NEAPINED

Η Pagani Imola Roadster των 850 ίππων

Το εντυπωσιακό δεν έχει να κάνει μόνο με την ισχύ του twin-turbo V12 της AMG – Καταφέρνει να αγγίξει τα 350 χλμ./ώρα και ζυγίζει όσο ένα Ford Puma!

Η Imola Roadster, πέρα από την εντυπωσιακή της εμφάνιση, αποτελεί ένα μεγαθήριο του δρόμου, έτοιμο να αφήσει το στίγμα του με την απίστευτη τελική που φτάνει έως και τα 350 χλμ./ώρα.

Αυτή η ανοιχτή έκδοση του ομώνυμου κουπέ, η Imola Roadster, δανείζεται την τεχνολογία της από την επίσης εντυπωσιακή Huayra Roadster ΒC.

Ο κινητήρας 6.0 V12 της Mercedes-AMG αποδίδει 850 ίππους και 1.100 Nm ροπής, ενώ το σειριακό κιβώτιο 7 σχέσεων της X-Trac εξασφαλίζει την μετάδοση της ισχύος στους τροχούς.

Η αύξηση της απόδοσης έφερε μία μεγαλύτερη εισαγωγή δροσερού αέρα στη μάσκα αλλά και μεγαλύτερες απαγωγές του ζεστού αέρα από τον V12, οι οποίες υπάρχουν σε διάφορα σημεία, όπως στους θόλους των πίσω τροχών.

Ενδιαφέρουσες αεροδυναμικές παρεμβάσεις στο αμάξωμα και ενεργητικά αεροδυναμικά στοιχεία προσφέρουν κάθετη δύναμη 600 κιλών στα 280 χλμ./ώρα. Χαρακτηριστική παραμένει η εισαγωγή αέρα πάνω από τα κεφάλια των δύο επιβατών, καθώς και οι ενεργητικές παρεμβάσεις στην αεροδυναμική.

Οι μηχανικοί της Pagani έχουν προσπαθήσει να ελαχιστοποιήσουν το βάρος της Imola Roadster, και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Το βάρος της ανέρχεται σε μόλις 1.260 κιλά, κάτι που συνδυάζεται ιδανικά με τις εκπληκτικές επιδόσεις της.

Όπως το Audi R8 GT2 που εστιάζει στην πίστα, αλλά κυκλοφορεί και αυτό στο δρόμο, το Imola Roadster διαθέτει ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R με νούμερ 265/30 R20 στον μπροστινό άξονα και 355/25 R21 στον πίσω, με σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου.

Τις οποίες φρενάρουν τα αεριζόμενα κεραμικά φρένα της Brembo, ενώ ένα άλλο χαρακτηριστικό του hypercar με την ανοιχτή οροφή αφορά στην επαναρρυθμισμένη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.

Η Pagani δεν λέει κάτι συγκεκριμένο για την τιμή της Imola Roadster που θα περιοριστεί σε μόλις οκτώ μονάδες. Αυτό το καθιστά ελαφρώς λιγότερο αποκλειστικό από το κουπέ που κατασκευάστηκε σε μόλις πέντε αυτοκίνητα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!