NEAPINED

H Mustang Mach-E Rally έχει κάτι από Ακρόπολις

Η Ford ανακοίνωσε την ειδική έκδοση Rally που είναι και η πρώτη της Mach-E που μπορεί με ευκολία να κινηθεί και σε χωμάτινες διαδρομές.

Όπως μαρτυρά και η ονομασία της έκδοσης Rally πρόκειται για την πρώτη off-road Mach-E που θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης μέσα στο 2024.

Διαθέτει μια σειρά από εξωτερικές αναβαθμίσεις με προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος. Εμπνευσμένο εν μέρει από το εμβληματικό Focus RS, η Mach-E Rally διαθέτει ανάλογο στιλ με μία μεγάλη πίσω αεροτομή, μπροστινό splitter, μαύρο πάνελ οροφής, προβολείς ομίχλης τύπου ραλί και εντυπωσιακές αγωνιστικές ρίγες.

Στο εσωτερικό υπάρχουν κάποιες διακριτικές διαφοροποιήσεις από την Mach-E GT, με λευκές πινελιές παντού για να ταιριάζουν με τις ζάντες, τα σήματα Mach-E Rally και τα σπορ καθίσματα.

Επίσης, υπάρχει ειδικό σετάρισμα του σασί που βρίσκεται 2 εκατοστά ψηλότερα από εκείνο της στάνταρ Mach-E. Η ανάρτηση έχει ειδικά ρυθμισμένα ελατήρια και αμορτισέρ Magenride για βέλτιστη κίνηση στο χώμα και το γαρμπίλι. Για αυτό υπάρχουν και ελαστικά υψηλής αντοχής Michelin CrossClimate σε λευκές Rally ζάντες 19 ιντσών που μπροστά τους επιβραδύνουν δισκόφρενα Brembo με κόκκινη βαφή.

Η Rally έκδοση βασίζεται στην τετρακίνητη Mach-E GT με τους δύο ηλεκτροκινητήρες που συνδυαστικά αποδίδουν 487 ίππους. Αν και η Ford δεν έχει επιβεβαιώσει επίσημα την επίδοση για το «0-100» αυτό να αναμένεται να βρίσκεται λίγο πάνω από τα 4,0 δευτερόλεπτα.

Για τους λάτρεις του off-road, η Mach-E Rally διαθέτει μια πρόσθετη λειτουργία οδήγησης Rally Sport. Αυτό το προφίλ προσφέρει ακριβέστερο έλεγχο του γκαζιού, πιο επιθετική απόσβεση και καλύτερη πρόσφυση σε ολισθηρές επιφάνειες. Επιτρέπει μεγαλύτερες γωνίες πλαγιολίσθησης, προσφέροντας μια εμπειρία γεμάτη αδρεναλίνη.

Στο κάτω της μέρος η Mach-E Rally έχει μία επιπλέον πλάκα προστασίας για την μπαταρία των 91kWh που προστατεύει και τους ηλεκτροκινητήρες από πέτρες στο ανώμαλο έδαφος. Η Ford έχει επίσης εφαρμόσει ένα προστατευτικό σπρέι στην βαφή του αμαξώματος για επιπλέον προστασία και για να ελαχιστοποιήσει τις γρατζουνιές. Επιπλέον, ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει ενσωματωμένους γάντζους είναι έτοιμος για κάθε εκτός δρόμου πρόκληση.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!