NEA

Μέσα στη χρονιά η αναβαθμισμένη BMW X3

Η πολυαναμενόμενη νέα γενιά της BMW X3 μας δίνει μία πρώτη γεύση μέσα από τα renderings της ιστοσελίδας Kolesa, προσφέροντας μια αρκετά πετυχημένη προσέγγιση για το νέο SUV που θα λανσαριστεί μέσα στη χρονιά.

Μετά από επτά χρόνια στην αγορά, η BMW ετοιμάζεται να φέρει την ανανέωση στην X3, υποσχόμενη μια συνδυασμένη προσέγγιση που συνδυάζει στυλ και απόδοση. Η νέα X3 χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα CLAR όπως πριν, επομένως δεν είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο αλλά μια εξέλιξη του επτάχρονου προκατόχου της.

Με μήκος 4,755 μέτρα και πλάτος 1,920 μέτρα, η νέα X3 έχει μεγαλώσει κατά 4,2 και 2,3 εκατοστά, αντίστοιχα. Το ύψος του όμως έχει μειωθεί από τα 1,676 στα 1,66 μέτρα. Παρά την επιμήκυνση, το μεταξόνιο παραμένει στα 2.865 χλστ., αλλά τα μετατρόχια εμπρός και πίσω είναι λίγο πιο φαρδιά.

Τα renderings αποκαλύπτουν ένα πιο τολμηρό σχεδιασμό για την X3, με πιο εντυπωσιακά LED φωτιστικά σώματα, μια ελαφρώς μεγαλύτερη μάσκα και έναν πιο επιθετικό μπροστινό προφυλακτήρα με μεγαλύτερους αεραγωγούς.

Στο πίσω μέρος, παρατηρούμε αλλαγές όπως μικρότερα πίσω φωτιστικά σώματα και ανανεωμένο πίσω προφυλακτήρα, προσδίδοντας στο SUV μια πιο δυναμική εμφάνιση.

Κάτω από το ανανεωμένο αμάξωμα, η νέα X3 διατηρεί την πλατφόρμα CLAR, με σημαντικές βελτιώσεις στο σύστημα ανάρτησης. Οι μηχανικοί της BMW έχουν αναβαθμίσει το πλαίσιο με αυξημένη ακαμψία, φαρδύτερο μετατρόχιο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.

Στο εσωτερικό, η νέα X3 αναμένεται να προσφέρει ένα πιο σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, συμπεριλαμβανομένου του Operating System 9 και προηγμένων λειτουργιών υποβοήθησης οδηγού. Μια ενδιαφέρουσα προσθήκη είναι το Parking and Maneuver Assistant, που επιτρέπει τον τηλεχειρισμό μέσω smartphone.

Παρά την ακόμα αδιευκρίνιστη πληροφορία για τα συστήματα κίνησης, η BMW επιβεβαιώνει τη διαθεσιμότητα εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικών και ήπιας υβριδικής τεχνολογίας. Η αναμενόμενη κυκλοφορία της νέας X3 προβλέπεται μέσα στους επόμενους μήνες, με τις πωλήσεις να ξεκινούν προς το τέλος της χρονιάς.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!