί αυτό σε ιδανικές οδικές και μετεωρολογικές συνθήκες, η κινητήρια ροπή στο πρόγραμμα 2H μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς.

Έξι διαφορετικά προγράμματα οδήγησης: Το νέο Amarok εξοπλίζεται στον βασικό εξοπλισμό με το λεγόμενο “Drive Mode Control”. Yπάρχουν έξι “Drive Modes”: “Eco”, “Normal”, “Mud/Ruts”, “Sand”, “Slippery” και ” Load/Trailer”. Διευκολύνουν τη σωστή επιλογή του τύπου κίνησης, καθώς είναι ήδη διαμορφωμένα κατανοητά από την ονομασία τους για συγκεκριμένες οδηγικές καταστάσεις.

Με όλα τα προγράμματα τετρακίνησης συνδέεται η λειτουργία του μπλοκέ διαφορικού στον πίσω άξονα. Απλά ο οδηγός πιέζει το πλήκτρο “Mode” μπροστά από τη λαβή αλλαγής ταχυτήτων και μπορεί να επιλέξει προγράμματα οδήγησης τα οποία μπορούν να ενεργοποιηθούν μέσω της οθόνης αφής.

Φορτίο έλξης 3,5 τόνοι: Όλες οι εκδόσεις Amarok με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων επιτρέπεται να έλκουν ρυμουλκούμενα με βάρος έως και 3,5 τόνους. Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, παγκοσμίως το επιτρεπόμενο συνολικό βάρος οχήματος και ρυμουλκούμενου, αυξήθηκε από 6,0 σε 6,5 τόνους. Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του Pickup με διπλή καμπίνα αυξήθηκε σε 1,19 τόνους.

Πάνω από 20 νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού: Ανάλογα με τις προδιαγραφές, έως και 25 συστήματα υποβοήθησης προσθέτουν ένα ακόμη πλεονέκτημα στην άνεση και την ασφάλεια. Πάνω από 20 από αυτά τα συστήματα – για παράδειγμα το αυτόματο cruise control (“έξυπνη υποβοήθηση ταχύτητας”), η υποβοήθηση ελιγμών στάθμευσης για υποβοηθούμενο παρκάρισμα και ξεπαρκάρισμα, μια περιμετρική άποψη 360 μοιρών (“Area View”) ή μια υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας και η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας – είναι καινούργια στο Amarok δεύτερης γενιάς.

Απαράμιλλη σχεδίαση φώτων: Το ίδιο ισχύει για τις οριζόντιες εγκάρσιες ράβδους της μάσκας ψυγείου με τους εντυπωσιακά ενσωματωμένους προβολείς LED που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις. Στα Amarok PanAmericana και Amarok Aventura καθώς και στο Amarok Style, χρησιμοποιούνται στο μοντέλο οι νέοι “προβολείς IQ.LIGHT – LED Matrix”. Αυτοί εξασφαλίζουν διαδραστικό φωτισμό του οδοστρώματος και απαράμιλλη σχεδίαση φώτων.

Κάτω από τις εγκάρσιες ράβδους η μάσκα της γρίλιας ψυγείου μεταβαίνει ανάλογα με την έκδοση σε ένα άλλο οριζόντιο επίπεδο του μπροστινού τμήματος ή -στην περίπτωση του “PanAmericana” και του “Aventura”- σε ένα σχέδιο σχήματος X. Από πάνω από τη βάση της πινακίδας κυκλοφορίας και των δύο κορυφαίων μοντέλων είναι «σταμπαρισμένο» το λογότυπο Amarok. Αριστερά και δεξιά από αυτή: οι προβολείς ομίχλης LED (βασικός εξοπλισμός από το επίπεδο “Life”).

Σιλουέτα και πίσω μέρος με σαφές DNA: Ένα τυπικό χαρακτηριστικό σχεδίασης Amarok αποτελούν πλευρικά οι ημικυκλικοί θόλοι τροχών. Αντίθετα από πολλά άλλα Pickup, το πάνω τελείωμα στους θόλους των τροχών σχηματίζει μια σχεδόν ευθεία γραμμή αντί για κυκλική.

Επίσης, τα φτερά πάνω από τις ζάντες αλουμινίου μεγέθους έως 21 ιντσών προεξέχουν χαρακτηριστικά και στην περιοχή των θόλων τροχών είναι επενδυμένα με ένα ανθεκτικό πλαστικό. Σαφές μήνυμα μεταδίδει επίσης το πίσω τμήμα: Κάτω από το σήμα Volkswagen είναι αποτυπωμένο σε όλο σχεδόν το πλάτος του καπό φόρτωσης η επιγραφή Amarok.

Το εξωτερικό πλαίσιο του πίσω τμήματος σχηματίζουν τα πίσω φώτα, τα οποία εισέρχονται πολύ μέσα στη σιλουέτα. Στις κορυφαίες εκδόσεις “PanAmericana” και “Aventura” έχουν διαμορφωθεί σε σχέδιο σχήματος C και η τεχνολογία LED ανήκει στον βασικό εξοπλισμό.

Εσωτερικό για επαγγελματικές εργασίες: Η ομάδα σχεδίασης της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα έχει διαμορφώσει λειτουργικά και με υψηλή ποιότητα το εσωτερικό, με τα πρακτικά σχεδιασμένα χειριστήριά του και τις ψηφιακές οθόνες. Η αίσθηση των υλικών προσεγγίζει εδώ τα SUV της ανώτερης κατηγορίας όπως το Volkswagen Touareg.

Η διάταξη του ταμπλό είναι σαφώς δομημένη, συνοπτική και εργονομικά διαμορφωμένη για τον οδηγό. Η περιοχή της οθόνης αποτελείται ήδη από τη βασική έκδοση από το “Digital Cockpit” μεγέθους 12,3 ιντσών και την οθόνη αφής του συστήματος Infotainment που είναι διατεταγμένη σε όρθια μορφή (12,0 ιντσών).

Επιπλέον, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα στο νέο Amarok έχει υλοποιήσει ένα διαισθητικά χειριζόμενο συνδυασμό από ψηφιακές λειτουργίες και εργονομικά διαμορφωμένα πλήκτρα και περιστρεφόμενους διακόπτες. Έτσι η ένταση ήχου του συστήματος Infotainment ρυθμίζεται μέσω ενός περιστρεφόμενου διακόπτη.

Οι λειτουργίες της τετρακίνησης καθώς και τα ανώτερα μενού για τη στάθμευση, τη ρύθμιση του κλιματισμού, τα συστήματα υποβοήθησης και τα προγράμματα οδήγησης ελέγχονται μέσω πλήκτρων. Αυτοί οι ανθεκτικοί διακόπτες περιβάλλονται ανάλογα με τον εξοπλισμό με όψη χρωμίου.

Αποκλειστικό ηχοσύστημα Harman Kardon και δερμάτινα καθίσματα: Στην εικόνα των ποιοτικών λεπτομερειών ταιριάζουν επιπλέον στοιχεία εξοπλισμού όπως το ηχοσύστημα 640 Watt Harman Kardon για τα Amarok PanAmericana και Amarok Aventura. Επίσης στα Amarok PanAmericana και Amarok Aventura στον βασικό εξοπλισμό ανήκουν ο πίνακας οργάνων που είναι διαμορφωμένος σε υψηλής ποιότητας δερμάτινη όψη με ραφές αντίθετης απόχρωσης.

Οι κεντρικές λωρίδες επένδυσης των καθισμάτων στην έκδοση “Style” καλύπτονται στον βασικό εξοπλισμό με το υλικό fleece “ArtVelours”. Στα Amarok PanAmericana και Amarok Aventura η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα χρησιμοποιεί δέρμα, που είναι τόσο εκλεπτυσμένο όσο και ανθεκτικό.

Μεγάλος χώρος φόρτωσης και έως 1,19 τόνοι ωφέλιμο φορτίο: Η ευρυχωρία είναι επίσης εμφανής στο πίσω μέρος του διπλοκάμπινου, στον χώρο φόρτωσης. Ακριβώς όπως και για το προηγούμενο μοντέλο, η επιφάνεια φόρτωσης μεταξύ των θόλων τροχών με 1.227 mm προσφέρει επαρκή χώρο για μια ευρωπαλέτα που φορτώνεται εγκάρσια ή κατά μήκος.

Το μήκος του με κλειστό πίσω καπό είναι 1.624 mm. Το φορτίο προσδένεται μέσω σταθερών κρίκων στην επιφάνεια φόρτωσης και στα πλαϊνά του χώρου αυτού. Επίσης το μέγιστο ύψος του παραπέτου φόρτωσης έχει αυξηθεί ανάλογα με τον εξοπλισμό έως 21 mm και τώρα είναι 529 mm.

Η γκάμα αξεσουάρ ικανοποιεί όλες τις επιθυμίες: Ενδιαφέρον για εκδρομείς: το στατικό φορτίο οροφής αυξάνεται στα 350 κιλά – επαρκεί για μια σκηνή οροφής. Από το εργοστάσιο, αντίστοιχα, στο πρόγραμμα αξεσουάρ θα υπάρχουν χαρακτηριστικά όπως ζάντες αλουμινίου έως και 21 ιντσών, ελαστικά παντός εδάφους (έως 18 ιντσών) και διάφορες βάσεις ρυμούλκησης.

Για το χώρο φόρτωσης θα είναι επίσης διαθέσιμες χρήσιμες λεπτομέρειες όπως μια βάση ποδηλάτων, ένα πολυλειτουργικό σύστημα μεταφοράς, διάφορα συρόμενα καλύματα και πολυποίκιλες εκδόσεις διακοσμητικής μπάρας καθώς και μία σπορ μπάρα (η τελευταία αποκλειστικά για το Amarok Aventura). Και πάλι θα υπάρχει ένα Hardtop για την επιφάνεια φόρτωσης, με το οποίο το Pickup μετατρέπεται σε ένα SUV με τον όγκο φόρτισης ενός Van.

Το νέο Amarok παράγεται στη Νότια Αφρική. Παράλληλα με τη συνεχή αύξηση παραγωγής, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα ξεκινάει το λανσάρισμα στην ελληνική αγορά.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!