NEAPINED

Πως το κράτος της Κίνας σπρώχνει τα ηλεκτρικά της στην Ευρώπη

Η άνοδος της Κίνας στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι αδιαμφισβήτητη. Αλλά τι κρύβεται πίσω από αυτήν την ταχεία ανάπτυξη και τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία;

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Nio, η οποία έχει επενδύσει σημαντικούς πόρους στην έρευνα και ανάπτυξη, με ένα εργατικό δυναμικό 11.000 ατόμων αφιερωμένο στο R&D. Οι παραγωγικές της δυνατότητες είναι εντυπωσιακές.

Παρ’ όλα αυτά, αυτή η επιθετική στρατηγική έχει υψηλό κόστος. Η Nio ανέφερε απώλειες 835 εκατομμυρίων δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο.

Αν και η εταιρεία καταγράφει ζημιές που φθάνουν τα 35.000 δολάρια για κάθε αυτοκίνητο που παράγει, η Nio εξακολουθεί να βρίσκεται σε θέση ανάπτυξης. Αυτό είναι εφικτό κυρίως χάρη στην έντονη οικονομική υποστήριξη που λαμβάνει από την κινεζική κυβέρνηση.

Το 2020, όταν η εταιρεία βρέθηκε αντιμέτωπη με σοβαρά προβλήματα ρευστότητας, η τοπική κυβέρνηση παρείχε ένα χρηματικό ποσό 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων ανταλλάσσοντας το για ένα ποσοστό 24% της εταιρείας.

Αυτό το ποσό συνοδεύτηκε από επιπλέον 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια από ένα συνασπισμό επενδυτών, με την κύρια συμμετοχή να είναι από μια τράπεζα υπό τον έλεγχο του κράτους.

Οι οικονομικές δυσχέρειες της Nio θα ήταν καταστροφικές αλλά η ισχυρή υποστήριξη από την κινεζική κυβέρνηση ήταν μια ζωτικής σημασίας σωτηρία.

Η δέσμευση της Κίνας στα ηλεκτρικά οχήματα στέλνει μηνύματα σε όλο τον κόσμο. Η Ευρώπη, βλέποντας την άνοδο των κινεζικών εισαγωγών E.V., έχει ξεκινήσει έρευνες για τυχόν κυβερνητικές επιδοτήσεις.

Εντούτοις, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία επωφελείται και από το χαμηλότερο κόστος εργατικού δυναμικού. Από την άλλη πλευρά, παρά τις διαφορές στις αμοιβές, η κινεζική παραγωγή αυτοκινήτων ξεχωρίζει για τον αυτοματισμό της.

Η τεχνολογική ικανότητα της Κίνας έχει προσελκύσει διεθνείς συνεργασίες. Ενώ τα κινεζικά E.V. μάρκες ευδοκιμούν σε αγορές από την Ευρώπη έως τη Λατινική Αμερική, τις ΗΠΑ δυσκολεύονται λόγω και των υψηλότερων δασμών.

Παρά την αρχική ύφεση, οι τεχνολογικές προοπτικές της Nio αρχίζουν να αυξάνουν τις πωλήσεις.

Καθώς ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαιώνει τις τεχνολογικές επενδύσεις της εταιρείας παρά τις οικονομικές προκλήσεις, αυτό υπογραμμίζει μια ευρύτερη τάση: Οι κινεζικοί κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι εδώ για να μείνουν!

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!