NEA

H Cupra παίρνει τη θέση της Seat

Τα μοντέλα που διατίθενται και όσα έχουν δρομολογηθεί προς παραγωγή θα συνεχίσουν μέχρι να ολοκληρώσουν τον κύκλο ζωής τους. Στη συνέχεια η Seat θα εστιάσει στη μικρό-κινητικότητα.

Η Seat ανακοινώθηκε ότι θα σταματήσει την παραγωγή αυτοκινήτων στο μέλλον, με τη μάρκα να αντικαθίσταται πλήρως από τη Cupra, σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας, Thomas Schäfer σε δηλώσεις του στο βρετανικό Autocar.

«Νομίζω ότι εκ των υστέρων ήταν η σωστή απόφαση για την Cupra», δήλωσε ο Schafer. «Έχω δει πολλά νέα ονόματα να έρχονται και να φεύγουν, αλλά αυτή ήταν μια καλή απόφαση. Η Cupra είναι μεγαλύτερη από την Alfa Romeo και την Polestar, άρα όχι μόνο από νέες μάρκες αλλά και παλιές».

Είναι πιθανό ότι το όνομα Seat θα μπορούσε να αφαιρεθεί εντελώς από το Leon όταν το αυτοκίνητο αυτό θα ανανεωθεί το 2024 και το αυτοκίνητο θα πωλείται αποκλειστικά ως Cupra Leon. Το Ibiza δεν θα αντικατασταθεί όταν καταργηθεί σταδιακά, ενώ η Cupra σχεδιάζει επίσης να λανσάρει ένα SUV βασισμένο στο Audi Q3 το 2024.

Ενώ τα υπάρχοντα μοντέλα της Seat θα συνεχίσουν να παράγονται καθ’ όλη τη διάρκεια του τρέχοντος κύκλου ζωής τους, η ίδια η μάρκα θα τερματίσει σταδιακά το ρόλο της ως αυτοκινητοβιομηχανία. Το όνομα Seat δεν θα αποσυρθεί και ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να βρει έναν διαφορετικό ρόλο γι’ αυτό.

Η Seat αναμένεται να μεταβεί σε άλλες μορφές λύσεων κινητικότητας, εστιάζοντας ενδεχομένως σε ηλεκτρικά σκούτερ και παρόμοιες εκδοχές, βασιζόμενη στην πρόσφατη προσπάθειά της στην ηλεκτρική κινητικότητα με το Seat Mo.

Η απόφαση για τη διακοπή της παραγωγής αυτοκινήτων της Seat οφείλεται κυρίως σε οικονομικούς λόγους, καθώς η επένδυση τόσο στη Seat όσο και στη Cupra κρίθηκε μη πρακτική.

Η Cupra έχει επεκτείνει την γκάμα της με μοντέλα, όπως το Cupra Formentor, το Cupra Tavascan, και concepts όπως το Cupra Urban Rebel και το ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο Cupra DarkRebel.

Η έκδοση παραγωγής του Cupra DarkRebel έχει προγραμματιστεί για παραγωγή το 2025 στο εργοστάσιο Martorell της Seat στην Ισπανία, μοιραζόμενο την πλατφόρμα με άλλα μοντέλα του ομίλου Volkswagen, συμπεριλαμβανομένου του VW ID 2.

Η κίνηση αυτή υπογραμμίζει τη δέσμευση του Ομίλου Volkswagen στην Ισπανία, η οποία αποδεικνύεται περαιτέρω από την επένδυση σε ένα γιγαντιαίο εργοστάσιο μπαταριών αξίας 10 δισεκατομμυρίων ευρώ στη Βαλένθια.

Παρά τη μετατόπιση από τη Seat, ο Schäfer τόνισε ότι δεν υπήρχαν προβλήματα με την κυβέρνηση και ότι οι Ισπανοί πελάτες ανταποκρίθηκαν θετικά στο Cupra, καθιστώντας την, την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στην Ευρώπη.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!