NEAPINED

Αυτή η Ferrari 330 LM/250 GTO είναι η ακριβότερη όλων των εποχών

Η RM Sotheby’s δημοπράτησε χτες στη Νέα Υόρκη μία Ferrari 330 LM / 250 GTO για μόλις… 51,7 εκ. δολάρια, αφού δεν κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ όλων των εποχών.

Το εκτιμώμενο ποσό των 60 εκατομμυρίων δεν επετεύχθη, αλλά τα 51,7 εκ. δολάρια αρκούν για ένα ρεκόρ: η 330 LM είναι η ακριβότερη Ferrari που πωλήθηκε ποτέ σε δημοπρασία. Μέχρι τώρα, το ρεκόρ ανήκε σε μία 250 GTO που άλλαξε ιδιοκτήτη τον Αύγουστο του 2019 για 48,6 εκατομμύρια δολάρια.

Παρά το αστρονομικό ποσό, η Ferrari 330 LM δεν είναι το ακριβότερο αυτοκίνητο όλων των εποχών. Αυτή τη θέση κατέχει από το 2022 το Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut-Coupé. Για 135 εκατομμύρια ευρώ, το ασημένιο Mercedes είχε αλλάξει τότε ιδιοκτήτη.

Αρχικά η εικονιζόμενη 330 LM από τη Scaglietti εφοδιαζόταν με έναν αγωνιστικό ατμοσφαιρικό V12 με 6 καρμπυρατέρ Weber που απέδιδε 390 ίππους με την τελική να αγγίζει τα 280 χλμ./ώρα, χάρη και στο χαμηλό απόβαρο των 950 κιλών.

Ο αγωνιστικός είχε χωρητικότητα 4,0 λίτρα, με 4άρι σασμάν, ενώ αργότερα μπήκε ο κανονικός των 3,0 λίτρων που είχε 5άρι κιβώτιο. Υπήρξαν και πολλές άλλες βελτιώσεις, όπως μία βελτιωμένη πίσω ανάρτηση με σύνδεσμο Watt.

Ενώ όλες οι 250 GTO είναι πανάκριβες και σπάνιες, αυτή ξεχωρίζει ιδιαιτέρως καθώς ήταν η μοναδική Tipo 1962 που συμμετείχε στην εργοστασιακή αγωνιστική ομάδα. Κατάφερε να πάρει μια πρώτη θέση στην κατηγορία του στα 1.000 χιλιόμετρα του Nürburgring το 1962. Ωστόσο, δεν ολοκλήρωσε τον αγώνα 24 Ώρες του Le Mans εκείνης της χρονιάς λόγω προβλημάτων υπερθέρμανσης.

Ένας ιδιώτης απέκτησε το τροποποιημένο αυτοκίνητο για αγώνες το 1963. Τελικά, αυτό το 250 GTO έφτασε στις ΗΠΑ, όπου ο τρέχων ιδιοκτήτης το απέκτησε το 1985 καταβάλλοντας μόλις 500.000 δολάρια. Χρησιμοποιήθηκε για αγώνες κλασικών αυτοκινήτων και σε υψηλά αυτοκινητιστικά σόου, κερδίζοντας το Best of Show στο Amelia Island Concours d’Elegance το 2011.

Το απλό εσωτερικό κεντρίζει την προσοχή, με την ασημένια επένδυση και το καφέ ξύλινο τιμόνι με το εμβληματικό Cavallino Rampante. Το χρώμα «Rosso Cina» κοσμεί ο αριθμός αγώνα «7» στα άκρα και στα πλαϊνά. Αυτόν φορούσε το αγωνιστικό την πρώτη του χρονιά, το 1962.


Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!