Ένα από τα δημοφιλέστερα μικρά SUV της ευρωπαϊκής αγοράς περνά από την προγραμματισμένη ανανέωσή του και αποκτά νέο ενδιαφέρον. Διαθέσιμο από το ερχόμενο καλοκαίρι.
Το Captur κυκλοφορεί στους δρόμους της Ευρώπης εδώ και πάνω από μια δεκαετία έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσότερους από 2 εκατομμύρια οδηγούς.
Με τη δεύτερη γενιά να διανύει το μέσο της εμπορικής της πορείας έφτασε η ώρα για το καθιερωμένο facelift που αφορά κυρίως στον αισθητικό τομέα, δίχως αλλαγές στα μηχανικά μέρη. Έτσι, το Captur αποκτά μία πολύ ενδιαφέρουσα προοπτική χάρη στο νέο του «πρόσωπο».
Συγκεκριμένα, τα νέα στοιχεία εντοπίζονται στους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και στα φωτιστικά σώματα με τη νέα φωτεινή υπογραφή, στο νέο λογότυπο, στη διαφορετική μάσκα, στο καπό που φαίνεται ελαφρώς φουσκωμένο κ.α.
Επίσης, υπάρχουν νέα χρώματα αμαξώματος και νέας σχεδίασης ζάντες από 16 έως 18 ίντσες.
Στο εσωτερικό υπάρχει αναβαθμισμένη ποιότητα υλικών με το ψηφιακό πακέτο να είναι πλήρες και να περιλαμβάνει οθόνη 10,25 ιντσών για το πίνακα οργάνων και οθόνη αφής 10,4 ιντσών.
Όλο το σύστημα «τρέχει» στο αναβαθμισμένο OpenR Link με ενσωματωμένο το Android Auto 12 και πλήρη υποστήριξη σε app, καθώς και σε Apple CarPlay.
Πλουσιότερος και αναβαθμισμένος είναι ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, ενώ η κορυφαία έκδοση είναι η Esprit Alpine.
Συνεχίζει να υπάρχει το σύστημα Multi-Sense με τα τέσσερα προφίλ οδήγησης, ενώ προαιρετικά υπάρχει ηχοσύνολο της Harman Kardon με ήχους που έχει επιμεληθεί ο Jean-Michel Jarre.
Σχετικά με τα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές πέρα από μικρές βελτιώσεις στην ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης. Έτσι, στην βάση της γκάμας υπάρχει ο τρικύλινδρος 1.000άρης των 90 ίππων καθώς και η έκδοση υγραερίου (LPG) των 100 ίππων.
Ψηλότερα συναντάμε τις τετρακύλινδρες εκδόσεις 1.3 TCe με 140 ή 160 ίππους, ενώ ειδικό ενδιαφέρον έχει η φουλ υβριδική έκδοση 1.6 E-Tech με τους 145 ίππους.
RENAULT CAPTUR 2024 | ||||||
Εκδόσεις κινητήρων | 1.0 TCE 90 | 1.0 TCE 100 GPL | 1.3 TCE 140 mild hybrid | 1.3 TCE 155 (όχι για Ελλάδα) | 1.3 TCE 160 mild hybrid | E-Tech full hybrid 145 |
Fuel | Petrol | Petrol | Petrol | Petrol | Petrol | Petrol |
Electification | No | No | MH12 Costing stop 7kph | No | MH12 Costing stop 20kph | HEV 245V |
Cylinder Capacity [L]/[cm3] | 1.0 / 999 | 1.0 / 999 | 1.3 / 1330 | 1.3 / 1330 | 1.3 / 1330 | 1.6 / 1598 |
Number of Cylinder | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Number of valves | 12 | 12 | 16 | 16 | 16 | 16 |
Torque [Nm/tr] | 160 Nm @2750rpm | 160 Nm petrol mode / 2750rpm 170Nm LPG mode / 2 000rpm | 260 Nm @3500rpm | 270 Nm @1700rpm | 270 Nm @1750rpm | 145 Nm @ 3200rpm ICE mode / 250Nm ICE+EM |
Air Alimentation | Turbo | Turbo | Turbo | Turbo | Turbo | Atmo |
CO2 gr/km WLTP | 131 | 119 | 133 | 149 | 133 | 105 |
0 to 100 km/h (s) | 14 | 13 | 10.4 | 8.5 | 8.5 | 10 |
Fuel consumption | 5,8 – 5,9 | 6,0 – 6,1 L with unleaded / 7,7-7,9 L with LPG | 5,8 – 5,9 | 6.2 | 5,8 – 5,9 | 4,7 – 4,9 |