MUST_READNEAPINEDΧΡΗΣΤΙΚΑ

Για ποιο λόγο η εξάτμιση τοποθετείται πίσω;

Η εξάτμιση των αυτοκινήτων είναι ένα πολύ σημαντικό σύστημα που χρησιμοποιείται για την εξαγωγή των καυσαερίων από τον κινητήρα και τη μεταφορά τους μακριά από το αυτοκίνητο.

Η εξάτμιση βρίσκεται συνήθως στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου για λόγους ασφαλείας, αποδοτικότητας και πρακτικότητας, και η λειτουργία της είναι η εξής:

Εξαγωγή καυσαερίων: Κατά τη λειτουργία του κινητήρα, παράγονται καυσαέρια και άλλες εκπομπές, περιλαμβανομένων του διοξειδίου του άνθρακα (CO2), των οξειδίων του άζωτου (NOx), των υδρογονανθράκων και των μικρό-σωματιδίων. Το σύστημα εξάτμισης λειτουργεί ως δίοδος για τη μεταφορά αυτών των εκπομπών από τον κινητήρα προς τον περιβάλλοντα χώρο.

Εκκαθάριση και μείωση εκπομπών: Μέχρι την εξάτμιση τα καυσαέρια περνούν από ένα σύνολο καταλυτών, που βρίσκονται σε σειρά, τα οποία επιτρέπουν τη δραστική μείωση των επιβλαβών εκπομπών. Κατά τη διέλευση από αυτούς τους καταλύτες, τα καυσαέρια μετατρέπονται σε λιγότερο επιβλαβή ενώσεις και εξουδετερώνονται, ενώ στα σύγχρονα μοντέλα (ακόμη και στα βενζίνης) υπάρχει φίλτρο παρακράτησης PΜ. Επειδή οι καταλύτες περιέχουν ακριβά υλικά έχουν γίνει στόχος κλοπών.

Σίγαση θορύβου: Η εξάτμιση περιλαμβάνει επίσης ένα σύστημα από διαφράγματα (σιλανσιέ) ελέγχου θορύβου που βοηθά στη μείωση του θορύβου που παράγεται από την εκροή των καυσαερίων από τον κινητήρα.

Γιατί βρίσκεται πάντα στο πίσω μέρος;

Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τους οποίους η εξάτμιση των αυτοκινήτων βρίσκεται συνήθως στο πίσω μέρος:

Ασφάλεια: Η τοποθέτηση της εξάτμισης στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου μειώνει τον κίνδυνο τραυματισμού από τον θερμό εκροές αερίων και των εκπομπών που περιέχουν βλαβερές ουσίες.

Λειτουργικότητα: Η εξάτμιση στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί με περισσότερη αποτελεσματικότητα, καθώς η εκροή των καυσαερίων γίνεται ευκολότερα και χωρίς περιορισμούς.

Πρακτικότητα: Οι εκροές αερίων και ο θόρυβος που παράγονται από τη λειτουργία της εξάτμισης δεν επηρεάζουν τους επιβάτες στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, δημιουργώντας μια πιο ήσυχη και άνετη οδηγική εμπειρία.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!