NEA

Έχεις πλήρως φορτισμένο το EV σου; Τότε δεν μπαίνεις στο πλοίο – Το ίδιο ισχύει και για το LPG

Ξεκίνησαν εντατικοί έλεγχοι στα  σχήματα που κάνουν χρήση εναλλακτικών καυσίμων (LPG ή CNG)  ή είναι ηλεκτρικά η plug-in υβριδικά.

Είναι χαρακτηριστικό ότι πλέον τα οχήματα αυτά τοποθετούνται σε συγκεκριμένες χώρους στο καράβι με ειδική σήμανση και την ίδια στιγμή υποχρεούνται να μην έχουν πλήρη φόρτιση στις μπαταρίες τους, ενώ για τα οχήματα με CNG και LPG να είναι ο δείκτης των καυσίμων κάτω από τη μέση.

Ειδικά τώρα την περίοδο του Πάσχα που ήδη ξεκίνησε η έξοδος των Αθηναίων από το λιμάνι του Πειραιά θέλει πολύ μεγάλη προσοχή για να μη μείνετε εκτός πλοίου. Όπως επίσης καλό είναι να είστε αρκετή ώρα το προγραμματισμένο δρομολόγιο γιατί η κίνηση ήδη είναι “τεράστια” στο λιμάνι του Πειραιά και η έλεγχοι που γίνονται πιθανόν να σας καθυστερήσουν.

Ας δούμε τούς όρους που περιγράφονται στην εγκυκλοπαίδεια του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με Αρ. Πρωτ.: 2070.0/28541/2024 στις 16/04/2024 με Θέμα: «Επιπρόσθετα μέτρα κατά τη μεταφορά οχημάτων χρήσης εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με Ε/Γ-Ο/Γ και Φ/Γ-Ο/Γ πλοία» και με σκοπό την πρόληψη και τον περιορισμό του κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς και έκλυσης τοξικών αερίων στους χώρους μεταφοράς οχημάτων. Συγκεκριμένα:

  • Κατά τη φόρτωση AFVs, καταγραφή του είδους τους και της θέσης στην οποία στοιβάζονται επί του πλοίου και τοποθέτηση από το πλήρωμα κατάλληλης σήμανσης σε εμφανές σημείο των οχημάτων. Σε αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμεvα υβριδικά, έλεγχοςθερμοκρασίας συσσωρευτών.
  • Επισήμανση στους επιβάτες-οδηγούς για άμεση ενημέρωση του πληρώματος σε περίπτωση λήψης οποιασδήποτε ένδειξης συναγερμού από το όχημά τους.
  • Σε αμιγώς ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμεvα υβριδικά, το επίπεδο φόρτισης των συσσωρευτών τους να μην υπερβαίνει το 40% της συνολικής χωρητικότητας αυτών.
  • Σε οχήματα λοιπών εναλλακτικών καυσίμων, όπως υγραερίου ή φυσικού αερίου, οι δεξαμενές τους να μην περιέχουν καύσιμο άνω του 50% της συνολικής τους χωρητικότητας. 
  • Μη φόρτωση AFVs που έχουν βλάβη στο σύστημα τροφοδοσίας τους και στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές τους, στην περίπτωση που αυτά δεν έχουν αφαιρεθεί. Ειδικότερα, σε περίπτωση ζημιάς με ασάφεια ως προς τη βλάβη ή όχι του συσσωρευτή τους, μη φόρτωση και μεταφορά τους. Η ευθύνη για την διασφάλιση ότι στο όχημα δεν υφίσταται βλάβη ή ζημιά στο σύστημα τροφοδοσίας, στις δεξαμενές ή στους συσσωρευτές του βαρύνει αποκλειστικά τους κατόχους των οχημάτων αυτών.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!