NEAPINED

Mercedes-AMG GT 43 Coupe: Με τετρακύλινδρο κινητήρα και 421 ίππους

Η Mercedes-AMG συνεχίζει να ανανεώνει τα μοντέλα της ακολουθώντας τα χνάρια της αντίστοιχης SL roadster, με την GT 43 εγκαταλείπει τον V8 για χάρη ενός δίλιτρου τετρακύλινδρου βενζίνης και με κίνηση στους πίσω τροχούς.

Τοποθετημένη ως μια πιο προσιτή επιλογή στην γκάμα της AMG GT, η G T43 Coupe κληρονομεί το σύστημα πρόωσης που είδαμε στην SL 43, συμπεριλαμβανομένου του εμπνευσμένου από τη Formula 1 ηλεκτρικού turbo.

Παρά τους λιγότερους κυλίνδρους και τα λιγότερα κυβικά, η GT 43 έχει δύναμη με 421 ίππων (με ροπή στα 500 Nm), μια αξιοσημείωτη αύξηση κατά 45 ίππους σε σχέση με την κάμπριο έκδοση.

Την απόδοση ενισχύει μια ήπια 48βολτη υβριδική ρύθμιση που παρέχει προσωρινή ενίσχυση 15 ίππων όταν χρειάζεται, μεταφέροντας την ισχύ στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη εννέα ταχυτήτων.

Παρά την ύπαρξη του τετρακύλινδρου μοτέρ οι επιδόσεις εντυπωσιάζουν. Με ένα σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα και μία τελική ταχύτητα 280 χλμ./ώρα, η GT43 ανταγωνίζεται ισάξια τα hot hatchback ως μια γνήσια AMG.

Το ενεργητικό σύστημα αεροδυναμικής, συμπεριλαμβανομένου του AIRPANEL και της εκτεινόμενης πίσω αεροτομής, βελτιστοποιεί την αεροδυναμική και βελτιώνει τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Παράλληλα, το κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT MCT 9G εξασφαλίζει αστραπιαίες αλλαγές ταχυτήτων, που συμπληρώνονται από τη λειτουργία RACE START για βέλτιστη επιτάχυνση. Δίχως να ξεχνάμε το πίσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό.

Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη είναι και η ανάρτηση AMG RIDE CONTROL που επιτρέπει στους οδηγούς να προσαρμόζουν την οδηγική τους εμπειρία, από το δυναμικό πρόγραμμα Sport+ έως την άνετο Comfort.

Αεριζόμενοι διάτρητοι δίσκοι φρένων 390×36 χλστ. με εξαπίστονες δαγκάνες επιβραδύνουν τους μπροστινούς τροχούς, ενώ στον πίσω άξονα υπάρχουν μονοπίστονες δαγκάνες 360×26 mm.

Η Mercedes-AMG κατέβαλε προσπάθειες για να μειώσει το βάρος της GT 43, καταργώντας τέσσερις κυλίνδρους και το σύστημα τετρακίνησης. Ωστόσο, η δεύτερη γενιά GT παραμένει μεγάλη σε μέγεθος ως ένα πιο πρακτικό grand tourer.

Με την πρώτη ματιά, η GT 43 τραβάει την προσοχή με τον επανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα της, αποβάλλοντας την προέκταση της μάσκας για μια πιο βελτιωμένη εμφάνιση. Τα εμπρός και πίσω φτερά υιοθετούν ένα πιο λεπτό προφίλ, το οποίο συμπληρώνεται από πιο μετριοπαθή πλευρικά πτερύγια.

Στο πίσω μέρος, ο προφυλακτήρας διαθέτει μια πιο καθαρή σχεδίαση. Την εμφάνιση ολοκληρώνουν οι τετραπλές στρογγυλές απολήξεις των απολήξεων, προσθέτοντας μια πινελιά εκλέπτυνσης στο πίσω προφίλ του GT 43.

Στο εσωτερικό, ο γνώριμος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών ενσωματώνεται άψογα με την οθόνη αφής 11,9 ιντσών για το σύστημα infotainment MBUX, παρέχοντας διαισθητικό έλεγχο στα χέρια σας. Τα στάνταρ σπορ καθίσματα AMG, επενδυμένα με δέρμα Nappa, προσφέρουν άνεση και υποστήριξη κατά τη σβέλτη οδήγηση.

Η GT 43 θα προσφέρεται τόσο μια στάνταρ διάταξη δύο θέσεων όσο και μια προαιρετική διάταξη 2+2, με πρόσθετα χαρακτηριστικά όπως ενεργητική τετραδιεύθυνση κ.α.

Για όσους επιθυμούν μια επιπλέον δόση επιδόσεων, διατίθενται προαιρετικά καθίσματα AMG Performance, εξασφαλίζοντας μια οδηγική εμπειρία που είναι τόσο συναρπαστική όσο και απολαυστική. Και για όσους επιθυμούν ένα πραγματικά εξατομικευμένο εσωτερικό, το πρόγραμμα εξατομίκευσης Manufaktur ανοίγει έναν άλλο κόσμο. Για πολύ λίγους…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!