NEAPINED

Lamborghini Urus SE: Στην πρίζα με 800 άλογα

Η Lamborghini Urus, γνωστή πλέον ως Urus SE, είναι πλέον διαθέσιμη ως plug-in υβριδική έκδοση, συνδυάζοντας έναν κινητήρα V8 με έναν ηλεκτροκινητήρα για να προσφέρει σχεδόν 800 ίππους και επιτάχυνση που θα ζήλευε ακόμα και ένα supercar.

Αυτό το βήμα δηλώνει τη δεύτερη είσοδο της Lamborghini στον κόσμο της υβριδικής τεχνολογίας, μετά το Revuelto, ανοίγοντας νέους ορίζοντες για την ηλεκτροκίνηση στη μάρκα. Αργότερα φέτος, η εταιρεία σχεδιάζει να προσθέσει μια έκδοση της Hurácan με ηλεκτρική υποβοήθηση, καθιστώντας ολόκληρη την γκάμα της ηλεκτροκίνητη.

Η Urus SE φέρει νέα εμφάνιση που τη διαφοροποιεί σαφώς από την απλή Urus. Αν και οι δύο εκδόσεις θα συνυπάρχουν για λίγο, οι παραγγελίες για το προηγούμενο μοντέλο έχουν εκπληρωθεί και η παραγωγή της μη εξηλεκτρισμένης V8 Urus θα σταματήσει σύντομα.

Κάτω από το καπό, η Urus SE μοιράζεται το ίδιο σύστημα κίνησης με την Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid, αν και με μια προσαρμοσμένη ρύθμιση. Ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας 4,0 λίτρων αποδίδει 620 ίππους, συμπληρωμένος από έναν ηλεκτροκινητήρα 192 ίππων, παρέχοντας συνολική ισχύ 800 ίππων.

Παρότι η ηλεκτροκίνηση αυξάνει το βάρος της Urus SE στα 2.504 κιλά συγκριτικά με τα 2.197 κιλά της Urus S, η εταιρεία διαβεβαιώνει ότι δεν έχει υποχωρήσει στην οδηγική απόδοση. Έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 3,4 δευτερόλεπτα με την τελική να αγγίζει τα 312 χλμ./ώρα.

Ταυτόχρονα, η ηλεκτρική του ισχύς προέρχεται από μια μπαταρία 25,9 kWh που βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, παρέχοντας ηλεκτρική αυτονομία έως και 60 χιλιόμετρα, και σε ταχύτητες που ξεπερνούν τα 130 km/h σε αποκλειστικά ηλεκτρική λειτουργία.

Καινοτομίες όπως η υιοθέτηση ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (e-LSD) αντί για ένα μηχανικό πίσω διαφορικό συμβάλλουν στην εξοικονόμηση βάρους.

Ενώ οι επιδόσεις της είναι εντυπωσιακές, η Urus SE προσφέρει επίσης αισθητικές αναβαθμίσεις εμπνευσμένες από το Revuelto, καθώς και βελτιωμένη αεροδυναμική και αποτελεσματικότητα ψύξης.

Στο εσωτερικό, η καμπίνα διατηρεί τη γνωστή διάταξη, αλλά επωφελείται από μια μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής infotainment 12,3 ιντσών, με ανανεωμένα μενού και βελτιωμένα γραφικά.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!