NEA

Ανοικτό το ενδεχόμενο της επιστροφής της VW στη Ρωσία; Απολύθηκαν οι εργαζόμενοι της…

Οι απολυμένοι εργαζόμενοι στο πρώην εργοστάσιο της Volkswagen στη Ρωσία απολύονται, σύμφωνα με το συνδικάτο που τους εκπροσωπεί, καθώς οι νέοι ιδιοκτήτες αγωνίζονται να βρουν έναν συνεργάτη για να συνεχίσουν την παραγωγή έξι μήνες αφότου η VW οριστικοποίησε την έξοδό της από τη χώρα.

Το εργοστάσιο, στην περιοχή Kaluga της Ρωσίας, νότια της Μόσχας, έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 225.000 αυτοκινήτων, αλλά η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία οδήγησε τις εργασίες σε αδιέξοδο. Το εργοστάσιο θα παραμείνει σε αδράνεια τουλάχιστον μέχρι τον Μάρτιο του 2024, πρόσθεσε το συνδικάτο.

Τον Μάιο, η Volkswagen ολοκλήρωσε την πώληση του εργοστασίου και των τοπικών θυγατρικών της στην Art-Finance, υποστηριζόμενη από τον όμιλο αντιπροσώπων αυτοκινήτων Avilon, ο οποίος αργότερα μετονόμασε το εργοστάσιο σε AGR Automotive.

Ο περιορισμός της διακοπής της παραγωγής και της απασχόλησης ήταν ένας από τους βασικούς στόχους της Μόσχας, καθώς πολλές δυτικές επιχειρήσεις έχουν εγκαταλείψει τη Ρωσία, ένα ζήτημα που έγινε ακόμη πιο οξύ καθώς η μετανάστευση και η στρατολόγηση προκάλεσαν εκτεταμένες ελλείψεις εργατικού δυναμικού.

Οι εργάτες του εργοστασίου βγάζουν λίγο περισσότερα από 50.000 ρούβλια (562 δολάρια) το μήνα κατά μέσο όρο, δήλωσε στο Reuters η Έλενα Κριούκοβα, επικεφαλής της επιτροπής εργοστασίων του συνδικάτου MPRA.

Στο πλαίσιο του καθεστώτος άδειας που προσφέρουν οι νέοι ιδιοκτήτες, το προσωπικό αμείβεται επί του παρόντος τα δύο τρίτα του μισθού του. Τώρα τους προσφέρονται τρεις μήνες αποδοχές εάν παραιτηθούν, με μπόνους για όσους απασχολούνται εδώ και καιρό.

Ανοικτό το ενδεχόμενο της επιστροφής της VW στη Ρωσία;

Φαινομενικά αποσπώντας χρήματα από τη Ρωσία κατά την έξοδό τους, η Volkswagen διέλυσε την τάση άλλων μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, οι περισσότερες από τις οποίες πούλησαν τα περιουσιακά τους στοιχεία στη Ρωσία έναντι ονομαστικής αμοιβής, αλλά εισήγαγαν ρήτρες επαναγοράς που θα μπορούσαν μια μέρα να τους επιτρέψουν να επιστρέψουν.

Η γαλλική Renault πούλησε το πλειοψηφικό της μερίδιο στη ρωσική Avtovaz για ένα ρούβλι, αλλά με εξαετή οψιόν εξαγοράς της. Η ιαπωνική Nissan παρέδωσε τις δραστηριότητές της στη Ρωσία σε κρατική οντότητα έναντι ενός ευρώ.

Η κυβέρνηση της Ρωσίας είπε ότι η συμφωνία της Volkswagen δεν περιελάμβανε ρήτρα επαναγοράς.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!