Η Geely παρουσίασε τη νέα της τεχνολογία υβριδικών συστημάτων, η οποία υπόσχεται ανταγωνιστική οικονομία καυσίμου και μεγαλύτερη αυτονομία από την αντίστοιχη τεχνολογία της BYD, κορυφαίας κινεζικής εταιρείας στα plug-in υβριδικά οχήματα.
Η νέα πλατφόρμα, με την ονομασία Leishen EM-i, καταναλώνει μόλις 2,62 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα και προσφέρει συνδυασμένη, θεωρητική αυτονομία -με χρήση βενζίνης και μπαταρίας- έως 2.390,5 χιλιόμετρα, σύμφωνα με αποτελέσματα από δοκιμές σε μέσα ενημέρωσης, όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η Geely.
Αντίστοιχα, η νέα γενιά του υβριδικού συστήματος της BYD, που λανσαρίστηκε τον Μάιο, καταναλώνει 2,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα με εξαντλημένη την μπαταρία, και προσφέρει αυτονομία έως 2.100 χιλιόμετρα με πλήρη φόρτιση μπαταρίας και γεμάτο ρεζερβουάρ.
Το πρώτο μοντέλο που θα χρησιμοποιεί το νέο υβριδικό σύστημα της Geely, το crossover Galaxy Starship 7, καταφέρνει κατανάλωση τριών λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα σε δοκιμές σε πραγματικούς δρόμους, όπως ανέφερε η εταιρεία.
Η Geely ανακοίνωσε επίσης ότι η τεχνολογία Leishen θα χρησιμοποιηθεί και σε μοντέλα των Renault, Volvo και Lotus, κάτι που υπογραμμίζει τη στρατηγική της για ενίσχυση της παρουσίας της και πέρα από τα δικά της οχήματα.
Η κίνηση αυτή έρχεται καθώς η Geely προσπαθεί να μειώσει την απόσταση που τη χωρίζει από την BYD, εν μέσω έντονου ανταγωνισμού στην κινεζική αγορά αυτοκινήτου -τη μεγαλύτερη παγκοσμίως- όπου η ανάπτυξη των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων επιβραδύνεται λόγω της αδύναμης οικονομίας.
Η BYD διατήρησε την πρώτη θέση στις πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων στην Κίνα, κατέχοντας το 34,6% της αγοράς το πρώτο εννεάμηνο του έτους, αφήνοντας τη Geely στη δεύτερη θέση με μερίδιο 7,4%, σύμφωνα με τα στοιχεία της βιομηχανίας. Η Tesla κατέλαβε την τρίτη θέση με μερίδιο 6,5%.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η BYD κατέγραψε νέο ρεκόρ πωλήσεων κατά το τρίτο τρίμηνο, κυρίως χάρη στην εκρηκτική αύξηση των πωλήσεων plug-in υβριδικών μοντέλων, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 76% φτάνοντας τις 685.830 μονάδες, σύμφωνα με υπολογισμούς του Reuters.