NEA

Σταματά η παραγωγή του Honda e

Η Honda σταμάτησε τις πωλήσεις του ηλεκτρικού μίνι μοντέλου της στην Ευρώπη λόγω της υποτονικής ζήτησης και της αλλαγής της στρατηγικής της εταιρείας για την ηλεκτροκίνηση.

Η αυτοκινητοβιομηχανία έθεσε ως στόχο 10.000 ετήσιες πωλήσεις για το ρετρό σε σχεδίαση Honda e στην Ευρώπη, αλλά δεν τα κατάφερε, επιτυγχάνοντας μόνο 3.436 το 2021 και 2.110 το 2022.

Παρά την ελκυστική σχεδίαση, την προηγμένη τεχνολογία και τη θετική υποδοχή κατά το λανσάρισμά του το 2019, η υψηλή τιμή εκκίνησης των 33.850 ευρώ στη Γερμανία (στη χώρα μας δεν είναι διαθέσιμο), η οποία αυξήθηκε σε σχεδόν 40.000 ευρώ μέχρι το 2023 μετά τη διακοπή της χαμηλότερης ισχύος έκδοσης, επηρέασε τις πωλήσεις.

Επιπλέον, η σχετικά μικρή μπαταρία των 37,5 kWh είχε ως αποτέλεσμα την περιορισμένη αυτονομία των 220 χιλιομέτρων. Η ανανεωμένη ηλεκτρική εστίαση της Honda εστιάζεται στο e:NY1, το οποίο τιμολογείται υψηλότερα από το Honda e (από 53.900 ευρώ, δίχως την επιδότηση), αλλά προσφέρει διευρυμένη αυτονομία 412 χιλιομέτρων και περισσότερους χώρους.

Η Honda έχει επεκτείνει την ηλεκτρική της γκάμα στην Ευρώπη, λανσάροντας μοντέλα με υβριδικά, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, με πιο πρόσφατα το e:NY1, το υβριδικό και plug-in υβριδικό CR-V και το ZR-V. Όλα εισάγονται από την Κίνα.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!