PINEDΑΓΩΝΕΣ

GP Σιγκαπούρης: Ο Sainz έσπασε το σερί της Red Bull

Στη Σιγκαπούρη, ο Carlos Sainz εξασφάλισε την πρώτη νίκη της Ferrari στη φετινή σεζόν. Για την ακρίβεια, όχι μόνο της Ferrari, αλλά και γενικότερα αφού από τα υπόλοιπα 15 Grand Prix τα έχει κατακτήσει η Red Bull. Την οποία είχαμε καιρό να δούμε εκτός βάθρου!

Ο Sainz πέτυχε μία σημαντική νίκη απέναντι σε μια καθυστερημένη επίθεση της Mercedes, όταν ο αγώνας του George Russell έληξε δραματικά με ένα ατύχημα στον τελευταίο γύρο.

Η εξαιρετική επίδοση του Sainz τον οδήγησε από την pole position στη νίκη, μπροστά από τον Norris και τον Hamilton. Σε αντίθεση με την Red Bull, αυτή τη φορά η Scuderia είχε σωστή τακτική και στήσιμο.

Η Mercedes είχε προβλέψει ένα στρατηγικό πλεονέκτημα μετά τις κατατακτήριες δοκιμές, καθώς ο Russell είχε εξοικονομήσει ένα επιπλέον σετ μεσαίων ελαστικών για μια πιθανή στρατηγική δύο pitstop.  Αυτή η ευκαιρία προέκυψε όταν η Alpine του Esteban Ocon αντιμετώπισε προβλήματα, και μια περίοδος με αυτοκίνητο ασφαλείας επέτρεψε και στους δύο οδηγούς της Mercedes να έχουν ένα pit stop στον 44ο γύρο, εξοπλίζοντάς τους με φρέσκα ελαστικά.

Αν και αρχικά έπεσαν στην 4η και 5η θέση μετά τα pit stop, οι Russell και Lewis Hamilton είχαν καλό ρυθμό, κάνοντας περίπου δύο δευτερόλεπτα ταχύτερο χρόνο από τα προπορευόμενα μονοθέσια. Στόχος τους ήταν ο Lando Norris, ο πρωτοπόρος του αγώνα.

Αναγνωρίζοντας ότι ο Norris χρειαζόταν υποστήριξη για να αποκρούσει το δίδυμο της Mercedes που επιτίθεται, ο Sainz επιβράδυνε σκόπιμα για να εξασφαλίσει ότι ο Norris θα είχε πρόσβαση στο DRS για τους κρίσιμους τελευταίους γύρους του αγώνα.

Στον προτελευταίο γύρο, ο Russell άσκησε τεράστια πίεση στον Norris σε μια προσπάθεια να τον προσπεράσει. Ωστόσο, ο Norris υπερασπίστηκε τη θέση του, παρέχοντας παράλληλα στον Sainz πολύτιμο χρόνο. Ο Sainz υποχώρησε και πάλι για να δώσει στον Norris DRS για τους τελευταίους γύρους, εξασφαλίζοντας τη νίκη, καθώς ο Russell τράκαρε στον τελευταίο γύρο, χτυπώντας στον τοίχο στη στροφή 10.

Ο Norris κατάφερε να συγκρατήσει τον Hamilton στον τελευταίο γύρο, εξασφαλίζοντας τη 2η θέση και σηματοδοτώντας τον πρώτο τερματισμό στο βάθρο της σεζόν χωρίς Red Bull.

Παρά την εκκίνηση από την πρώτη σειρά, ο George Russell δεν μπόρεσε να απειλήσει τον Sainz στην αρχή του αγώνα, αντιμετωπίζοντας ανταγωνισμό από τον Leclerc και τη Ferrari. Η στρατηγική διαχείρισης ελαστικών του Leclerc στην αρχή του αγώνα τον έφερε για λίγο στην 1η θέση, αλλά μια περίοδος με το αυτοκίνητο ασφαλείας ανακάτεψε τη σειρά, με τον Russell να χάνει θέσεις από τους Leclerc και Norris κατά τη διάρκεια των pit stop.

Ο Sainz έλαβε οδηγίες να κρατήσει το πεδίο κοντά για να εμποδίσει τη Mercedes να βρει ευκαιρία για pit stop και φρέσκα ελαστικά. Ωστόσο, το σχέδιο αυτό διαταράχθηκε από μια περίοδο εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας που προκλήθηκε από την εγκατάλειψη του Ocon λόγω υποψίας προβλήματος στον συμπλέκτη.

Ο Leclerc τερμάτισε τελικά 4ος, με τον Max Verstappen να κάνει μια επίθεση για την 5η θέση με εναλλακτική στρατηγική ελαστικών. Οι Verstappen και Pierre Gasly δεν μπήκαν στα pits κατά τη διάρκεια της περιόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας, τερματίζοντας μπροστά από το δίδυμο της Red Bull.

Ο Sergio Perez ανέκαμψε στην 8η θέση μετά την εκκίνηση από την τελευταία θέση λόγω pit stop. Ο Liam Lawson εξασφάλισε τους πρώτους του βαθμούς στη F1 με την 9η θέση, ενώ ο Kevin Magnussen συμπλήρωσε την πρώτη 10άδα, προσθέτοντας έναν βαθμό στη συγκομιδή της Haas για τη σεζόν 2023.

Οι Alex Albon και Zhou Guanyu τερμάτισαν στην 11η και 12η θέση, ενώ ο Nico Hulkenberg κατέλαβε την 13η θέση.

Ο Logan Sargeant ανέκαμψε και κατέκτησε την 14η θέση, ενώ ο Fernando Alonso δυσκολεύτηκε, τερματίζοντας 15ος αφού δέχθηκε ποινή πέντε δευτερολέπτων και αντιμετώπισε προβλήματα χειρισμού.

Παρακάτω η σειρά τερματισμού στη Σιγκαπούρη. Επόμενος αγώνας στη Σουζούκα (24 Σεπτεμβρίου, στις 08:00), δείτε εδώ τη βαθμολογία στο πρωτάθλημα.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!