ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Κένυας: Κυρίαρχοι Rovanpera και Toyota – Το πάλεψε η Hyundai

Σάρωσε η Toyota στο ράλι Σαφάρι με τους Rovanpera και Katsuta να κάνουν το «1-2», στην 4η θέση ο Evans. Στο βάθρο και ο Fourmaux με Ford Puma Rally 1. Ο Neuville με τον Tanak τερμάτισαν μέσα στη δεκάδα. Εξαιρετική εμφάνιση ο Σερδερίδης με Ford Puma.

Σάρωσε η Toyota στο ράλι Σαφάρι με τους Rovanpera και Katsuta να κάνουν το «1-2», στην 4η θέση ο Evans. Στο βάθρο και ο Fourmaux με Ford Puma Rally 1. Ο Neuville με τον Tanak τερμάτισαν μέσα στη δεκάδα. Εξαιρετική εμφάνιση ο Σερδερίδης με Ford Puma.

Αυτή ήταν η τέταρτη συνεχόμενη νίκη της Toyota σε αυτόν τον θρυλικό αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Ο Rovanpera, μαζί με τον συνοδηγό Jonne Halttunen, έδωσαν ένα ρεσιτάλ σε όλες τις εξαντλητικές 19 διαδρομές του απαιτητικού εδάφους της Κένυας.

Ο Rovanpera επικράτησε τερματίζοντας με αξιοσημείωτη διαφορά 1 λεπτού και 37,8 δευτερολέπτων από τον ομόσταυλό του Takamoto Katsuta. Ο Adrien Fourmaux της Ford της M-Sport κατέκτησε την τρίτη θέση, με διαφορά 2 λεπτών και 25,1 δευτερολέπτων.

Από την αρχή, ο Rovanpera έδειξε την κυριαρχία του, παίρνοντας από νωρίς το προβάδισμα την Παρασκευή, νικώντας και τις έξι δοκιμές και δημιουργώντας ένα επιβλητικό προβάδισμα σχεδόν ενός λεπτού.

Παρά το χάος και τις προκλήσεις που δημιούργησαν οι δοκιμασίες του Σαββάτου, συμπεριλαμβανομένων ατυχημάτων, κλαταρισμάτων και μηχανικών προβλημάτων μεταξύ των ανταγωνιστών του, ο Rovanpera διατήρησε την ψυχραιμία του και διεύρυνε το προβάδισμά του σε πάνω από δύο λεπτά.

Με μια εντυπωσιακή απόδοση το Σάββατο, ο Rovanpera οδήγησε στρατηγικά στις διαδρομές της Κυριακής για να εξασφαλίσει τη 12η νίκη της καριέρας του στο WRC, σηματοδοτώντας την πρώτη νίκη της Toyota στη σεζόν. Εν τω μεταξύ, ο Katsuta επέδειξε μια προσεκτική προσέγγιση, έχοντας υπόψη του τις ύπουλες συνθήκες, εξασφαλίζοντας τελικά μια επάξια 2η θέση, παρά τα κλαταρίσματα που αντιμετώπισε στην πορεία.

Η άψογη οδήγηση του Adrien Fourmaux του χάρισε μια θέση στο βάθρο, αναδεικνύοντας την ικανότητα και τη συνέπειά του μέσα στις αντιξοότητες. Παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισε ο διεκδικητής του τίτλου Elfyn Evans, ο οποίος υπέστη πολλά κλαταρίσματα, κατάφερε να εξασφαλίσει την 4η θέση, συνεισφέροντας πολύτιμους βαθμούς στην εκστρατεία του στο πρωτάθλημα.

Ο Thierry Neuville της Hyundai αντιμετώπισε τις δικές του δυσκολίες, παλεύοντας με κλαταρίσματα και προβλήματα αξιοπιστίας καθ’ όλη τη διάρκεια του ράλι. Παρά τις αναποδιές, ο Neuville επέδειξε αντοχή, τερματίζοντας 5ος στη γενική κατάταξη και διευρύνοντας το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα έναντι του Evans.

Εν μέσω του ανταγωνισμού, ο Ott Tanak πάλεψε για το καλύτερο, καθώς βρέθηκε στην κορυφή της βαθμολογίας της Κυριακής, διασώζοντας πολύτιμους βαθμούς μετά τις αναποδιές που αντιμετώπισε νωρίτερα στο ράλι. Παρά τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι υπόλοιποι αγωνιζόμενοι, όπως προβλήματα αξιοπιστίας και κλαταρίσματα, το ράλι αποδείχθηκε απόδειξη της αντοχής και της αποφασιστικότητας όλων των συμμετεχόντων.

Στην κατηγορία WRC2, ο Gus Greensmith ξεπέρασε την ασθένεια του και εξασφάλισε τη νίκη, ενώ ο Oliver Solberg πάλεψε με κλαταρίσματα, αλλά διατήρησε το προβάδισμά του στη βαθμολογία.

Επόμενο και ράλι στην Κροατία (18-21 Απριλίου), δείτε εδώ τη βαθμολογία στο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!