NEAPINED

Renault Captur 2024: Περνά από facelift και συνεχίζει ακάθεκτο

Ένα από τα δημοφιλέστερα μικρά SUV της ευρωπαϊκής αγοράς περνά από την προγραμματισμένη ανανέωσή του και αποκτά νέο ενδιαφέρον. Διαθέσιμο από το ερχόμενο καλοκαίρι.

Το Captur κυκλοφορεί στους δρόμους της Ευρώπης εδώ και πάνω από μια δεκαετία έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσότερους από 2 εκατομμύρια οδηγούς.

Με τη δεύτερη γενιά να διανύει το μέσο της εμπορικής της πορείας έφτασε η ώρα για το καθιερωμένο facelift που αφορά κυρίως στον αισθητικό τομέα, δίχως αλλαγές στα μηχανικά μέρη. Έτσι, το Captur αποκτά μία πολύ ενδιαφέρουσα προοπτική χάρη στο νέο του «πρόσωπο».

Συγκεκριμένα, τα νέα στοιχεία εντοπίζονται στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και στα φωτιστικά σώματα με τη νέα φωτεινή υπογραφή, στο νέο λογότυπο, στη διαφορετική μάσκα, στο καπό που φαίνεται ελαφρώς φουσκωμένο κ.α.

Επίσης, υπάρχουν νέα χρώματα αμαξώματος και νέας σχεδίασης ζάντες από 16 έως 18 ίντσες.

Στο εσωτερικό υπάρχει αναβαθμισμένη ποιότητα υλικών με το ψηφιακό πακέτο να είναι πλήρες και να περιλαμβάνει οθόνη 10,25 ιντσών για το πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 10,4 ιντσών.

Όλο το σύστημα «τρέχει» στο αναβαθμισμένο OpenR Link με ενσωματωμένο το Android Auto 12 και πλήρη υποστήριξη σε app, καθώς και σε Apple CarPlay.

Πλουσιότερος και αναβαθμισμένος είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, ενώ η κορυφαία έκδοση είναι η Esprit Alpine.

Συνεχίζει να υπάρχει το σύστημα Multi-Sense με τα τέσσερα προφίλ οδήγησης, ενώ προαιρετικά υπάρχει ηχοσύνολο της Harman Kardon με ήχους που έχει επιμεληθεί ο Jean-Michel Jarre.

Σχετικά με τα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές πέρα από μικρές βελτιώσεις στην ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης. Έτσι, στην βάση της γκάμας υπάρχει ο τρικύλινδρος 1.000άρης των 90 ίππων καθώς και η έκδοση υγραερίου (LPG) των 100 ίππων.

Ψηλότερα συναντάμε τις τετρακύλινδρες εκδόσεις 1.3 TCe με 140 ή 160 ίππους, ενώ ειδικό ενδιαφέρον έχει η φουλ υβριδική έκδοση 1.6 E-Tech με τους 145 ίππους.

RENAULT CAPTUR 2024
Εκδόσεις κινητήρων1.0 TCE 901.0 TCE 100 GPL1.3 TCE 140 mild hybrid1.3 TCE 155
(όχι για Ελλάδα)
1.3 TCE 160 mild hybridE-Tech full hybrid 145
FuelPetrolPetrolPetrolPetrolPetrolPetrol
ElectificationNoNoMH12
Costing stop 7kph
NoMH12
Costing stop 20kph
HEV
245V
Cylinder Capacity [L]/[cm3]1.0 / 9991.0 / 9991.3 / 13301.3 / 13301.3 / 13301.6 / 1598
Number of Cylinder334444
Number of valves121216161616
Torque [Nm/tr]160 Nm @2750rpm160 Nm petrol mode / 2750rpm
170Nm LPG mode / 2 000rpm
260 Nm @3500rpm270 Nm @1700rpm270 Nm @1750rpm145 Nm @ 3200rpm ICE mode / 250Nm ICE+EM
Air AlimentationTurboTurboTurboTurboTurboAtmo
CO2 gr/km WLTP131119133149133105
0 to 100 km/h (s)141310.48.58.510
Fuel consumption5,8 – 5,96,0 – 6,1 L with unleaded / 7,7-7,9 L with LPG5,8 – 5,96.25,8 – 5,94,7 – 4,9


Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!