NEA

Αυξημένες βλάβες εμφανίζουν τα οχήματα που κατασκευάστηκαν στη διάρκεια της πανδημίας

Αυξημένες βλάβες εμφανίζουν τα οχήματα που κατασκευάστηκαν στη διάρκεια της πανδημίας, όπως αυτό συνάγεται σε μελέτη J.D Power.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο μέσος όρος του κλάδου έχει αυξήσει 4 προβλήματα ανά 100 οχήματα σε ετήσια βάση σε σχέση με το 2023, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την αξιοπιστία των οχημάτων  μετά από τρία χρόνια ιδιοκτησίας.

«Ιστορικά, τα αποτελέσματα του μοντέλου VDS αντικατοπτρίζουν τα αποτελέσματα του αντίστοιχου έτους μοντέλου στη μελέτη αρχικής ποιότητας J.D. Power, επομένως η επιδείνωση της αξιοπιστίας του οχήματος είναι ασυνήθιστη», δήλωσε ο Frank Hanley, ανώτερος διευθυντής συγκριτικής αξιολόγησης αυτοκινήτων στην J.D. Power.

«Αυτό μπορεί πιθανότατα να αποδοθεί στην ταραχώδη περίοδο κατά την οποία κατασκευάστηκαν αυτά τα οχήματα και οι ιδιοκτήτες διατηρούν τα οχήματά τους για πολύ περισσότερο, όπως τονίζει χαρακτηριστικά», είπε μεταξύ άλλων. 

Επιπρόσθετα είναι χαρακτηριστικό ότι ο ρυθμός με τον οποίο τα προβλήματα έχουν αυξηθεί μεταξύ 90 ημερών και τριών ετών ιδιοκτησίας έχει φτάσει στο 17%, αυξημένος κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες από το 2023.

Σε ό,τι αφορά τα προβλήματα που εντοπίζει η μελέτη, αυτά αφορούν, τα δεινά των συστημάτων πολυμέσων (infotainment) που εξακολουθούν να ταλαιπωρούν τους ιδιοκτήτες. Καθώς τα οχήματα βγαίνουν από τη γραμμή συναρμολόγησης με ολοένα και περισσότερη τεχνολογία, δεν είναι απροσδόκητο ότι η πιο προβληματική κατηγορία οχημάτων θα είναι το infotainment. 

Σχεδόν διπλάσια προβλήματα από την επόμενη υψηλότερη κατηγορία, η οποία αφορά την εξωτερική εικόνα του αυτοκινήτου. Συνδεσιμότητα, ενημέρωση και συστήματα ψυχαγωγίας που αυτά διαθέτουν πονοκεφαλιάζουν τους οδηγούς.

Στο μεταξύ, η  ενόχληση με τις ειδοποιήσεις υποστήριξης οδηγού αυξάνεται με την πάροδο του χρόνου: Ο αριθμός των προβλημάτων που σχετίζονται με τις ειδοποιήσεις του συστήματος υποβοήθησης οδηγού έχει αυξηθεί μεταξύ της περιόδου ιδιοκτησίας των 90 ημερών και της περιόδου ιδιοκτησίας των τριών ετών.

«Πολλοί θα πίστευαν ότι μετά από τρία χρόνια, οι ιδιοκτήτες θα είχαν συνηθίσει τις ειδοποιήσεις στο όχημά τους», είπε ο Hanley. «Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει. Αυξημένα επίπεδα προβλημάτων παρουσιάζονται σε πολλαπλές λειτουργίες υποβοήθησης οδηγού, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, της προειδοποίησης αποχώρησης λωρίδας/ υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και της προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης/ αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης».

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!