NEAPINED

Η Alfa Romeo θα κρατήσει λίγο παραπάνω τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Η Alfa Romeo αναθεωρεί τα σχέδιά της για την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και αποφασίζει να διατηρήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Αρχικά, η ιταλική μάρκα είχε ανακοινώσει πως έως το 2027 η γκάμα της θα αποτελείται αποκλειστικά από ηλεκτρικά μοντέλα στις βασικές της αγορές (Ευρώπη, ΗΠΑ και Κίνα). Ωστόσο, πλέον αλλάζει στρατηγική, υιοθετώντας μια «πολυενεργειακή» προσέγγιση που περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης με ήπια υβριδική υποστήριξη, plug-in υβριδικά συστήματα και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.

Η απόφαση αυτή φέρνει την Alfa Romeo στη λίστα των αυτοκινητοβιομηχανιών που καθυστερούν την πλήρη εγκατάλειψη των θερμικών κινητήρων. Ο τεχνικός μετασχηματισμός δεν αποτελεί ιδιαίτερη πρόκληση, αφού οι πλατφόρμες της Stellantis, όπως η STLA-Large, μπορούν να υποστηρίξουν τόσο κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και ηλεκτροκίνητα σύνολα.

Η νέα γενιά των Alfa Romeo Stelvio (αναμένεται το 2025) και Giulia (προγραμματισμένη για το 2026) πιθανότατα θα επωφεληθούν από αυτή την απόφαση.

Παρ’ όλα αυτά, οι φίλοι της μάρκας που περίμεναν νέους, αποκλειστικούς κινητήρες Alfa Romeo ενδέχεται να απογοητευτούν, καθώς η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει κινητήρες από την κοινή «δεξαμενή» της Stellantis, όπως κάνουν οι Fiat, Jeep και Opel. Ωστόσο, παραμένει ανοιχτό το ενδεχόμενο να συνεχιστεί η παράδοση των εκδόσεων Quadrifoglio, που διαχρονικά προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις.

Ήδη η Alfa Romeo διαθέτει στην αγορά ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το Junior, το οποίο βασίζεται στην ίδια τεχνολογία με τα Jeep Avenger και Fiat 600. Όπως και αυτά, είναι διαθέσιμο και σε υβριδική έκδοση με έναν 3κύλινδρο 1,2 λίτρων turbo κινητήρα βενζίνης.

Σήμερα, η γκάμα της περιλαμβάνει τέσσερα μοντέλα: τρία SUV (Junior, Tonale και Stelvio) και τη Giulia, που προσφέρεται τόσο με βενζινοκινητήρες όσο και με diesel.

Αν και η εταιρεία δεν ανακοινώνει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της, η αλλαγή στρατηγικής δείχνει ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα παραμείνουν μέρος της φιλοσοφίας της Alfa Romeo για αρκετά χρόνια ακόμα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!