Η Volvo επανεξετάζει την αυστηρή στρατηγική της για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα καθώς οι πωλήσεις BEV μειώνονται στις αγορές των ΗΠΑ και της Κίνας.
Αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Aston Martin και η Volkswagen Group προσαρμόζουν τις φιλοδοξίες τους για τα ηλεκτρικά οχήματα καθώς η ανάπτυξη της τεχνολογίας δεν προχωρά όπως αναμενόταν.
Η στρατηγική της Volvo για την αποκλειστική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2030 θεωρείται μία από τις πιο τολμηρές στον κλάδο, με τον Chief Commercial Officer, Bjorn Annwall, να δηλώνει τον Ιούνιο του 2023 ότι η εταιρεία δεν θα πουλήσει «ούτε ένα αυτοκίνητο» παγκοσμίως που δεν είναι πλήρως ηλεκτρικό μετά το 2030.
Ωστόσο, οι μειωμένες πωλήσεις EV σε βασικές αγορές οδήγησαν τη Volvo να επανεξετάσει τη στρατηγική της. Σε μια διαδικτυακή παρουσίαση για επενδυτές, ο Rowan ανέφερε ότι τα υβριδικά οχήματα αποτελούν μια σταθερή γέφυρα για τους πελάτες που δεν είναι έτοιμοι να προχωρήσουν στην πλήρη ηλεκτροκίνηση.
Έτσι, η Volvo θα συνεργαστεί με την κινεζική Geely Group για την επέκταση της γκάμας των plug-in hybrids. Επιπλέον, εξετάζει την αναβάθμιση της πλατφόρμας SPA1, η οποία υποστηρίζει τα XC90 και XC60. Αυτή η στρατηγική θα επιτρέψει στην Volvo να διατηρήσει την παραγωγή υβριδικών μοντέλων για πάνω από μια δεκαετία, καθώς η πλατφόρμα SPA1 θεωρείται τεχνολογικά προηγμένη.
Οι υβριδικές τεχνολογίες της Volvo, όπως τα plug-in και mild hybrid, παραμένουν δημοφιλείς και η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει σε αυτές. Οι αντιπρόσωποι της Volvo στις ΗΠΑ αναμένουν να πωλούν υβριδικά αυτοκίνητα και πέραν του 2030, καθώς το EV-only στρατηγικό σχέδιο θεωρείται ριψοκίνδυνο από κάποιους.
Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών μοντέλων XC40 και C40 στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 74% το πρώτο εξάμηνο του 2024, εν μέσω αυξημένου ανταγωνισμού και μειώσεων τιμών από την Tesla. Ως απάντηση, η Volvo αύξησε τις παραδόσεις plug-in hybrids στους αντιπροσώπους.