NEA

Toyota: Το ντίζελ δεν πέθανε ακόμη

Καθώς η Volvo αποχαιρετά το τελευταίο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητό της, η Toyota παραμένει σταθερή στην πεποίθησή της ότι οι πετρελαιοκινητήρες εξακολουθούν να έχουν σημαντικό ρόλο στο αυτοκινητικό τοπίο.

Παρά την πτώση της δημοτικότητάς της τον τελευταίο καιρό, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία παραμένει αισιόδοξη για τη μακροβιότητα της τεχνολογίας ντίζελ.

Σύμφωνα με τον Sean Hanley, επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Toyota Αυστραλίας, οι κινητήρες ντίζελ απέχουν πολύ από το να είναι ξεπερασμένοι. Σε συνέντευξή του στο αυστραλιανό περιοδικό Drive, τόνισε: «Tο ντίζελ, παρά τα όποια σχόλια, δεν έχει πεθάνει. Έχει ακόμη καιρό, οπότε δεν πρόκειται να πεθάνει σύντομα».

Βέβαια, αυτά τα λέει ένα στέλεχος για την αγορά της Αυστραλίας όπου το ντίζελ εξακολουθεί να είναι μια πολύ αξιόπιστη επιλογή, ιδιαίτερα για βαρέως τύπου οχήματα όπως τα φορτηγά και τα μεγάλα SUV.

Ωστόσο, ο Hanley αναγνωρίζει την πιεστική ανάγκη προσαρμογής των κινητήρων ντίζελ στα ολοένα και αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών ρύπων, ώστε να διασφαλιστεί η συνεχής σημασία τους. Σε απάντηση, η Toyota έχει εισαγάγει καινοτομίες όπως η τεχνολογία mild-hybrid, όπως φαίνεται στην πρόσφατη κυκλοφορία του Hilux που είναι εξοπλισμένο με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα turbo-diesel 2,8 λίτρων.

Κοιτάζοντας μπροστά, η Toyota παραμένει ανοιχτή στην εξερεύνηση εναλλακτικών καυσίμων για να διατηρήσει το μέλλον του πετρελαιοκινητήρα. Ο Hanley προτείνει ότι οι κινητήρες συνθετικού ντίζελ και υδρογόνου καύσης θα μπορούσαν να προσφέρουν βιώσιμες λύσεις.

Πράγματι, η Toyota έχει πειραματιστεί ενεργά με πρωτότυπα που κινούνται με υδρογόνο, όπως το GR Yaris και το GR Corolla, σηματοδοτώντας τη δέσμευσή της να προωθήσει την τεχνολογία των συμβατικών κινητήρων παράλληλα με τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.

Η ανακοίνωση του προέδρου Akio Toyoda για μια νέα γενιά κινητήρων εσωτερικής καύσης υπογραμμίζει τη μακροπρόθεσμη στρατηγική της Toyota για την εξυπηρέτηση μιας ποικιλόμορφης αγοράς.

Παρά την αυξανόμενη προβολή των ηλεκτρικών οχημάτων, ο Toyoda προβλέπει ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα ξεπεράσουν το 30% του μεριδίου αγοράς.

Ως εκ τούτου, η Toyota βλέπει μια συνεχή ζήτηση για οχήματα που κινούνται με συμβατικούς κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, ενδεχομένως συμπληρωμένα από συνθετικά καύσιμα και υδρογόνο στο μέλλον.

Ωστόσο, η Toyota αντιμετωπίζει προκλήσεις σε περιοχές με αυστηρούς κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων, ιδίως στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η απομάκρυνση της ΕΕ από το ντίζελ είναι εμφανής, με τα EV να ξεπερνούν τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα για πρώτη φορά το 2023.

Τα υβριδικά έχουν επίσης κερδίσει έδαφος, περιθωριοποιώντας περαιτέρω το μερίδιο αγοράς του ντίζελ. Ωστόσο, η Toyota παραμένει αισιόδοξη για τις προοπτικές του ντίζελ, ιδίως στις αναδυόμενες αγορές και στα τμήματα επαγγελματικών οχημάτων όπου οι ρυθμιστικές πιέσεις είναι λιγότερο σοβαρές.

Στην ουσία, η ακλόνητη εμπιστοσύνη της Toyota στους κινητήρες ντίζελ αντικατοπτρίζει μια ρεαλιστική προσέγγιση για την πλοήγηση στο εξελισσόμενο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αγκαλιάζοντας την καινοτομία και διερευνώντας εναλλακτικά καύσιμα, η Toyota στοχεύει να διασφαλίσει ότι η τεχνολογία ντίζελ θα παραμείνει μια σχετική και βιώσιμη επιλογή για τους καταναλωτές παγκοσμίως.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!