PINEDΑΓΩΝΕΣ

GP Ισπανίας: Max Verstappen και στη Βαρκελώνη – Πίσω του ο Norris στο πρωτάθλημα

O Verstappen έδειξε από νωρίς ποιος είναι το αφεντικό και πήρε τη νίκη (7 στις 10 για φέτος) αυξάνοντας τη διαφορά του στο πρωτάθλημα από τον 3ο πλέον Leclerc. Στο βάθρο ο εξαιρετικός Norris της McLaren που σκαρφάλωσε στη 2η θέση του πρωταθλήματος και ο Hamilton για την Mercedes με το 198ο podium της καριέρας του.

Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen, κατάφερε να ξεπεράσει την στρατηγική της McLaren και να νικήσει στον ισπανικό αγώνα της Formula 1, παρά την αργοπορημένη επίθεση του Lando Norris.

Ο Verstappen με την εκπληκτική RB20, πήρε την εσωτερική γραμμή στην πρώτη στροφή και πέρασε μπροστά από τον poleman, Lando Norris. Παρόλο που ο George Russell πήρε προσωρινά την πρωτοπορία, ο Verstappen κατάφερε να τον περάσει στην τρίτη στροφή με τη βοήθεια του DRS, καθώς ο Russell δεν μπορούσε να απομακρυνθεί.

Παρά την τακτική μάχη, με τη διαφορά του Verstappen από τον Norris να αυξομειώνεται καθώς η McLaren καθυστέρησε να τον βάλει στα pits, ο Ολλανδός οδηγός κατάφερε να επεκτείνει το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα.

«Νομίζω ότι αυτό που καθόρισε τον αγώνα ήταν η αρχή, όταν πήρα την πρωτοπορία και έπρεπε να οδηγήσω πολύ αμυντικά, ειδικά όσον αφορά την φθορά των ελαστικών», είπε ο Verstappen. «Κάναμε μια αρκετά επιθετική στρατηγική που απέδωσε στο τέλος».

Παρά το ισορροπημένο ξεκίνημα μεταξύ Norris και Verstappen από την πρώτη σειρά της εκκίνησης, ήταν ο Russell που έκανε την καλύτερη εκκίνηση από την τέταρτη θέση, παίρνοντας την αγωνιστική γραμμή στην πρώτη στροφή και προσπερνώντας τους δύο πρώτους.

Αφού ο Verstappen τον πέρασε, η McLaren παρέμεινε στον αγώνα δημιουργώντας ένα πλεονέκτημα ελαστικών για τον Norris. Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος μπήκε στα πιτς στο τέλος του 17ου γύρου για να αλλάξει από τα μαλακά στα μεσαία ελαστικά, ενώ ο Norris παρέμεινε στην πίστα για άλλους έξι γύρους.

Η διαφορά μεταξύ τους ήταν περίπου 10 δευτερόλεπτα μετά τις στάσεις, αλλά ο Norris άρχισε να μειώνει τη διαφορά. Ωστόσο, οι προσπάθειές του ανακόπηκαν καθώς έπρεπε να προσπεράσει τον Carlos Sainz και τα δύο Mercedes.

Η διαφορά μειώθηκε σε 5 δευτερόλεπτα πριν ο Verstappen μπει ξανά στα pits στο τέλος του 44ου γύρου, παίρνοντας άλλο ένα σετ μαλακών ελαστικών μέχρι το τέλος. Η McLaren επέλεξε να κάνει μια τριπλή αλλαγή με μικρή καθυστέρηση για να δώσει στον Norris αρκετό χρόνο να πιέσει μέχρι το τέλος.

Παρόλο που η διαφορά αυξήθηκε, ο Norris πέρασε το υπόλοιπο του αγώνα μειώνοντας τη διαφορά από τον Verstappen, αλλά τελικά ο χρόνος τελείωσε και η διαφορά τους στη γραμμή τερματισμού ήταν 2,2 δευτερόλεπτα.

Ο Lewis Hamilton κατέκτησε την πρώτη του φετινή θέση στο βάθρο αφού πέρασε τον Russell με 15 γύρους να απομένουν, καθώς τα δύο Mercedes είχαν διαφορετική στρατηγική.

Οι δύο πρώτοι γύροι του Russell ήταν μικρότεροι και έτσι χρειαζόταν τα σκληρά ελαστικά για να ολοκληρώσει τον αγώνα, κάτι που ο Βρετανός ένιωσε ότι δεν ήταν ιδιαίτερα δυνατό αγωνιστικό ελαστικό.

Ο Hamilton έμεινε περισσότερο στη πίστα, κάτι που του επέτρεψε να βάλει τα μαλακά ελαστικά και να ωφεληθεί από τη γρηγορότερη ταχύτητα στο τέλος, ξεπερνώντας τον team mate του.

Ο Russell τερμάτισε 4ος, υπό πίεση από τον Charles Leclerc, που επίσης έβαλε τα μαλακά ελαστικά στο τέλος για να κάνει κάτι καλύτερο. Αυτό έβαλε τον Leclerc πάνω από τον Sainz, ο οποίος τερμάτισε καθαρά μπροστά από τον Oscar Piastri.

Ο Sergio Perez πήρε την 8η θέση με μια στρατηγική τριών pits από την 11η θέση στο grid, ενώ οι δύο Alpine ολοκλήρωσαν την πρώτη 10άδα, δίνοντας μια σημαντική ώθηση στις προσπάθειές τους στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ο Pierre Gasly τερμάτισε 9ος και καθαρά μπροστά από τον team mate του, Esteban Ocon.

Παρακάτω η κατάταξη του αγώνα, επόμενο Grand Prix την επόμενη Κυριακή (30/6) στην Αυστρία, στις 16:00Δείτε εδώ τη βαθμολογία.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!