NEAPINED

Η Daihatsu θέλει το δικό της Miata

Το λιλιπούτειο Copen πάντα ξεχώριζε για το μοναδικό στυλ και το αθλητικό του DNA. Εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο για αγορά στην Ιαπωνία ακόμη και σήμερα.

Παρά την αποχώρησή της από την Ευρώπη, η δημοφιλής εταιρία συνεχίζει να την παρουσία της την υπόλοιπη παγκόσμια αγορά, συνεργαζόμενη στενά με την Toyota.

Μάλιστα, το Copen στη δεύτερη γενιά του συνεχίζει από το 2014 να προσφέρεται στην Ιαπωνία σε πολλές άλλες εκδόσεις, όπως μιας κουπέ, μιας έκδοσης GR Sport και μιας ρετρό Cero.

Καθώς πλησιάζουμε στο τέλος του μήνα, η έκθεση του Τόκιο ετοιμάζεται να μας εκπλήξει, και η Daihatsu έδωσε μια πρώτη γεύση από το πρωτότυπο Vision Copen. Αυτό το μοντέλο δεν πρέπει να συγκρίνεται με το Copen που γνωρίζουμε ως kei-car (μικρό αυτοκίνητο με μικρό κινητήρα), καθώς έχει πολύ μεγαλύτερες διαστάσεις.

Συγκριτικά, το Vision έχει μήκος 3,835 μέτρα και πλάτος 1,694 μέτρα, ενώ το αρχικό Copen μετρά μόλις 3,398 και 1,476 χιλιοστά μέτρα αντίστοιχα. Πράγματι, το πρωτότυπο Copen έχει μεγαλώσει τόσο πολύ που πλησιάζει το μέγεθος ενός Mazda Miata.

Το Vision θα κάνει ντεμπούτο με σημαντικά περισσότερη ισχύ, αφού την θέση του τρικύλινδρου του 0,6 λίτρων έχει πάρει έναν μεγαλύτερο 1.300άρη κινητήρα που αναμένεται να αποδίδει πάνω από 65 άλογα.

Επιπλέον, είναι πισωκίνητο σε αντίθεση με το ορίτζιναλ Copen που έχει τη κίνηση μπροστά. Περισσότερες λεπτομέρειες θα αποκαλυφθούν κατά τη διάρκεια της έκθεσης στο Τόκιο, η οποία ξεκινά στις 26 Οκτωβρίου.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!