NEAPINED

Μάθετε τι ετοιμάζει η Nissan μέχρι το 2027

Η Nissan ετοιμάζεται για μια σημαντική ανανέωση της γκάμας της με το φιλόδοξο επιχειρηματικό πλάνο «The Arc», το οποίο προβλέπει την παρουσίαση 30 νέων μοντέλων μέχρι το 2027.

Ενώ η ηλεκτροκίνηση αποτελεί κεντρικό σημείο, με 16 από τα επερχόμενα μοντέλα να είναι υβριδικά ή ηλεκτρικά, η Nissan παραμένει προσηλωμένη στο να προσφέρει μια ποικιλία επιλογών, συμπεριλαμβανομένων 14 μοντέλων με αποκλειστικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Το πλάνο περιλαμβάνει διάφορες περιφερειακές στρατηγικές, προσαρμοσμένες στις ειδικές ανάγκες και απαιτήσεις των διαφόρων αγορών.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά, η Nissan στοχεύει στην παρουσίαση 7 ολοκαίνουργιων μοντέλων, εστιάζοντας στην ανανέωση του 78% της γκάμας των επιβατικών αυτοκινήτων.

Ανάμεσα σε αυτά τα  μοντέλα περιλαμβάνεται το λανσάρισμα plug-in υβριδικών και μοντέλων e-Power, το τελευταίο με καινοτόμα συστήματα κίνησης, παρόμοια με την προσέγγιση της Mazda με το MX-30.

Σε διάφορες άλλες αγορές, η Nissan θα δώσει μεγάλη έμφαση στα crossover και τα SUV, αντικατοπτρίζοντας τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς.

Ειδικότερα, αγορές όπως η Μέση Ανατολή και η Αφρική πρόκειται να λάβουν πολλαπλές νέες προτάσεις SUV, μαζί με ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο της κατηγορίας A.

Στην Ευρώπη, η Nissan σχεδιάζει να 6 νέα μοντέλα, με σημαντική ώθηση στην αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων κατά 40%.

Στην Ιαπωνία, η Nissan στοχεύει στην ανανέωση του 80% της γκάμας της, με έμφαση στα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα που αποτελούν το 70% της γκάμας.

Αντίστοιχα, στην Κίνα, υπάρχουν σχέδια για 8 υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, με ένα αξιοσημείωτο μέρος από αυτά υπό διαφορετική εμπορική ονομασία.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Nissan αναμένει ότι τα ηλεκτροκίνητα οχήματα θα αντιπροσωπεύουν το 40% των μοντέλων της μέχρι το 2026-2027, ενώ θα αυξηθούν στο 60% μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Όσον αφορά την τεχνολογία, η Nissan προσπαθεί να μειώσει σημαντικά το κόστος παραγωγής των EV και να επιτύχει την ισοτιμία κόστους μεταξύ των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης και των ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030.

Οι προηγμένες τεχνολογίες μπαταριών, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου λιθίου (NCM) και φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), βρίσκονται υπό εξέλιξη για τη βελτίωση της ταχύτητας φόρτισης, της ενεργειακής πυκνότητας και της σχέσης κόστους/ απόδοσης.

Οι solid state μπαταρίες στερεού καταλύτη, που θεωρούνται το επόμενο ορόσημο στην τεχνολογία των μπαταριών, βρίσκονται επίσης στον οδικό χάρτη της Nissan για πιθανή εισαγωγή έως το 2028 ή το 2029.

Ενώ το επιχειρηματικό πλάνο Arc δεν αναφέρει ρητά συνεργασίες με άλλες εταιρείες, οι φήμες για πιθανές συνεργασίες είναι πολλές. Οι συζητήσεις με τη Fisker για μια σύνδεση φέρονται να βρίσκονται σε εξέλιξη, αν και οι λεπτομέρειες παραμένουν λιγοστές. Ομοίως, οι συζητήσεις με τη Honda σχετικά με μια πιθανή συνεργασία EV βρίσκονται σε εξέλιξη.

Όσον αφορά το εμβληματικό GT-R, δεν αναφέρεται διάδοχος στο τρέχον πλάνο, με τις αναφορές να υποδηλώνουν ότι το πρόσφατα λανσαρισμένο 2025 GT-R στην Ιαπωνία θα μπορούσε να είναι η τελευταία χρονιά μοντέλου για το R35.

Ωστόσο, η Nissan έχει αφήσει να εννοηθεί η πιθανότητα ενός ηλεκτρικού διαδόχου, με ένα μοντέλο που θα προκύψει από το Hyper Force να περνά ενδεχομένως στην παραγωγή μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!