NEA

Δεν υπάρχουν δημόσιοι φορτιστές για φορτηγά και λεωφορεία

Πόσοι φορτιστές χρειάζεται η ΕΕ για να επιτευχθούν οι στόχοι της μείωσης του CO2 για φορτηγά και λεωφορεία παγκοσμίως έως το 2030;

Την αντίδραση τους στους στόχους μείωσης του CO2 για φορτηγά και λεωφορεία παγκοσμίως έως το 2030 εκφράζουν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές σημειώνοντας ότι μπορεί  η Ευρώπη να υιοθετεί τους πιο φιλόδοξους στόχους του 2030 για τη μείωση του CO2 στον κόσμο. Ωστόσο, οι φιλόδοξοι στόχοι πρέπει να υποστηρίζονται από εξίσου φιλόδοξους όρους και ένα συνεκτικό ρυθμιστικό πλαίσιο.

Η απαλλαγή από τις ανθρακούχες μεταφορές με φορτηγά και λεωφορεία είναι ένα ομαδικό άθλημα που περιλαμβάνει πολλούς παίκτες σε ολόκληρο το οικοσύστημα μεταφορών και υλικοτεχνικής υποστήριξης. Τα οχήματα μηδενικών εκπομπών δεν αποτελούν το μοναδικό σημείο τριβής  και οι κατασκευαστές δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν μόνοι τους την κοινή πρόκληση της απαλλαγής από τις ανθρακούχες εκπομπές.

Για να θέσουμε την κλίμακα των προκλήσεων στο πλαίσιο, δεν υπάρχει σχεδόν καμία δημόσια υποδομή φόρτισης κατάλληλη για φορτηγά και λεωφορεία σήμερα διαθέσιμη, όπως λένε. Η Ευρώπη χρειάζεται τουλάχιστον 50.000 προσβάσιμους στο κοινό φορτιστές και τουλάχιστον 700 σταθμούς αναπλήρωσης υδρογόνου για να πετύχει τον στόχο μείωσης του CO2 κατά 45% έως το 2030.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!