NEAΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Toyota, Mazda και Subaru ετοιμάζουν νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Η Toyota και οι σύμμαχοί της εξελίσσουν μια νέα σειρά αποδοτικών, ισχυρών και μικρότερων κινητήρων «Engine Reborn» που μπορούν να λειτουργούν με διάφορα καύσιμα ουδέτερα ως προς τον άνθρακα και να συνδυάζονται ακόμη και με υβριδικά συστήματα που τροφοδοτούνται με μπαταρία.

Οι νέοι κινητήρες, μικρότεροι και πιο συμπαγείς από τους σημερινούς, θα επιτρέψουν στην Toyota να τους ενσωματώσει σε ριζικά επανασχεδιασμένα αμαξώματα, πιο κατάλληλα για τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα που θα δούμε στο μέλλον.

Μέρος της ιδέας είναι η κατασκευή μελλοντικών μοντέλων που να αντικατοπτρίζουν την ελκυστική σχεδίαση των ηλεκτρικών οχημάτων που παρουσιάστηκε από την Toyota και την Lexus στο περσινό Japan Mobility Show.

Η Toyota ήδη εργάζεται σε μια επόμενη γενιά πλατφόρμας για ηλεκτρικά οχήματα που βασίζεται σε αυτά τα σχέδια και θέλει να την ενσωματώσει σε ένα μοντέλο παραγωγής της Lexus από το 2026.

Σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, οι τρεις ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες ανακοίνωσαν ότι επενδύουν στην επόμενη γενιά εσωτερικής καύσης ως βασική τεχνολογία για τη μείωση εκπομπών CO2, ακόμα και καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία γίνεται ολοένα και πιο εξηλεκτρισμένη.

«Υπάρχει ένας μοναδικά ιαπωνικός τρόπος για να φτάσουμε στην ουδετερότητα άνθρακα», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota, Koji Sato, αποκαλύπτοντας τα σχέδια της εταιρείας σε μια κοινή συνέντευξη Τύπου με τους ομολόγους του από τη Mazda και τη Subaru, υπό το σύνθημα «Engine Reborn».

Η Mazda θα εργαστεί για τη βελτίωση του περιστροφικού της κινητήρα ώστε να λειτουργεί με μια νέα γενιά καυσίμων ουδέτερων ως προς τον άνθρακα. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Masahiro Moro ίδρυσε φέτος μια ειδική ομάδα μηχανικών για να εξελίξει έναν οικολογικό περιστροφικό κινητήρα που θα παράγει ηλεκτρισμό για ένα υβριδικό σύστημα που «καίει» ανανεώσιμο βιοκαύσιμο ή υδρογόνο.

Η Subaru θα εξελίξει τον κινητήρα boxer για να λειτουργεί με ένα εξηλεκτρισμένο υβριδικό σύστημα. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Atsushi Osaki σχεδιάζει ήδη την εξέλιξη ενός υβριδικού συστήματος νέας γενιάς στα Crosstrek και Forester, ως γέφυρα για τη δημιουργία μιας σειράς οκτώ ηλεκτρικών μοντέλων έως το τέλος του 2028.

Οι νέοι κινητήρες της Toyota αναμένεται να φτάσουν στο εγγύς μέλλον, χωρίς όμως να δοθεί συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Η εταιρεία περιγράφει τις τεχνολογικές καινοτομίες που επιτρέπουν στους κινητήρες να πληρούν τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών, όπως αυτά που αναμένεται να εφαρμοστούν με τους κανονισμούς Euro 7 από το 2027.


Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!