NEAPINED

Lancia Ypsilon HF: Επιστροφή στα ράλι!

Το νέο ηλεκτρικό hot hatch των 241 ίππων θα χρησιμοποιηθεί ως βάση για το αγωνιστικό αυτοκίνητο Rally4 που θα έχει κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η ιταλική μάρκα επιβεβαίωσε την επιστροφή της στους αγώνες εκτός δρόμου με ένα νέο αγωνιστικό Rally 4, το οποίο θα βασίζεται στο Ypsilon HF και θα χρησιμοποιεί βενζινοκινητήρα. Η επίσημη κυκλοφορία του αναμένεται το Μάιο του 2025, ενώ έχει ήδη δημοσιευτεί η πρώτη εικόνα του νέου ηλεκτρικού hot hatch για τον δρόμο.

Συγκεκριμένα, το Ypsilon HF θα αποδίδει 241 ίππους και θα χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με το Abarth 600e με την κίνηση να περνά στους μπροστινούς τροχούς. Επιπλέον, θα διαθέτει ενισχυμένη ανάρτηση σε σχέση με το κανονικό Ypsilon, επιτρέποντας την επιτάχυνση από 0 σε 100 χλμ/ώρα σε μόλις 5,8 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με την Lancia.

Στο σπορ Ypsilon, το λογότυπο HF με τον κόκκινο ελέφαντα φιγουράρει στο νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές. Το προφίλ αναδεικνύεται από τα φαρδύτερα σπόιλερ και ειδικά σχεδιασμένες εξάκτινες ζάντες αλουμινίου. Αν και η Lancia δεν έδειξε το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αναμένουμε παρόμοια σχεδίαση, πιθανώς με μία πίσω διακριτική αεροτομή και έναν διαχύτη.

Το μικρομεσαίο hatchback είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο μπροστά που αποδίδει 241 ίππους. Επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα μέσα σε 5,8 δευτερόλεπτα, σημαντικά πιο γρήγορα από τις στάνταρ EV και mild-hybrid εκδόσεις.

Το ενισχυμένο σύστημα κίνησης συμπληρώνεται από χαμηλωμένη ανάρτηση και φαρδύτερα μετατρόχια για βελτιωμένη οδική συμπεριφορά. Επίσης, επιβεβαιώθηκε ότι η έκδοση HF θα περάσει σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα της Lancia, συμπεριλαμβανομένων των crossover Gamma και hatchback Delta.


Και εκτός από το νέο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής, η Lancia προανήγγειλε και το Ypsilon Rally 4 HF, το οποίο σηματοδοτεί την πολυαναμενόμενη επιστροφή της εταιρείας στους αγώνες.

Πρόκειται για το Ypsilon Rally 4 HF, ένα νέο ανταγωνιστικό μοντέλο για την κατηγορία R4 των αγώνων ράλλυ, με το εντυπωσιακό livery της εμβληματικής Martini, που θυμίζει τα θρυλικά Lancia 037 και Delta Integrale.

Επιπρόσθετα, το Rally 4 διαθέτει λειτουργικό scoop οροφής, δύο εισαγωγές αέρα στο καπό για καλύτερη ψύξη του κινητήρα και ένα σετ λευκών πολυάκτινων ζαντών αλουμινίου. Δανείζεται επίσης το επιθετικό bodykit από το Ypsilon HF, ολοκληρώνοντας την εμφάνιση έτοιμη για αγώνες.

Σε αντίθεση με το μοντέλο δρόμου, το Rally 4 χρησιμοποιεί ενισχυμένη έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων τρικύλινδρου, αποδίδοντας 212 ίππους.

Ένα πεντατάχυτο κιβώτιο μεταφέρει την ισχύ στους μπροστινούς τροχούς με τη βοήθεια ενός περιορισμένης ολίσθησης διαφορικού για βελτιωμένη πρόσφυση. Επίσης, αναμένεται ανάρτηση και φρένα ρυθμισμένα για απόδοση σε αγωνιστικές συνθήκες.

Αν και η Lancia δεν έχει ανακοινώσει ακόμα συγκεκριμένη ημερομηνία για το ντεμπούτο του Ypsilon στους αγώνες ράλλυ, αναμένουμε περισσότερες λεπτομέρειες στους επόμενους μήνες.

Τέλος, να πούμε ότι η Lancia κατέχει το ρεκόρ ως η πιο επιτυχημένη μάρκα στους αγώνες ράλλυ, έχοντας κατακτήσει 15 πρωταθλήματα WRC, 3 πρωταθλήματα κατασκευαστών και EWC, μία νίκη στα 1000 Miglia, δύο νίκες στο Targa Florio και ένα τρόπαιο στο Carrera Panamericana.


Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!