NEAPINED

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance: H ταχύτερη Mercedes που έχει υπάρξει ποτέ

Το plug-in υβριδικό κουπέ των 816 ίππων δεν διαθέτει απλά επιδόσεις που φέρνουν την AMG GT στα λημέρια των hypercar, αλλά σε επιτάχυνση ξεπερνά ακόμη και την απίστευτη AMG One!

Η Mercedes-AMG παρουσίασε στη Σαγκάη την GT 63 S E Performance, η οποία ξαναγράφει τους κανόνες στα σπορ αυτοκίνητα με ένα μείγμα ηλεκτροκίνησης και ανόθευτης ισχύος.

Διαθέτοντας την εκπληκτική ισχύ των 805 ίππων που προέρχεται από έναν V8 κινητήρα biturbo και έναν ηλεκτρικό κινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος, η GT 63 S E Performance εκτοξεύεται από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ξεπερνώντας την AMG One κατά 0,1 δευτερόλεπτα.

Ωστόσο, η τελική της ταχύτητα των 320 χλμ./ώρα υπολείπεται του εμπνευσμένου, από την Φόρμουλα 1, hypercar κατά 32 χλμ./ώρα.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης αποδίδει συνδυαστικά 816 ίππους και έως 1.420 Nm ροπής, ξεπερνώντας κατά πολύ τον προκάτοχό του, την AMG GT Black Series.

Μόνο ο V8 κινητήρας των 4,0 λίτρων αποδίδει 612 ίππους, ενώ ο ηλεκτρικός κινητήρας που είναι τοποθετημένος πίσω προσθέτει άλλους 204 ίππους, μεταφέροντας την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος AMG Performance 4Matic+ και ενός κιβωτίου ταχυτήτων εννέα σχέσεων AMG Speedshift MCT 9G.

Εξοπλισμένη με χαρακτηριστικά όπως η ανάρτηση AMG Active Ride Control, τα κεραμικά σύνθετα φρένα και το σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα, η GT 63 S E Performance προσφέρει μια μοναδική οδηγική εμπειρία. Τα 8 προφίλ οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των Electric, Comfort και Race, ανταποκρίνονται σε διάφορες προτιμήσεις και οδικές συνθήκες.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου 6,1 kWh, τοποθετημένη στον πίσω άξονα για βέλτιστη κατανομή βάρους, προσφέρει έως και 13 χλμ. αυτονομία μηδενικών εκπομπών όταν είναι πλήρως φορτισμένη. Επιπλέον, το υβριδικό μοντέλο προσφέρει οδήγηση one pedal, παρόμοια με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, χάρη στο σύστημα αναγεννητικής πέδησης.

Οπτικά, η GT 63 S E Performance μοιράζεται ομοιότητες με τα αντίστοιχα μοντέλα με κινητήρα V8, αλλά διαθέτει μια θύρα φόρτισης στον πίσω προφυλακτήρα και ένα σήμα E Performance.

Στο εσωτερικό, τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα AMG και οι ειδικές για υβριδικά οχήματα οθόνες στο σύστημα infotainment MBUX ενισχύουν την άνεση και τη λειτουργικότητα.

Ως η ναυαρχίδα της γκάμας AMG GT, η 2025 GT 63 S E Performance πρόκειται να επαναπροσδιορίσει τις προσδοκίες επιδόσεων όταν κυκλοφορήσει στην αγορά τους επόμενους μήνες, ενώ οι λεπτομέρειες για την τιμή θα ανακοινωθούν πιο κοντά στην ημερομηνία κυκλοφορίας. Αλλά ποιος νοιάζεται για αυτό;

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!