NEAPINED

Η Aston Martin Valhalla των 1.079 ίππων και των 999 μονάδων

Κάθε Valhalla που θα ξεκινήσει να παραδίδεται από το ερχόμενο καλοκαίρι θα κοστίζει περίπου 1 εκατομμύριο ευρώ.

Η Aston Martin παρουσίασε πλήρως το νέο της υπεραυτοκίνητο Valhalla, το οποίο αποτελεί το πρώτο εξηλεκτρισμένο plug-in υβριδικό της μάρκας και αναμένεται να μπει στην παραγωγή από το δεύτερο τρίμηνο του 2025. Το Valhalla διαθέτει έναν εντυπωσιακό συνδυασμό τεχνολογίας και απόδοσης, θέτοντας ισχυρό ανταγωνισμό απέναντι σε μοντέλα όπως η Lamborghini Revuelto και η Ferrari SF90 Stradale.

Στην καρδιά του Valhalla βρίσκεται ένας 4λιτρος twin-turbo V8 κινητήρας που αποδίδει 828 ίππους, με τον υψηλότερο λόγο ισχύος ανά λίτρο που έχει κατασκευάσει ποτέ η Aston Martin.

Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες, δύο εκ των οποίων βρίσκονται στον εμπρός άξονα, ανεβάζοντας τη συνολική απόδοση στους 1.079 ίππους και τη ροπή στα 1.100 Nm. Η επιτάχυνση για τα 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 350 χλμ./ώρα.

Πρωτοποριακή τεχνολογία. Το Valhalla διαθέτει νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων και τετρακίνηση. Χάρη στους ηλεκτροκινητήρες, προσφέρεται η δυνατότητα οδήγησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 14 χιλιόμετρα, με μέγιστη ταχύτητα τα 140 χλμ./ώρα.

Επίσης, το βρετανικό hypercar διαθέτει προηγμένα συστήματα, όπως ενεργό σύστημα αεροδυναμικής και ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Η αεροδυναμική παίζει σημαντικό ρόλο στο Valhalla, το οποίο παράγει περισσότερα από 600 κιλά κάθετης δύναμης στα 240 χλμ./ώρα. Ειδικά αεροδυναμικά εξαρτήματα προσαρμόζουν τη ροή του αέρα στις υψηλές ταχύτητες για βέλτιστη σταθερότητα και επιδόσεις.

Κατασκευή και ανάρτηση από τη Formula 1. Το Valhalla βασίζεται σε ένα ανθρακονημάτινο μονοκόκ πλαίσιο, το οποίο συνδυάζεται με αλουμινένια υποπλαίσια μπροστά και πίσω.

Η ανάρτηση έχει διάταξη τύπου push-rod και ενσωματωμένα αμορτισέρ, ενώ τα φρένα αποτελούνται από κεραμικούς δίσκους 410 χιλιοστών μπροστά και 290 χιλιοστών πίσω.

Εσωτερικό αγωνιστικής έμπνευσης. Ο διάκοσμος του Valhalla είναι σχεδιασμένος με αγωνιστική λογική, με ανυψωμένα υποπόδια, κάρμπον μονοκόμματα καθίσματα και ένα εντυπωσιακό τιμόνι τύπου flat-top και flat-bottom.

Τα ψηφιακά γραφικά και η οθόνη ψυχαγωγίας έχουν εξελιχθεί ειδικά για αυτό το μοντέλο, ενώ η Aston Martin προσφέρει απεριόριστες επιλογές εξατομίκευσης μέσω του τμήματος Q by Aston Martin.

Η παραγωγή θα περιοριστεί σε μόλις 999 μονάδες, με την τιμή να παραμένει άγνωστη, αλλά σίγουρα θα αντικατοπτρίζει την εξαιρετική τεχνολογία και αποκλειστικότητα του μοντέλου. Το Valhalla αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο για την Aston Martin, συνεχίζοντας τη φιλοσοφία της μάρκας για την κατασκευή κορυφαίων υπεραυτοκινήτων.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Aston Martin Valhalla με μια ματιά

Αμάξωμα

  • Υλικό Κατασκευής: Μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα, με αλουμινένιες υποδομές μπροστά και πίσω.
  • Πάνελ Αμαξώματος: Ανθρακονήματα (εμπρός/πίσω καπό, πλαϊνά, διαχύτης).
  • Διαμόρφωση: Κουπέ μεσαίου κινητήρα, δύο θέσεων.
  • Πόρτες: Διαγώνιας κίνησης (Dihedral) για εύκολη πρόσβαση.

Κινητήρας

  • Τύπος: 4.0 λίτρων, twin-turbo V8.
  • Διακριτικά Στοιχεία: Επίπεδος στρόφαλος (Flat Plane Crank), ξηρό κάρτερ, βελτιστοποιημένο σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής.
  • Πίεση Turbo: 3.0 bar.
  • Ιπποδύναμη ΜΕΚ: 828 PS @ 6,700 σ.α.λ.
  • Ροπή ΜΕΚ: 857 Nm @ 6,700 σ.α.λ.

Υβριδικό Σύστημα

  • Τύπος: Plug-In Hybrid (πρώτο της Aston Martin).
  • Ηλεκτροκινητήρες: 3 (δύο εμπρός, ένας πίσω).
  • Ισχύς Ηλεκτροκινητήρων: 251 PS συνολικά.
  • Σύστημα: 400V, ταχύτητα περιστροφής έως 18,800 σ.α.λ.

Μετάδοση

  • Κιβώτιο: Ειδικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων με ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα.
  • Διαφορικό: Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, περιορισμένης ολίσθησης.
  • Όπισθεν: Μέσω των ηλεκτροκινητήρων.

Επιδόσεις

  • Ισχύς: 1,064 ίπποι.
  • Ροπή: 1,100 Nm.
  • Τελική Ταχύτητα: 350 χλμ./ώρα.
  • 0-100 χλμ./ώρα: 2.5 δευτερόλεπτα.

Ανάρτηση

  • Μπροστά: Διπλά ψαλίδια με εσωτερικά ελατήρια και αμορτισέρ.
  • Πίσω: Πολύσυνδεσμική ανάρτηση με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ Bilstein DTX.

Σύστημα Φρένων

  • Υλικό Δίσκων: Κεραμικοί-άνθρακα.
  • Διάμετρος Μπροστά/Πίσω: 410mm / 390mm.
  • Συστήματα Ασφαλείας: ABS, EBD, DSC, Traction Control.

Ελαστικά και Τροχοί

  • Διαστάσεις: 20″ εμπρός, 21″ πίσω.
  • Ελαστικά: Michelin Pilot Sport S 5 AML (θερινά) ή Pilot Alpin 5 (χειμερινά).

Διαστάσεις και Βάρος

  • Μήκος: 4,727mm.
  • Πλάτος: 2,208mm (με καθρέφτες).
  • Ύψος: 1,161mm.
  • Μεταξόνιο: 2,760mm.
  • Βάρος: 1,655kg (ξηρό).

Τεχνολογία και Λειτουργίες

  • Αεροδυναμική: Παραγωγή κάθετης δύναμης 600 kg στα 240 χλμ./ώρα.
  • Λειτουργίες Οδήγησης: Sport, Sport+, Race, EV.
  • Σύστημα Υποβοήθησης: ADAS με αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, adaptive cruise control, και άλλα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Ένα σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!