PINEDΔΟΚΙΜΕΣ

Microlino Competizione 10,5 kWh [mini test]

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης έφθασε και μπήκε για τα καλά στη ζωή μας. Σειρά παίρνει η μικροκινητικότητα και οχήματα όπως το Microlino που σκοπός τους είναι να απαλύνουν τον καθημερινό αστικό πονοκέφαλο.

Μην πείτε πως δεν έχετε ζηλέψει κατά καιρούς όλους αυτούς τους τύπους που κυκλοφορούν με ένα ηλεκτρικό σκούτερ ή microcar, παρκάρουν στον ελάχιστο χώρο και η μετακίνηση τους κοστίζει λιγότερο και από το εισιτήριο των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Σας αρέσει όμως παράλληλα και η ασφάλεια που παρέχει ένα τετράτροχο όχημα αλλά και η άνεση ενός «αυτοκινήτου»…

Κάπου εκεί βρήκε τη χρυσή τομή η ελβετική Micro, εταιρεία γνωστή και έμπειρη σε οχήματα μικροκινητικότητας, που εξέλιξε και έβγαλε στην παραγωγή το κομψό και ιδιαίτερο Microlino.

Το τετράτροχο ηλεκτρικό που παραπέμπει στο ιστορικό BMW Isetta, είχε την τύχη να βρεθεί στη χώρα μας μέσω της Kosmoride και είναι ίσως το πλέον… δαχτυλοδεικτούμενο μοντέλο που κυκλοφορεί ανάμεσα μας αυτή την περίοδο.

Έχει μήκος μόλις 2,51 μέτρα (πλάτος 1,47 μέτρα και ύψος 1,5 μέτρα), χωράει δύο ενήλικες με σχετική άνεση και διαθέτει 230 λίτρα για αποσκευές. Η απουσία πλαϊνών θυρών το κάνει περισσότερο ευέλικτο για κάθετο παρκάρισμα σε μικρές εσοχές που μόνο με δίκυκλο θα μπορούσες να τις γλυκοκοιτάξεις.

Το Microlino είναι αμιγώς ηλεκτρικό και στις τρείς εκδοχές του εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 6, 10,5 ή 14 kWh, με το Competizione που είχαμε στα χέρια μας να είναι η ενδιάμεση έκδοση.

Το Microlino λοιπόν των 10,5 kWh αποδίδει 17 ίππους και 89 Nm ροπής, αριθμοί που το κάνουν αρκετά σβέλτο για τα πρώτα χλμ. μέσα στην πόλη. Για το λόγο του αληθές τα 0-50 χλμ./ώρα έρχονται σε 5 δευτερόλεπτα.

Τυπικά η τελική του ταχύτητα φθάνει ακόμα και τα 90 χλμ./ώρα, ωστόσο καλό είναι να μην το φθάνεις στο όριο του, με μία ταχύτητα 70 χλμ./ώρα να μοιάζει εντός του πεδίου δράσης.

Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι δεν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, ασχέτως που κάνει σχεδόν ότι κάνει και ένα μεγαλύτερο όχημα με μεγάλους τροχούς και μεταξόνιο που επιτρέπει μεγαλύτερες ανέσεις.

Είναι ένα λιλιπούτειο εργαλείο πόλης για δύο άτομα που μπορεί να σε μεταφέρει με ασφάλεια και σχετική άνεση εντός πόλης χωρίς να αγχωθείς ιδιαίτερα για τη φόρτιση και χωρίς να «ματώνει» το πορτοφόλι σου.

Η έκδοση δοκιμής μας υπόσχεται αυτονομία 175 χιλιομέτρων, με τη φόρτιση σε απλή πρίζα στο σπίτι να διαρκεί μόλις 3 ώρες.  

Στην πράξη η αυτονομία με σβέλτη οδήγηση και κυκλοφορία σε μεγάλες αρτηρίες κυμαίνεται κοντά στα 100 χλμ., αριθμός εξαιρετικός για τις καθημερινές ανάγκες δύο ή τριών ημερών.

Αυτό που πρέπει να συνηθίσεις σε σχέση με ένα… παραδοσιακό αυτοκίνητο, είναι φυσικά η «ξερή» αίσθηση του φρένου, το γρύλισμα του ηλεκτροκινητήρα σε υψηλές ταχύτητες, η απουσία κλιματισμού και η ιδιαίτερη είσοδος και έξοδος με την μπροστινή πόρτα που είναι φτιαγμένη από χάλυβα και όχι από αλουμίνιο όπως το υπόλοιπο μονοκόκ πλαίσιο.

Γενικά είναι ένα μικρό γεμάτο ιδιαιτερότητες και στυλ (εντός και εκτός), για αυτό κιόλας κερδίζει τα βλέμματα του κόσμου και γεμίζει τους περαστικούς με απορίες που φαίνονται από το βλέμμα τους και έπειτα στις εκφράζουν. «Πόσα χιλιόμετρα βγάζει;», «πώς πάει στο δρόμο», «τι μάρκα είναι;» και το κυριότερο… «πόσο κοστίζει;».

Εδώ κάπου τους βλέπεις να χλομιάζουν αφού πρώτα βλέπουν στο πρόσωπο του Microlino τη λύση για τις αστικές βόλτες με κομψότητα και ευκολία, ακούν πως ξεκινά από 15.900 ευρώ στην έκδοση των 6 kWh (19.400 ευρώ για αυτήν της δοκιμής μας) και κάπως το ξανασκέφτονται.

Βλέπετε η μικροκινητικότητα είναι αρεστή στη χώρα μας αλλά συνήθως απαιτεί και έναν προσιτό χαρακτήρα στο οικονομικό κομμάτι.

Το ελβετικό Microlino βέβαια είναι πιο κοντά από κάθε άλλο microcar στο να θεωρηθεί ηλεκτρικό αυτοκίνητο, και δεν αποτελεί μία πρόχειρη λύση αλλά ένα καλοφτιαγμένο microcar που εμπνέει ασφάλεια. Επομένως, και η τιμή πώλησης δεν θα μπορούσε παρά να είναι κοντά σε αυτή τη φιλοσοφία.  

Διαβάστε περισσότερα για το Microlino

Tεχνικά χαρακτηριστικάMicrolino Competizione 10,5 kWh
ΚινητήραςΣύγχρονος ηλεκτροκινητήρας
Ισχύς, Ροπή12,5 kW (17 PS), 89 Nm
0-50 km/h, τελική ταχύτητα5,0 δλ., 90 km/h
Κατανάλωση δοκιμής, αυτονομία7,2 kWh/km, 100-120 km
Μπαταρία10,5 kWh
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ)2.51×1.47×1.50 mm
Χώρος αποσκευών230
Τιμή πώλησης έκδοσης δοκιμής19.400€ (15.900€ για την έκδοση 6kWh)

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!