PINEDΑΓΩΝΕΣ

F1 Δοκιμές Μπαχρέιν: Η Red Bull παραχώρησε την πρώτη θέση στη Ferrari

Ο Charles Leclerc και η Ferrari ολοκλήρωσαν την τρίτη μέρα των χειμερινών δοκιμών του Μπαχρέιν στην κορυφή καθώς η προετοιμασία της Formula 1 για το 2024 έφτασε στο τέλος της. Το επόμενο ΣΚ έχουμε αγωνιστική δράση, προσοχή, το Σάββατο 2 Μαρτίου ο αγώνας ελέω ραμαζανιού.

Μετά τον Carlos Sainz, ο ομόσταυλος του στη Ferrari, Charles Leclerc, εξασφάλισε τον ταχύτερο χρόνο στις δοκιμές στο Μπαχρέιν. Ωστόσο, ο Max Verstappen ίσως και να έκρυψε την πραγματική δύναμη της Red Bull.

Με μια πρώτη ματιά, τα αποτελέσματα της εβδομάδας χειμερινών δοκιμών στο Μπαχρέιν δίνουν ελπίδες για μια πιο συναρπαστική σεζόν. Ωστόσο, οι ταχύτεροι χρόνοι γύρου δυστυχώς δεν λένε όλη την ιστορία. Την Πέμπτη, ο Carlos Sainz κατέκτησε την πρώτη θέση χάρη στα μαλακά ελαστικά C4.

Ο Charles Leclerc επέλεξε επίσης τη γόμα C4 κατά τον ταχύτερο γύρο του την Παρασκευή (22/2). Στο τέλος, το ρολόι σταμάτησε στο 1:30,322 λεπτά – τέσσερα δέκατα πίσω από τον καλύτερο χρόνο της εβδομάδας του team mate του,Sainz.

Αυτό δείχνει ότι η Ferrari δεν λειτουργούσε στο όριο όσον αφορά την ποσότητα καυσίμου και τις ρυθμίσεις του κινητήρα. Η Red Bull δεν άγγιξε καν τα ελαστικά με την κόκκινη σήμανση. Με τη μεσαία σκληρή γόμα C3, ο Max Verstappen έμεινε λίγο περισσότερο από τέσσερα δέκατα πίσω από το σημείο αναφοράς του Leclerc.

Κυνήγι χρόνων με μαλακά ελαστικά

Ωστόσο, δεν χρειάζεται να υπολογίσει κανείς για πολύ τη διαφορά πρόσφυσης μεταξύ των διαφόρων τύπων ελαστικών για να διαπιστώσει ότι η Red Bull βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε ένα δικό της πρωτάθλημα.

Το απόγευμα, ο Verstappen ολοκλήρωσε αρκετές μεγάλες διαδρομές στην άσφαλτο, τις οποίες κανείς δεν μπόρεσε να φτάσει σε ρυθμό. Η ομάδα που κατέκτησε τον τίτλο του πρωταθλητή σημείωσε χαλαρά τους καλύτερους χρόνους στον ανταγωνισμό.

Στο τέλος, ο George Russell πέρασε και αυτός μπροστά από τη Red Bull με το ελαστικό C4 – μόλις 46 χιλιοστά πίσω από τον Leclerc. Ωστόσο, η Mercedes εξακολουθεί να μη βλέπει τον εαυτό της αρκετά ισότιμο με τη Ferrari στη μάχη της καταδίωξης της Red Bull – τουλάχιστον όχι σε έναν γρήγορο κατατακτήριο γύρο.

Την Παρασκευή, τα ασημένια βέλη παρουσίασαν ένα ενδιαφέρον τεχνικό τέχνασμα. Το πάνω ψαλίδι του μπροστινού άξονα μπορεί να ρυθμιστεί σε ύψος, αλλάζοντας τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις ζώνες φρεναρίσματος.

Στην τελική ευθεία της ημέρας, κάτω από βέλτιστες συνθήκες πίστας, η Sauber έκανε επίσης προπόνηση σε κατατακτήριες δοκιμές με χαμηλά καύσιμα και μαλακά ελαστικά. Αυτό έφερε τον Guanyu Zhou μπροστά από τον Verstappen της Red Bull στην τρίτη θέση. Πίσω από τη Red Bull, η πέμπτη θέση του Yuki Tsunoda και η έκτη θέση του Alex Albon ήταν επίσης πιθανές χάρη στα ελαστικά C4.

Ο Norris αντιμετώπισε και πάλι τεχνικά προβλήματα

Ο Oscar Piastri εξασφάλισε την έβδομη θέση πίσω από τη Williams – αν και με την πιο αργή γόμα C3. Στη McLaren, δεν κύλησαν όλα ομαλά την τελευταία ημέρα των δοκιμών. Ο Lando Norris, μετά τα προβλήματα με το ρεζερβουάρ καυσίμου την προηγούμενη ημέρα, αναγκάστηκε και πάλι να εγκαταλείψει τις προγραμματισμένες μεγάλες διαδρομές λόγω προβλημάτων με τον συμπλέκτη. Ο Βρετανός ολοκλήρωσε μόνο 20 γύρους.

Ο Fernando Alonso, ακριβώς πίσω του, διατήρησε επίσης τη διαφορά από τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας κάτω από ένα δευτερόλεπτο. Ωστόσο, το αν η Aston Martin, όπως πέρυσι στο Μπαχρέιν, είναι υποψήφια για το βάθρο παραμένει αμφίβολο. Ο Nico Hülkenberg έδωσε μια αχτίδα ελπίδας στους οπαδούς της Haas, τερματίζοντας στην 11η θέση – και μάλιστα με τα ελαστικά C3.

Υπάρχουν κάποιες ανησυχίες για την Alpine. Ενώ η γαλλική ομάδα επικεντρώνεται συνήθως στις μεγάλες διαδρομές με σκληρότερες γόμες, ο Pierre Gasly στην 15η θέση και ο Esteban Ocon στην 17η θέση δεν μπόρεσαν να ηρεμήσουν τις επικριτικές φωνές στο paddock που βλέπουν την Alpine στο τέλος του πεδίου.

Η Haas θριαμβεύει στην απόσταση που καλύπτει

Όσον αφορά την ταχύτητα, ορισμένες ομάδες έχουν ακόμα περιθώρια βελτίωσης. Ωστόσο, όσον αφορά την αξιοπιστία, οι περισσότερες ομάδες πραγματοποίησαν καλές επιδόσεις.

Εκτός από το μικρό πρόβλημα με τη McLaren της Norris, όλες οι ομάδες κάλυψαν επιμελώς χιλιόμετρα στην τελευταία περίοδο. Ο Albon, ο μόνος που ολοκλήρωσε διπλή βάρδια, έθεσε το σημείο αναφοράς με 121 γύρους. Η Haas κέρδισε και πάλι την κατάταξη των διανυόμενων αποστάσεων με 169 γύρους από τους Hülkenberg και Magnussen.

Όπως και την προηγούμενη ημέρα, χάθηκε προσωρινά λίγος χρόνος δοκιμών λόγω προβλημάτων με το κάλυμμα της αποστράγγισης στη στροφή 11. Οι κινητήρες παρέμειναν σιωπηλοί για 90 λεπτά το πρωί μέχρι να συγκολληθεί τελικά το μεταλλικό μέρος στη θέση του.

Η διεύθυνση του αγώνα αποφάσισε επί τόπου να παραλείψει το διάλειμμα. Τελικά, χάθηκε μόνο μισή ώρα από τον αρχικά προγραμματισμένο χρόνο οδήγησης. Για το επερχόμενο Σαββατοκύριακο του Grand Prix, υπάρχει η σκέψη να γεμίσει απλώς η ενσωματωμένη υδρορροή βροχής με σκυρόδεμα για να αποφευχθεί η επανάληψη της ενόχλησης.

Πηγές: auto-motor-und-sport.de, autosport.com

Αποτέλεσμα Μπαχρέιν F1 Test 2024 – Ημέρα 3

ΟδηγόςΟμάδα ΧρόνοςΑπόστασηΓύροςΕλαστικά
1. Charles LeclercFerrari1:30.32274C4
2. George RussellMercedes1:30.368+ 0.046s67C4
3. Guanyu ZhouSauber1:30.647+ 0.325s85C4
4. Max VerstappenRed Bull Racing1:30.755+ 0.433s66C3
5. Yuki TsunodaToro Rosso1:30.775+ 0.453s53C4
6. Alexander AlbonWilliams1:30.984+ 0.662s121C4
7. Oscar PiastriMclaren1:31.030+ 0.708s91C3
8. Fernando AlonsoAston Martin1:31.159+ 0.837s75C3
9. Carlos SainzFerrari1:31.247+ 0.925s71C3
10. Sergio PerezRed Bull Racing1:31.483+ 1.161s53C3
11. Nico HülkenbergHaas1:31.686+ 1.364s89C3
12. Lewis HamiltonMercedes1:31.999+ 1.677s49C5
13. Lance StrollAston Martin1:32.038+ 1.716s46C3
14. Lando NorrisMclaren1:32.108+ 1.786s20C3
15. Pierre GaslyAlpine1:32.149+ 1.827s47C3
16. Kevin MagnussenHaas1:33.053+ 2.731s80C3
17. Esteban OconAlpine1:33.079+ 2.757s55C3
18. Valtteri BottasSauber1:33.528+ 3.206s28C3
19. Daniel RicciardoToro Rosso1:37.015+ 6.693s70C1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!