NEA

Το θρυλικό Honda Prelude επιστρέφει

Στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο, η Honda παρουσίασε ένα ξεχωριστό concept προμηνύοντας ένα νέο Prelude με ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης.

Η Honda επισήμανε την ηλεκτρική φύση του concept, επικεντρώνοντας στην αρμονία της ηλεκτροκίνησης με την οδηγική συγκίνηση για τις μελλοντικές δημιουργίες της.

Εμφανισιακά, το Prelude Concept έχει στοιχεία από το Civic με εκλεπτυσμένο μπροστινό μέρος, λεία σχεδίαση, ζάντες 20 ιντσών με φρένα Brembo, παραδοσιακούς εξωτερικούς καθρέφτες και μια χαρακτηριστική αεροτομή στο πίσω μέρος.

Ο CEO της Honda, Toshihiro Mibe, αναφέρθηκε στο Prelude Concept ως το μοντέλο πάνω στο οποίο θα βασιστούν τα επόμενα ηλεκτρικά υψηλών επιδόσεων της εταιρείας.

Λογικά η Honda θα εξοπλίσει το νέο Prelude με έναν ηλεκτροκινητήρα για τους μπροστινούς τροχούς, ένα πακέτο μπαταριών για μια αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα και ισχύ περίπου 300 ίππων.

Αν και οι ακριβείς τεχνικές προδιαγραφές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, το πρωτότυπο Prelude φαίνεται να είναι πολύ κοντά στο να μπει στη γραμμή παραγωγής. Πάντως, ως ηλεκτρικό σπορ σεντάν δεν αποκλείεται να το δούμε να κυκλοφορεί και στην Ευρώπη τοποθετημένο πάνω από το Civic.

Τέλος, να πούμε ότι το Prelude ήταν ένα σπορ κουπέ που παρήχθη από το 1978 έως το 2001. Παρόλο που αρχικά ξεκίνησε ως ένα πιο σπορ εναλλακτικό μοντέλο της Accord, σταδιακά εξελίχθηκε σε ένα ανεξάρτητο μοντέλο, με περισσότερες προηγμένες τεχνολογίες και σχεδιαστικά χαρακτηριστικά.

Το Prelude παρήχθη σε πέντε γενιές, με κάθε γενιά να φέρνει νέες βελτιώσεις και αλλαγές στο σχεδιασμό. Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που παρουσίασε την τεχνολογία 4WS (τετραδιεύιυνση) της Honda, ένα σύστημα που επέτρεπε τους πίσω τροχούς να στρίβουν ελαφρώς σε σχέση με τους μπροστινούς.

Τα Prelude κατασκευάστηκαν με διάφορους κινητήρες, περιλαμβανομένων των DOHC VTEC κινητήρων που πρόσφεραν εξαιρετικές επιδόσεις για την εποχή τους. Παρόλο που το Prelude κέρδισε πολλούς οπαδούς λόγω του σχεδιασμού του, της τεχνολογίας του και των επιδόσεων του, οι πωλήσεις του συρρικνώθηκαν στα τελευταία χρόνια της παραγωγής του, με αποτέλεσμα η Honda να διακόψει την παραγωγή του το 2001.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!