NEAPINED

Το Fiat Pandina κρατά ζωντανό το Panda [video]

Το θρυλικό Panda αναγεννιέται ως Pandina, μια ειδική έκδοση του ιταλικού μοντέλου, που αναδεικνύει βελτιωμένο στυλ και είναι φορτωμένο με χαρακτηριστικά αιχμής – Από το καλοκαίρι και μετά αυτό θα είναι το συμβατικό Panda που τουλάχιστον μέχρι το 2027 θα «τρέχει» μαζί με το νέο ηλεκτρικό.

Το νέο Fiat Pandina σηματοδοτεί ότι το Panda δεν αποχαιρετά ακόμη την αγορά, παρότι το καλοκαίρι θα παρουσιαστεί το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό Panda. Μάλιστα, το τωρινό Pandina θα κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες το επόμενο καλοκαίρι ως ειδική έκδοση.

Εξωτερικά, το Pandina διατηρεί το σχήμα του πασπαλισμένο με ιδιαίτερες λεπτομέρειες, όπως κίτρινα βαμμένα περιβλήματα καθρεπτών και πλευρικά μαρσπιέ με ένα χαρακτηριστικό γραφικό «Pandina».

Αυτή η ειδική έκδοση διατίθεται σε λευκό, μαύρο, κόκινο Passion Red, μπλε Italian Blue και κίτρινο Positano Yellow, όλα με διχρωμία, εκτός από το δεύτερο χρώμα.

Στο εσωτερικό, η Pandina παρουσιάζει ένα ανανεωμένο ταμπλό με λευκά βαμμένα μέρη που θυμίζουν το αρχέτυπο μοντέλο. Ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών που προσφέρει τρεις επιλογές γραφικών, ενώ αναβαθμισμένο είναι το σύστημα πολυμέσων και η οθόνη αφής. Πλέον, διαθέτει συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto, συμπληρώνοντας μια πλούσια λίστα βασικού εξοπλισμού.

Στο εσωτερικό υπάρχουν υφασμάτινες ταπετσαρίες από ανακυκλωμένα πλαστικά και υλικά, ένα χαρακτηριστικό που προέρχεται από τα νέα μοντέλα 500 και 600. Τα καθίσματα διαθέτουν ύφασμα “Seaqual” με λευκά ένθετα και κίτρινες ραφές σε αντίθεση, αναδεικνύοντας το χαρακτηριστικό λογότυπο Pandina.

Το Pandina, που θα προσφέρεται μέχρι το 2026 και θα συνεχίσει να παράγεται στις εγκαταστάσεις του Pomigliano d’Arco, θα εφοδιάζεται με  έναν αποδοτικό υβριδικό κινητήρα. Κάτω από το καπό θα υπάρχει ένας τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας FireFly 1,0 λίτρων με τεχνολογία 12-volt MHEV, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 70 ίππων.

Το νέο FIAT Pandina θα φιγουράρει στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες το ερχόμενο καλοκαίρι, ενώ οι λεπτομέρειες για την τιμή του θα αποκαλυφθούν πιο κοντά στο λανσάρισμά του.

Τέλος, να πούμε ότι η ιταλική μάρκα αναμένει με ανυπομονησία το ντεμπούτο μιας εντελώς νέας γενιάς για το εμβληματικό μοντέλο που πρωτοστάτησε στην αγορά πριν από 44 χρόνια, συγκεντρώνοντας πάνω από 8,5 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Σιγ’α μην ‘εχει 27.000 ευρώ. 27.000 ΑΡΧΙΖΕΙ το 2008, πάνω στο οποίο βασίζεται. Αυτό θα έχει λόγω premium τοποθέτησης p στον όμιλο stellantis, τουλάχιστον 30.000 ευρώ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!