Η Toyota ανακοίνωσε μια ήπια υβριδική έκδοση για το Hilux του 2024, ενισχύοντας την αποδοτικότητα και τις δυνατότητες του δημοφιλούς πετρελαιοκίνητου pick-up.
Το νέο mild hybrid σύστημα διαθέτει μια ενσωματωμένη γεννήτρια-μίζα με ιμάντα που συνδέεται με τον τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα των 2,8 λίτρων, ενώ η ηλεκτρική ενέργεια παρέχεται από μια μπαταρία 48V.
Αυτό το σύστημα που ζυγίζει μόλις 7,6 κιλά, προσθέτει 16 ίππους και 65 Nm κατά την επιτάχυνση, συμβάλλοντας σε μια προβλεπόμενη βελτίωση της απόδοσης κατά 5% σε σύγκριση με τον μη υβριδικό κινητήρα ντίζελ.
Σε συνδυασμό με το υβριδικά σύστημα ο Euro 6d, 16βαλβιδος ντίζελ αποδίδει 204 ίππους στις 3.400 σ.α.λ. και 500 Nm ροπής μεταξύ 1.600-2.800 σ.α.λ..
O ντίζελ είναι εξοπλισμένος με σύστημα ψεκασμού καυσίμου common rail, στροβιλοσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και υδρόψυκτο ψυγείο. Οι εκπομπές ρύπων καταστέλλονται από τον οξειδωτικό καταλύτη, το φίλτρο σωματιδίων DPF και το σύστημα SCR με ψεκασμό AdBlue.
Η νέα ρύθμιση βελτιώνει επίσης τις επιδόσεις εκτός δρόμου, με χαρακτηριστικά όπως η αναγεννητική πέδηση που βελτιώνει τη σταθερότητα σε κατηφόρες και η ηλεκτρική υποβοήθηση που παρέχει ομαλότερη επιτάχυνση σε απαιτητικά εδάφη.
Η Toyota λέει ότι ενώ το ήπιο υβριδικό είναι ένα βήμα προς την ηλεκτροκίνηση, δεν αποτελεί άμεσο πρόδρομο μιας plug-in υβριδικής έκδοσης, αλλά εξετάζονται εναλλακτικές επιλογές κίνησης για το Hilux. Γιατί όχι και ένα πλήρως ηλεκτρικό.
Το Hilux Hybrid αναμένεται να κυκλοφορήσει στα μέσα του 2024, ενώ οι λεπτομέρειες της τιμής θα αποκαλυφθούν πιο κοντά στην ημερομηνία κυκλοφορίας.