NEAPINED

Η Mercedes-AMG SL 63 S E Performance είναι η ταχύτερη όλων των εποχών

Η Mercedes παρουσιάζει την πιο ισχυρή SL παραγωγής που έχει υπάρξει ποτέ και την πρώτη plug-in υβριδική εκδοχή του μοντέλου.

Ακόμη και η SL περνά στην επόμενη φάση του εξηλεκτρισμού μπαίνοντας στην πρίζα. Συγκεκριμένα, η SL 63 S E Performance διατηρεί τον V8 twin-turbo κάτω από το καπό της αλλά σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Για μία αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία στα μόλις 13 χιλιόμετρα.

Ενώ άλλα μοντέλα στη σειρά της Mercedes, όπως η C 63 και η επερχόμενη E 63, επιλέγουν διαμορφώσεις PHEV με δίλιτρους κινητήρες, η SL 63 S E Performance διατηρεί τον ισχυρό V8 της βασικής SL 63 και ενσωματώνει ηλεκτρική υποβοήθηση.

Συγκεκριμένα, ο V8 των 4,0 λίτρων, αποκλειστικά για αυτή την έκδοση PHEV, τοποθετείται πάνω από την SL 63, με απόδοση 612 ίππους και 850 Nm. Ο ηλεκτροκινητήρας συνεισφέρει επιπλέον 204 ίππους, με αποτέλεσμα η συνδυασμένη ισχύς του συστήματος να φτάνει τους 816 ίππους και η ροπή τα 1.420 Nm.

Η ισχύς κατανέμεται και στους τέσσερις τροχούς, με τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα να περνά μέσω του συστήματος 4Matic όταν ανιχνεύεται ολίσθηση πίσω. Αυτή η διαμόρφωση εκτοξεύει την SL 63 S E Performance από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα, μια αξιοσημείωτη διαφορά από τα 3,6 δευτερόλεπτα της απλής SL 63. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα εντυπωσιακά 317 χλμ./ώρα.

Παρά τις αξιοσημείωτες επιδόσεις της, η SL 63 S E Performance δεν είναι ένα συμβατικό PHEV όσον αφορά την ηλεκτρική αυτονομία, δίνοντας προτεραιότητα στις επιδόσεις έναντι της κατανάλωσης. Η μικρή μπαταρία των 6,1 kWh προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία μόλις 13 χιλιομέτρων, σε αντίθεση με άλλα PHEV, όπως η 296 GTB της Ferrari, η οποία μπορεί να διανύσει διπλάσια απόσταση με μια πλήρη φόρτιση.

Το γερμανικό roadster διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, ενεργητικά αεροδυναμικά στοιχεία και κεραμικά φρένα με χάλκινες δαγκάνες. Ένα κρυφό ενεργητικό σπόιλερ μπροστά εκτείνεται προς τα κάτω μετά τα 80 χλμ./ώρα για να ενισχύσει το φαινόμενο Venturi και να αυξήσει το αεροδυναμικό φορτίο του ρύγχους.

Το πλαίσιο περιλαμβάνει χαλύβδινα ελατήρια, προσαρμοζόμενα αμορτισέρ, ενεργητικές αντιστρεπτικές ράβδους και τετραδιεύθυνση, που συναντάμε και στη βασική SL 63. Ωστόσο, η PHEV έχει ενισχυμένη δύναμη φρεναρίσματός της με στάνταρ τα κάρμπον δισκόφρενα.

Η Mercedes δεν έχει δώσει ακόμη πληροφορίες σχετικά με την τιμή. Δεδομένου ότι η κανονική SL 63 AMG κοστίζει ήδη 195.000 ευρώ στη Γερμανία (232.481 ευρώ στην Ελλάδα), η E-Performance θα πρέπει να ξεκινά από τις 200.000 ευρώ. Και φυσικά πολύ πιο πάνω στη χώρα μας…

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!