NEA

Στην Toyota γυαλίζουν με το χέρι… τους προφυλακτήρες

Με παλαιομοδίτικες αλλά αποτελεσματικές -μεταξύ άλλων- μεθόδους φιλοδοξεί η Toyota να μειώσει το χάσμα με την Tesla και τους άλλους  ανταγωνιστές ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς το στοίχημα είναι η μείωση του κόστους.

Τι κάνει; Η αυτοκινητοβιομηχανία έδωσε μια γεύση από τις τελευταίες της εξελίξεις. Έδειξε παραδείγματα λιτής εφευρετικότητας, όπως μια τεχνική κατασκευής προφυλακτήρων υψηλής στιλπνότητας χωρίς βαφή. Το καλούπι γυαλίζεται με το χέρι σε φινίρισμα «καθρέφτη», δίνοντας στον προφυλακτήρα τη λάμψη του.

Αλλού, ο εξοπλισμός τριών δεκαετιών που χρησιμοποιείται για την επεξεργασία εξαρτημάτων μπορεί τώρα να λειτουργεί τη νύχτα και τα Σαββατοκύριακα αφού αυτοματοποιηθεί μέσω ρομποτικής και τρισδιάστατης μοντελοποίησης.

«Η δύναμη της κατασκευής της Toyota έγκειται στην ικανότητά μας να ανταποκρινόμαστε στους μεταβαλλόμενους καιρούς», είπε ο Chief Product Officer Kazuaki Shingo στους δημοσιογράφους κατά την περιοδεία.

Η Toyota έφερε επανάσταση στη σύγχρονη κατασκευή με το σύστημα λιτής παραγωγής, την έγκαιρη παράδοση και την οργάνωση ροής εργασιών «kanban».

Οι μέθοδοι του έχουν υιοθετηθεί από τότε παντού, από τα νοσοκομεία έως τις εταιρείες λογισμικού και έχουν μελετηθεί ευρέως σε σχολές επιχειρήσεων και αίθουσες συσκέψεων σε όλο τον κόσμο.

Η αδυσώπητη εστίαση στη συνεχή βελτίωση και το συμπίεση του κόστους βοήθησε στην άνοδο της Toyota από τη μεταπολεμική αρχή σε παγκόσμιο γίγαντα. Όμως, στα ηλεκτρικά με μπαταρία, έχει επισκιαστεί από την Tesla, η οποία χρησιμοποίησε τη δική της απόδοση για να δημιουργήσει κορυφαία κερδοφορία στην αγορά.

Υπό τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο Koji Sato, η Toyota ανακοίνωσε τον Ιούνιο ένα φιλόδοξο σχέδιο για την ενίσχυση των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία, μια μεγάλη αλλαγή μετά από χρόνια κριτικής ότι ο κατασκευαστής του κορυφαίου υβριδικού Prius άργησε να υιοθετήσει την πλήρως ηλεκτρική τεχνολογία.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία αντιπροσώπευε μόνο περίπου το 0,3% της παγκόσμιας αγοράς EV το 2022, δήλωσε η Goldman Sachs τον Ιούνιο.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!