NEA

Η Bugatti Bolide μπορεί να τα βάλει ακόμη και με τα μονοθέσια της Formula 1

Η Bolide μπορεί να γράψει ιστορία αφού οι επιδόσεις της είναι συγκρίσιμες με εκείνες των μονοθεσίων της F1.

Μετά από περίπου τρία χρόνια εξέλιξης (είχε παρουσιαστεί ως concept το 2020), η Bugatti ολοκλήρωσε τις δοκιμές της έτοιμης για παραγωγή Bolide.

Ενός hypercar μόνο για τις πίστες, το οποίο αποδίδει 1.600 ίππους από τον κινητήρα W16. Μάλιστα, ο οδηγός δοκιμών της Bugatti, Andy Wallace, ισχυρίζεται ότι η Bolide μπορεί κατά την έξοδο σε μια στροφή να ανταγωνισθεί ακόμη και ένα μονοθέσιο!

«Όταν βγαίνεις από μια στροφή και πατάς το γκάζι, η εμπειρία είναι ασύγκριτη, είναι σα να βιώνεις ένα ανελέητο κύμα ισχύος», περιέγραψε ο Wallace. «Βγαίνεις από τη στροφή με 100 χλμ./ώρα και από εκεί στα 200 και μετά στα 300. είναι απίστευτο. Σε αυτή την περίπτωση η Bolide θα μπορούσε να αφήσει πίσω της ένα μονοθέσιο της Formula 1».

Ζυγίζοντας σημαντικά λιγότερο από τις διάφορες εκδόσεις της Chiron (μόλις 1.452 κιλά αντί για τα 1.950 κιλά της κανονικής Chiron), η Bolide υπόσχεται μοναδικές επιδόσεις, ανταγωνιζόμενη σε επιτάχυνση ακόμη και τα μονοθέσια της Formula 1.

Παρόλο που η τελική ταχύτητα της Bolide είναι μόλις στα… 380 χλμ./ώρα, η επίδοση αυτή ξεπερνά το τρέχον ρεκόρ ταχύτητας της F1 που είναι στα 372 χλμ./ώρα.

Επιπρόσθετα, οι μηχανικοί της γαλλικής φίρμας έδωσαν προτεραιότητα στα δυναμικά χαρακτηριστικά. Ενδεικτικό είναι ότι η Bolide μπορεί να δώσει στις στροφές πλευρικές επιταχύνσεις που φτάνουν τα 2,5g, αν και αυτή η τιμή υπολείπεται των 4-5g που βιώνουν οι οδηγοί της F1.

Παρά τη μεγαλύτερη ισχύ της έναντι των περίπου 1.000 ίππων της Formula 1, τα μονοθέσια έχουν το πλεονέκτημα της ακραίας αεροδυναμικής σχεδίασης, του σημαντικά χαμηλότερου βάρους και όλα άλλα σχετικά ατού.

Τέλος, να πούμε ότι μόλις 40 μονάδες έχουν προγραμματιστεί για παραγωγή και όλες έχουν πωληθεί στα περίπου 4 εκατομμύρια ευρώ.

Και το πιο πιθανό είναι ότι ελάχιστοι από αυτούς θα βάλουν την Bolide στις πίστες, το σίγουρο είναι ότι σχεδόν όλοι τους θα τις έχουν ασφαλισμένες σε κλειστούς χώρους και στα γκαράζ τους. Τι κρίμα…


Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!