NEA

Αυτό είναι το πιο άγριο Land Cruiser που έχετε δει ποτέ [video]

Το FJ Bruiser έχει V8 μοτέρ από το NASCAR, πέντε τροχούς και ιμάντα κύλισης κάτω από το δάπεδο για να μην κολλά πουθενά!

Υποτίθεται ότι το BJ Cruiser τιμά το FJ45 του 1966. Ωστόσο, οι μετατροπές είναι τόσες πολλές που δύσκολα μπορείς να αντιληφθείς πως η βάση του τετρακίνητου θηρίου είναι ένα παλιό φορτηγάκι.

Όπως μπορείτε να δείτε σχεδόν όλο το σασί έχει αλλάξει με την ανάρτηση να έχει αντικατασταθεί από μία καινούργια της Fox με ελατήρια Eibach. Επιπλέον υπάρχουν ενισχυμένοι άξονες, μπροστινά και πίσω διαφορικά Currie και μία μονάδα μετάδοσης Advanced Adapter Atlas.

Οι τροχοί Method Beadlock των 20 ιντσών φορούν τεράστια ελαστικά της BF Goodrich που έχουν διάμετρο 42 ίντσες και όπως βλέπετε αυξάνουν τουλάχιστον στο μισό μέτρο την απόσταση από το έδαφος.

Αν παρά ταύτα η «κοιλιά» του BJ Cruiser σκαλώσει στο έδαφος, όπως θα δείτε στο βίντεο υπάρχει ένα καινοτόμο σύστημα που μοιάζει σαν μονή ερπύστρια (ή κάτι σαν μεταφορική ταινία) που βοηθά το όχημα να ξεκολλήσει. Ο οδηγός δεν χρειάζεται ακόμα και να βγει από το όχημα, αφού η λειτουργία ενεργοποιείται από το εσωτερικό του καμπίνας με το πάτημα ενός κουμπιού.

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια αναβαθμισμένη, από την Toyota Racing Development, έκδοση του κινητήρα V8 από το NASCAR με χωρητικότητα 5,9 λίτρα.

Ενώ η Toyota δεν αποκάλυψε τις συγκεκριμένες αλλαγές που έγιναν για το FJ, αυτός ο κινητήρας συνήθως αποδίδει περίπου 725 ίππους σε πλήρη αγωνιστική κατάσταση. Συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο Rancho Drivetrain Engineering με τρεις ταχύτητες, ειδικά σχεδιασμένο για αγώνες, και ένα σύστημα εξάτμισης MagnaFlow.

Οι δύο επιβάτες βολεύονται στα καθίσματα Momo Daytona EVO, τα οποία η Toyota επένδυσε με καρό ύφασμα ως φόρο τιμής στο αρχέτυπο FJ.

Ο οδηγός χρησιμοποιεί ένα τιμόνι «Jackie Stewart» του 1968 από μια aftermarket εταιρεία. Στον χώρο της καρότσας έχει τοποθετηθεί η τεράστια ρεζέρβα και το σύστημα ψύξης για τα υδραυλικά και τον έξυπνο ιμάντα κύλισης στο κάτω μέρος. Απλά δείτε το βίντεο.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!