NEAPINED

H τιμή του Hyundai Ioniq 5 N στην Ελλάδα

Το ισχυρότερο Hyundai που έχει υπάρξει ποτέ αποδίδει 650 ίππους και διατίθεται στην τιμή των 78.990 ευρώ (χωρίς την κρατική επιδότηση και τις σχετικές προωθητικές ενέργειες).

Να υπενθυμίσουμε ότι στο Ioniq 5 Nm, στη λειτουργία Boost, η μέγιστη ισχύς φτάνει τα 478 kW (650 ίππους), ξεπερνώντας το Kia EV6 GT των 575 ίππων αντλώντας ενέργεια από μια μπαταρία 84 kWh που προσφέρει εργοστασιακή αυτονομία 385 χιλιομέτρων.

Συγκεκριμένα, ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 166 kW (226 ίππους), ενώ ο πίσω κινητήρας προσφέρει 282 kW (384 ίππους), για μία συνολική απόδοση 448 kW (610 ίππων).

Με αυτά τα εντυπωσιακά νούμερα ισχύος, το Ioniq 5 N επιταχύνει από τα 0 έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 260 χλμ./ώρα. Ωστόσο, η πραγματική ουσία του Ioniq 5 N βρίσκεται πέρα από τους αριθμούς.

Το N Drift Optimizer με τη λειτουργία Torque Kick Drift επιτρέπει στους οδηγούς να προσομοιώνουν τη δράση κλωτσιάς του συμπλέκτη ενός πισωκίνητου συμβατικού σπορ αυτοκινήτου. Επιπλέον, το σύστημα N Torque Distribution προσφέρει πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής εμπρός και πίσω με 11 ρυθμιζόμενα επίπεδα.

Για την ενίσχυση της ακαμψίας, η δομή του πλαισίου έχει ενισχυθεί με 42 επιπλέον σημεία συγκόλλησης και 2,1 μέτρα πρόσθετων συγκολλητικών υλικών. Επιπρόσθετα, το Ioniq 5 N διαθέτει αναβαθμισμένες δυνατότητες πέδησης με εμπρός δίσκους 400 χλστ., δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και πίσω δίσκους 360 χλστ.

Στη λειτουργία N Race, οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των ρυθμίσεων «Endurance» και «Sprint», με την πρώτη να μειώνει τη μέγιστη ισχύ για μεγαλύτερες αυτονομίες και τη δεύτερη να δίνει προτεραιότητα στη μέγιστη ισχύ.

Το σύστημα N e-shift προσομοιώνει την εμπειρία της αλλαγής ταχυτήτων στα θερμικά αυτοκίνητα της Hyundai, ελέγχοντας την παραγωγή ροπής του κινητήρα. Το N Active Sound+ χρησιμοποιεί εσωτερικά και εξωτερικά ηχεία για να αναπαράγει τα ηχητικά προφίλ του τετρακύλινδρου turbo κινητήρα 2,0 λίτρων της Hyundai N, του RN22e.


Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!