NEAPINED

Peugeot: Περισσότερες πληροφορίες για το νέο E-3008

Μετά τις πρώτες πληροφορίες η γαλλική εταιρία ανακοινώνει και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μεγαλύτερου της ηλεκτρικού μοντέλου.

Με την πρώτη ματιά το νέο E-3008 γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμο, κάτι στο οποίο συμβάλλει και το χαρακτηριστικό fastback SUV στυλ του, όπως διατείνονται οι Γάλλοι.

Το δυναμικό και αεροδυναμικό σχήμα έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0,28. Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του (μήκος: 4,54 μ., πλάτος: 1,89 μ., ύψος: 1,64 μ.), το E-3008 αναμένεται να προσφέρει μεγάλους και άνετους χώρους.

Το E-3008 είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis. Αυτή η πλατφόρμα υποδέχεται μία μπαταρία έως και 98 kWh σε ένα συμπαγές μεταξόνιο 2,73 μέτρων για να προσφέρει αυτονομία έως και 700 χιλιόμετρα.

Σχεδιασμένο από την αρχή ως ηλεκτρικό μοντέλο, το E-3008 προσφέρει τρία αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης:

  • Range: Με 525 χλμ. αυτονομίας, 2WD, ισχύ 214 PS/157 kW
  • Dual Motor: Δύο μοτέρ με 525 χλμ. αυτονομίας, 4WD, 326 PS/240 kW
  • Long Range: Μεγάλη αυτονομία 700 χλμ., 2WD, 231 PS/170 kW

Αυτά τα συστήματα μετάδοσης κίνησης διαθέτουν μια νέα γενιά σύγχρονων κινητήρων μόνιμου μαγνήτη που παρέχουν αυξημένη ισχύ και απόδοση.

Το E-3008 είναι εξοπλισμένο με μια μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης 400V. Οι δυνατότητες ταχείας DC φόρτισης, με έως και 160 kW επιτρέπουν το γέμισμα της μπαταρίας από το 20% στο 80% σε μόλις 30 λεπτά.

Το PEUGEOT E-3008 προσφέρει επίσης μια σειρά από προηγμένες ηλεκτρικές λειτουργίες όπως την V1G ή λειτουργία έξυπνης φόρτισης, την V2L (Vehicle to Load) για την τροφοδοσία εξωτερικών συσκευών με ισχύ έως 3kW και 16A και την αναγεννητική πέδηση 3 σταδίων.

Εκτός από τις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις του E-3008, η Peugeot αργότερα θα λανσάρει υβριδικά και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης, καλύπτοντας διάφορες απαιτήσεις και προτιμήσεις της αγοράς. Λεπτομέρειες σχετικά με αυτές τις προσθήκες θα αποκαλυφθούν στο εγγύς μέλλον.

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!