NEA

Η Ιταλία συζητά με την κινεζική Chery

Η ιταλική κυβέρνηση βρίσκεται σε συζητήσεις με την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Chery, σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας της χώρας.

Οι συνομιλίες αυτές αποτελούν μέρος της στρατηγικής της Ιταλίας να προσελκύσει επιπλέον σημαντικούς παίκτες στο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας της, παράλληλα με τη Stellantis, που είναι σήμερα η κύρια αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας.

Η Ρώμη στοχεύει στην κλιμάκωση της παραγωγής αυτοκινήτων της Ιταλίας σε 1,3 εκατομμύρια οχήματα ετησίως, από το σύνολο του 2023 που είναι κάτω από 800.000 οχήματα.

Καταβάλλονται προσπάθειες για να εμπλακεί η Stellantis στην αύξηση της παραγωγής της σε 1 εκατομμύριο μονάδες ετησίως έως το τέλος της δεκαετίας, στόχος που επιτεύχθηκε τελευταία φορά το 2017.

Ο υπουργός Βιομηχανίας Adolfo Urso έχει εκφράσει τη φιλοδοξία της κυβέρνησης να εισαγάγει έναν δεύτερο κατασκευαστή ικανό να συνεισφέρει περίπου 300.000 οχήματα στην εθνική παραγωγή.

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των ανταγωνιστών της Chery, όπως η BYD και η MG Motor, έχουν στραμμένο το βλέμμα τους στην Ευρώπη με τις προσφορές τους σε ηλεκτρικά οχήματα (EV), τα οποία συχνά διαθέτουν ανώτερες αποστάσεις οδήγησης και τεχνολογία λογισμικού σε σύγκριση με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά.

Εν μέσω συζητήσεων για ενδεχόμενη αύξηση των δασμών στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την Κίνα από την Ευρωπαϊκή Ένωση, οι εν λόγω κινεζικές εταιρείες διερευνούν επιλογές τοπικής παραγωγής.

Η Chery, από την πλευρά της, πρόκειται να λανσάρει το crossover Omoda 5 στην Ευρώπη, διαθέσιμο τόσο με πλήρως ηλεκτρικό όσο και με βενζινοκίνητο σύστημα κίνησης.

Η εταιρεία σχεδιάζει να εισαγάγει τις μάρκες της Omoda και Jaecoo σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, με μια γκάμα τριών μοντέλων SUV για κάθε μάρκα μέχρι το τέλος του 2025, καλύπτοντας διαφορετικές περιφερειακές προτιμήσεις.

Ο Jochen Tueting, Διευθύνων Σύμβουλος της Chery Europe, εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στην ευρωπαϊκή αγορά, υποδεικνύοντας δυνητικούς όγκους πωλήσεων που θα υποστηρίξουν τις τοπικές δραστηριότητες συναρμολόγησης.

Οι συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη σχετικά με πιθανές εγκαταστάσεις παραγωγής σε όλη την Ευρώπη, αν και οι συγκεκριμένες λεπτομέρειες παραμένουν αδιευκρίνιστες λόγω συμφωνιών εμπιστευτικότητας.

Ενώ η Ιταλία παραμένει μια ευνοϊκή επιλογή για την Chery, εξετάζονται και άλλες ευρωπαϊκές τοποθεσίες. Η αυτοκινητοβιομηχανία αξιολογεί το ενδεχόμενο ανακαίνισης ενός υφιστάμενου εργοστασίου ή κατασκευής μιας νέας εγκατάστασης στην Ιταλία.

Ταυτόχρονα, εξετάζει εναλλακτικές λύσεις, όπως ένα πρώην εργοστάσιο της Nissan στη Βαρκελώνη της Ισπανίας.

Η Great Wall Motor, μια άλλη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, φέρεται επίσης να συνεργάζεται με τις ιταλικές αρχές και να διερευνά επενδυτικές ευκαιρίες. Με την BYD να έχει ήδη δεσμευτεί να δημιουργήσει το πρώτο της ευρωπαϊκό εργοστάσιο αυτοκινήτων στην Ουγγαρία, το τοπίο της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας υφίσταται σημαντικές αλλαγές, λόγω της εισροής κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών που επιδιώκουν να επεκτείνουν την παρουσία τους στην περιοχή.

Translated with DeepL.com (free version)

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!