NEAPINED

Φαλίρισε η αυτοκινητοβιομηχανία που ήταν να επενδύσει στην Ελλάδα

Η Next e.Go Mobile βρίσκεται για δεύτερη φορά αντιμέτωπη τεράστιες δυσκολίες σηματοδοτώντας άλλο ένα πλήγμα στη σύντομη ιστορία του κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Σχεδόν ακριβώς τέσσερα χρόνια μετά την πρώτη πτώχευση το 2020, η διάδοχος εταιρεία Next.e.GO Mobile κατέθεσε και πάλι αίτηση για διαδικασία πτώχευσης στο περιφερειακό δικαστήριο του Άαχεν.

Η ιστορία της E.Go ξεκίνησε το 2015, όταν ο καθηγητής Günther Schuh ίδρυσε την εταιρεία. Παρά την αρχική προσοχή των μέσων ενημέρωσης, ο Schuh δεν μπόρεσε να καθιερώσει κερδοφόρα τη μαζική παραγωγή του μικρού ηλεκτρικού του αυτοκινήτου E.Go Life.

Μετά την πρώτη πτώχευση, ο Schuh εγκατέλειψε την εταιρεία τον Ιούνιο του 2021 και ανέλαβε μια νέα ομάδα διαχείρισης με επικεφαλής τον Ali Vezvaei.

Μετά από οικονομική αναδιάρθρωση, η Next.E.Go Mobile SE ανέλαβε το σύνολο των δραστηριοτήτων της E.Go Mobile AG τον Σεπτέμβριο του 2020 με την υποστήριξη της διεθνούς εταιρείας ιδιωτικών κεφαλαίων ND Industrial Investments B.V.

Το 2021, ένας γύρος χρηματοδότησης άνω των 30 εκατομμυρίων ευρώ εξασφάλισε πρόσθετα κεφάλαια, τα οποία επέτρεψαν προσωρινά την παραγωγή του E.Go Life.

Παρά τη σύντομη επανεκκίνηση, η εταιρεία δεν μπόρεσε να υλοποιήσει τα φιλόδοξα σχέδιά της. Τα προγραμματισμένα εργοστάσια στη Βουλγαρία και οι κοινοπραξίες στην Ελλάδα και το Μεξικό παρέμειναν μέχρι στιγμής απραγματοποίητα.

Η εκ νέου πτώχευση τον Μάρτιο του 2024 αποδίδεται στο δυσμενές περιβάλλον της αγοράς και στην αβεβαιότητα στον κλάδο των ηλεκτρικών οχημάτων μπροστά στην κινεζική εισβολή.

Ο διαχειριστής της πτώχευσης, Dr Claus-Peter Kruth, είναι αισιόδοξος και σχεδιάζει να συνεχίσει τις τρέχουσες συνομιλίες και διαπραγματεύσεις με τους επενδυτές προκειμένου να βρεθούν λύσεις για τη συνέχιση της ύπαρξης της εταιρείας.

Ωστόσο, ενόψει της σημερινής απροθυμίας για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, παραμένει αμφίβολο κατά πόσον μια νέα αρχή θα είναι επιτυχής.

Το E.Go Life ήταν αναμφίβολα μια καινοτόμος ιδέα, αλλά η υλοποίησή της αποδείχθηκε δύσκολη. Η δεύτερη πτώχευση δημιουργεί αμφιβολίες για το κατά πόσον η εταιρεία μπορεί να έχει βιώσιμο μέλλον.

Η απόφαση σχετικά με το αν η ιδέα των πιο φιλικών προς το περιβάλλον μεταφορών θα συνεχιστεί από την E.Go εξαρτάται τώρα από τις διαπραγματεύσεις και τους πιθανούς επενδυτές. Κάτι που είναι πολύ δύσκολο απέναντι στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!