Η Hyundai ετοιμάζεται να λανσάρει στα τέλη του έτους μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μίνι crossover Casper στην Ευρώπη, με δελεαστική τιμή που αναμένεται να βρίσκεται κάτω από τις 20.000 ευρώ.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι το Casper EV θα αποτελέσει έναν βασικό ανταγωνιστή άλλων χαμηλού κόστους ηλεκτρικών BEV στην ευρωπαϊκή αγορά, όπως αυτά που προσφέρονται από τη Renault, τη Stellantis και τη Volkswagen.
Αυτή η νέα επιλογή θα ενταχθεί στις τάξεις των συμπαγών και μίνι ηλεκτρικών οχημάτων που κερδίζουν έδαφος στην Ευρώπη, όπως το Dacia Spring που κατασκευάζεται στην Κίνα, το ηλεκτρικό Twingo της Renault και το Citroen e-C3.
Επιπλέον, η Hyundai στοχεύει να τοποθετήσει το Casper EV ως μια ελκυστική εναλλακτική λύση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χαμηλού κόστους που εισάγονται από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η MG Motors της SAIC και η BYD.
Το Casper, που αρχικά ήταν διαθέσιμο στη Νότια Κορέα με βενζινοκινητήρα, πρόκειται να υποστεί ανάλογα μετατροπή για την ευρωπαϊκή αγορά.
Μια πηγή που γνωρίζει τα σχέδια της Hyundai αποκάλυψε ότι το Casper EV αναμένεται να κάνει το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο το τρίτο τρίμηνο.
Η παραγωγή του πλήρως ηλεκτρικού Casper αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιούλιο, με τις πρώτες παραδόσεις να προβλέπονται μέχρι το τέλος του έτους.
Συγκεκριμένα, το πλήρως ηλεκτρικό Casper θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Gwangju της Hyundai στη Νότια Κορέα, μοιραζόμενο τις εγκαταστάσεις παραγωγής με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο.
Το Casper, που βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το i10 που πωλείται στην Ευρώπη, υφίσταται τροποποιήσεις για την ευρωπαϊκή αγορά.
Κατασκοπευτικές εικόνες από δοκιμές στη Σουηδία υποδηλώνουν μια μακρύτερη έκδοση, που θα ανταποκρίνεται ειδικά στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων πελατών.
Το Casper EV αναμένεται να διαθέτει μια οικονομικά αποδοτική μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), προσφέροντας αυτονομία μεταξύ 200 και 300 χιλιομέτρων.
Οι ειδικοί του κλάδου πιστεύουν ότι η επιθετική τιμολογιακή στρατηγική της Hyundai για το Casper EV, γύρω στα 20.000 ευρώ, το τοποθετεί στρατηγικά απέναντι σε ανταγωνιστές όπως το Dacia Spring και το Citroen e-C3.
Αν και ο εκπρόσωπος της Hyundai Europe αρνήθηκε να σχολιάσει τα μελλοντικά σχέδια, τα στελέχη της εταιρείας έχουν αναγνωρίσει στο παρελθόν τον στόχο που έχει τεθεί σε ολόκληρη τη βιομηχανία για την επίτευξη τιμής 20.000 ευρώ για αυτή την κατηγορία οχημάτων.
Καθώς η Hyundai συνεχίζει την επέλασή της στην αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, το Casper EV αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στη στρατηγική της εταιρείας να καλύψει τις ποικίλες ανάγκες των πελατών, παραμένοντας παράλληλα ανταγωνιστική στο εξελισσόμενο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας.