NEAPINED

Σας αρέσει το νέο Dacia Duster;

H ρουμανική εταιρία ετοιμάζεται να παρουσιάσει επίσημα το Φεβρουάριο το νέο Duster που θα κάνει το ντεμπούτο του στο σαλόνι της Γενεύης.

Η 3η γενιά Duster αναμένεται να συνεχίσει την εξαιρετική εμπορικά πορεία που έχει το δεύτερο -μετά το Sandero- σημαντικότερο μοντέλο της Dacia. Συνεχίζοντας πάντα κάτω από την ομπρέλα της Renault, το νέο Duster θα βασίζεται στη πλατφόρμα CMF-B του ομίλου, η οποία χρησιμοποιείται σε διάφορα μοντέλα, π.χ. όπως είναι το Sandero και το Jogger.

Παρά το γεγονός ότι βρίσκεται στο τέλος του κύκλου ζωής του, το Duster είχε μία αξιόλογη πορεία στην αγορά, με αύξηση 7,5% και 122.203 μονάδες στους πρώτους εννέα μήνες του έτους, σύμφωνα με στοιχεία της Dataforce. Την ίδια περίοδο, το Sandero κατέγραψε εντυπωσιακή αύξηση 18% στις πωλήσεις του στην Ευρώπη, φτάνοντας τις 175.012 μονάδες.

Είναι αξιοσημείωτο ότι το σαλόνι της Γενεύης έχει ιδιαίτερη σημασία και για τη μάρκα Renault. Παράλληλα με την παρουσίαση του Duster, η Renault σχεδιάζει να αποκαλύψει το R5, ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, επισημαίνοντας τη δέσμευσή της στην καινοτομία και τη βιώσιμη κινητικότητα.

Το σαλόνι της Γενεύης επιστρέφει μετά από απουσία από το 2019, με τοπ γκρουπ της Renault να έχει κεντρικό ρόλο στην επαναφορά της. Η 90η έκδοση της εκδήλωσης ακυρώθηκε τον Μάρτιο του 2020 λόγω απόφασης των Ελβετικών αρχών λόγω της πανδημίας COVID-19.

Photo/renderings: kolesa.ru

Το νέο Duster αναμένεται να έχει μία εξελιγμένη σχεδίαση με τη δυναμική μάσκα και ένα διαφορετικό πίσω σχήμα, όπως μας δείχνει το kolesa.ru στις ψηφιακές του εικασίες. Το εσωτερικό αναμένεται και αυτό να έχει ένα ψηφιακό πακέτο με βελτιωμένες οθόνες, τόσο σε ταχύτητα όσο και σε γραφικά.

Όσο αφορά στην γκάμα των κινητήρων αναμένεται να δούμε τις ήπια υβριδικές εκδόσεις στα 1.300 κ.εκ. με τους 140 ίππους. Είναι τα μοτέρ που χρησιμοποιούνται τόσο στο Renault Captur/ Austral όσο και στο Nissan Qashqai.

Η λογική λέει πως θα δούμε και φουλ E-TECH υβριδική έκδοση με το σύστημα του Arkana (με τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό) να είναι επικρατέστερο σε σχέση με το ακριβότερο του Austral (με τον turbo 1.200άρη). Αμφίβολη είναι η διάθεση της ντίζελ έκδοσης η οποία πιθανότατα θα καταργηθεί για τις αγορές της Ευρώπης.

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!