NEAPINED

Γιατί η έλλειψη ανεξάρτητων επισκευαστών EV’s θα εκτοξεύσει το κόστος χρήσης τους

Η έλλειψη εξειδικευμένων επισκευαστών Ev’s απειλεί να εκτοξεύσει το κόστος χρήσης τους και να το καταστήσει ασύμφορο για την κοινωνία.

Συγκεκριμένα, η παγκόσμια έλλειψη τεχνικών και ανεξάρτητων συνεργείων επισκευής ικανών να επισκευάζουν ηλεκτρικά οχήματα (EV) απειλεί να αυξήσει το κόστος επισκευής και εγγύησης για τους οδηγούς, υπονομεύοντας μεταξύ άλλων και τις επερχόμενες προθεσμίες για τη μείωση των εκπομπών άνθρακα των οχημάτων.

Από το Μιλάνο εως τη Μελβούρνη, οργανισμοί εκπαίδευσης τεχνικών, πάροχοι εγγύησης και επισκευαστές λένε ότι τα ανεξάρτητα συνεργεία επισκευής θα είναι ζωτικής σημασίας για να γίνουν τα EV προσιτά, επειδή είναι πολύ φθηνότερα από τους αντιπροσώπους franchise.

Ο Roberto Petrilli, 60 ετών, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης ενός ανεξάρτητου συνεργείου επισκευής στο Μιλάνο, ωστόσο διστάζει να ξοδέψει 30.000 ευρώ (32.600 $) για τον απαραίτητο εξοπλισμό, όταν οι πωλήσεις EV στην Ιταλία είναι ακόμα χαμηλές και το δίκτυο φόρτισης είναι μικρό. «Είμαι επτά χρόνια μακριά από τη σύνταξη και νομίζω ότι δεν αξίζει τον κόπο», είπε ο Petrilli.

Η βιομηχανία επισκευής αυτοκινήτων έχει ήδη έλλειψη εργαζομένων από την πανδημία. Το Institute of the Motor Industry (IMI) που εδρεύει στο Χέρτφορντ της Αγγλίας, αναπτύσσει μαθήματα κατάρτισης για την αυτοκινητοβιομηχανία και επί του παρόντος πραγματοποιεί μαθήματα EV σε όλη την Κίνα και στοχεύει να το κάνει στην Ινδία και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Προβλέπει ότι η Βρετανία, με την απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων ορυκτών καυσίμων το 2030, θα μπορούσε να μην έχει 25.000 τεχνικούς EV μέχρι το 2032.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Νο. 2 αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο μετά την Κίνα, η αύξηση των πωλήσεων EV έχει ακολουθήσει την Ευρώπη, αλλά το Γραφείο Στατιστικών Εργασίας προβλέπει ότι θα χρειαστούν περίπου 80.000 θέσεις εργασίας ηλεκτρολόγου ετησίως έως το 2031, στις οποίες περιλαμβάνονται τεχνικοί για την επισκευή EV ή την εγκατάσταση φορτιστών EV .

Από τα παραπάνω συνάγεται ότι η ηλεκτροκίνηση έχει τόσα ζητήματα ακόμα να επιλύσει προκειμένου να γίνει απόλυτα αποδεκτή από τις πλατιές λαϊκές μάζες.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!