PINEDΔΟΚΙΜΕΣ

Mitsubishi ASX 1.6 Plug-In Hybrid [mini test]

Παρούσα στην πιο δυναμική κατηγορία, αυτή των B-SUV, είναι πλέον η Mitsubishi με το ASX φιλοδοξώντας να μπει σφήνα στους καταξιωμένους παίκτες της αγοράς, έστω και με την πρακτική του «re-badging».

Ως μέλος της  συμμαχίας  Renault και  Nissan,  η Mitsubishi λάνσαρε εκ νέου το Mitsubishi ASX φορώντας τον  μανδύα του γαλλικού Captur και πολύ καλά έκανε, αφού προσέθεσε στην γκάμα της ένα αυτοκίνητο που έχει ήδη δώσει τα διαπιστευτήρια του στο ευρωπαϊκό κοινό.

Για την ιστορία να πούμε ότι το προηγούμενο ASX πούλησε περίπου 380.000 αυτοκίνητα στην Ευρώπη. Μετά το Mitsubishi Colt,  στο Caroto οδηγήσαμε και το ASX 1.6 ΑΤ Plug-In Hybrid Electric 160 PS, που με μια πλήρη φόρτιση υπόσχεται να καλύψει 50 km κινούμενο πάντα 100% ηλεκτρικά.

Εξωτερικά, οι διαστάσεις του Mitsubishi ASX  είναι πανομοιότυπες με το Captur: 4.228 x 1.797 x 1.573 mm ενώ  την παράσταση κλέβει το εμπρόσθιο μέρος του ASX,  που έχει έντονη εμφάνιση SUV και ενσωματώνει μια δυναμική ασπίδα (DYNAMIC SHIELD).

Η προεξέχουσα γρίλια και οι δυναμικοί προβολείς LED τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του,  που υπογραμμίζεται επιπλέον από  λεπτομέρειες, όπως είναι τα μαύρα ή επιχρωμιωμένα πλευρικά προστατευτικά, οι μαύρες ποδιές προστασίας και οι μαύρες ή επιχρωμιωμένες λεπτομέρειες στα φτερά.

Στο μεταξύ το νέο Mitsubishi ASX διατίθεται με τροχούς 17 ιντσών Flex,  όπως και με τους μαύρους diamond cut τροχούς 18 ιντσών από κράμα αλουμινίου.

Ο εσωτερικός κόσμος του νέου Mitsubishi ASX έχει γαλλικό DNA, όπως άλλωστε αναμενόταν, κάτι που φαίνεται στην εργονομία, στη φιλοσοφία του σχεδιασμού αλλά και στη φινέτσα που το ASX εκπέμπει. Ο οδηγός έχει στη φαρέτρα του, δυο ψηφιακές οθόνες, η αφορά στον πίνακα οργάνων και η δεύτερη στην οθόνη αφής 9,3” για το σύστημα πολυμέσων. Αμφότερες, έχουν εξαιρετική ευκρίνεια και διακρίνονται για την ευχρηστία τους.

Σε κάθε περίπτωση ο οδηγός του ASX θα απολαύσει την εξαιρετική θέση οδήγησης, δεν θα σπαζοκεφαλιάσει με τις ηλεκτρικές ευκολίες του αυτοκινήτου και γενικότερα… η εργασία στο ASX είναι αγχολυτική. Αν μάλιστα είναι λάτρης της καλής μουσικής το πολυτελές ηχοσύστημα Bose με τα εννέα ηχεία θα υπογραμμίσει την έννοια της οδήγησης χωρίς στρες.

Να τονιστεί ότι το νέο Mitsubishi ASX έχει φαρδιά πόρτα και χαμηλό δάπεδο στον χώρο αποσκευών, για εύκολη φόρτωση και εκφόρτωση. Με πέντε άτομα μέσα στο όχημα, μένει επαρκής χώρος για έως και 358 λίτρα αποσκευών.

Μάλιστα η χωρητικότητα αυξάνεται κατά 69 επιπλέον λίτρα, όταν μετακινηθεί το πίσω κάθισμα προς τα εμπρός. Στο μεταξύ το πίσω κάθισμα μπορεί επίσης να αναδιπλωθεί κατά 60:40 για να χωρέσουν ακόμα πιο ογκώδη ή ειδικού σχήματος αντικείμενα.

Σε ό,τι αφορά την καρδιά ή μάλλον τις καρδιές του Mitsubishi ASX 1.6 ΑΤ Plug-In Hybrid Electric αυτές συνολικά αποδίδουν 160 ίππους και κινούν σβέλτα το αμάξωμα των 1.616 kg. Αλλά ας αναλύσουμε το κινητήριο σύνολο του Plug-In Hybrid ASX, το οποίο αποτελείται από  ένα ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,6 lt με ψεκασμό πολλαπλών σημείων και απόδοσης 92 ίππων, ο οποίος μάλιστα συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες.

Ο ισχυρότερος διαθέτει 66 ίππους με ροπή 205 Nm και συμβάλλει στην κίνηση του αυτοκινήτου, ενώ ο δεύτερος διαθέτει των 34 ίππους και  έχει αναλάβει  τον ρόλο γεννήτριας. Το σημαντικό ωστόσο στοιχείο στο ASX είναι το γεγονός ότι μπορεί να φορτιστεί η μπαταρία του και σε οικιακή πρίζα με την διαδικασία να απαιτεί 4,5 ώρες.

Αν τώρα επιλέξετε ένα wallbox για την φόρτιση του, θα απαιτηθούν 3 ώρες για την πλήρη φόρτιση του. Να αναφέρουμε ότι η μπαταρία του Mitsubishi ASX 1.6 ΑΤ Plug-In Hybrid είναι συνολικής χωρητικότητας 10,5 kWh, η οποία είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα.

Από τη θέση οδήγησης μέχρι και τις πινελιές πολυτέλειες που διαθέτει το ASX, όλα συνηγορούν για ήσυχες και απολαυστικές μετακινήσεις όταν πατήσεις το start button. Ο ήχος που περνάει στην καμπίνα από τον χώρο του κινητήρα έρχεται σαν ένας ευχάριστος ψίθυρος, ενώ όταν επιλεγεί η επιλογή για κίνηση με ρεύμα, το ASX κινείται πραγματικά σαν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Το ASX 1.6 ΑΤ Plug-In Hybrid διακρίνεται για την ποιότητα κύλισης του, με την ανάρτηση να μην αφήνει τίποτα να ταράξει την εσωτερική ηρεμία της καμπίνας. Κινώντας σβέλτα το βαρύ όχημα, το σετάρισμα αλλά και η γεωμετρία της ανάρτησης επιτρέπει γρήγορες και ασφαλείς μετακινήσεις.

Στη διάρκεια της δοκιμής επιλέξαμε να κινηθούμε επιλέγοντας το προφίλ οδήγησης Eco, όχι για να δούμε που θα κάτσει η μπίλια της κατανάλωσης, αλλά γιατί πραγματικό το ASX το αντιμετωπίσαμε σαν ένα αγχολυτικό μέσα στη λερναία ύδρα της κίνησης στο κέντρο της Αθήνας.  Και δικαιωθήκαμε, αφού και πετύχαμε κατανάλωση κάτω από 6 λίτρα και δεν ανεβάσαμε παλμούς με τα όσα γίνονται στους ελληνικούς δρόμους.

Για την ιστορία να πούμε ότι με γεμάτη την μπαταρία, η μέση κατανάλωση του κυμάνθηκε στα 3,2 lt/100 km, ενώ όταν κινηθείς σε υβριδικούς ρυθμούς η κατανάλωση δεν ξεπερνάει τα 6,0 lt/100 km. Για όσους ωστόσο αρέσκονται στις επιδόσεις,  το Mitsubishi ASX 1.6 ΑΤ Plug-In Hybrid πετυχαίνει τη διαδικασία των 0-100 km/h σε  10,1 δλ. και φτάνει στην τελική των 170 km/h με πολύ άνεση.

Εν κατακλείδι το ASX ξεχωρίζει με την ποιότητα κύλισης και την ομοιογενή οδική του συμπεριφορά και θα κλέψει με άνεση τις καρδιές των οικογενειαρχών που θέλουν να κινηθούν με φινέτσα και ασφάλεια σε κάθε συνθήκη. Η τιμή εκκίνησης για ένα Mitsubishi ASX είναι τα 21.790 ευρώ ενώ για αυτό της δοκιμής εκκινεί από 45.830 ευρώ.

Τεχνικά χαρακτηριστικάMitsubishi ASX 1.6 ΑΤ Plug-In Hybrid Electric
Κινητήρας
Ηλεκτροκινητήρες
PHEV, κινητήρας βενζίνης 1.598 cc, 92 PS/ 144 Nm
Δύο ηλεκτροκινητήρες: 49 kW/ 205 Nm, 25 kW/ 50 Nm
Ισχύς, Ροπή160 PS / –
0-100 km/h, τελική ταχύτητα10,1 sec, τελική 173 km/h
Κατανάλωση δοκιμής6,0 λίτρα/ 100 km
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ)4.227 x 1.797 x 1.576 mm
Χώρος αποσκευών265-379 lt
Τιμή πώλησης μοντέλου δοκιμής45.830 ευρώ

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!