Το μέλλον της Maserati μοιάζει αβέβαιο, καθώς η Stellantis ακύρωσε μια προγραμματισμένη επένδυση 1,5 δισ. ευρώ, θέτοντας σε κίνδυνο επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα όπως το MC20 Folgore, την Quattroporte και την Levante.
Η απόφαση αυτή έρχεται σε μια περίοδο έντονης πτώσης των πωλήσεων της Maserati, οι οποίες μειώθηκαν από 26.600 αυτοκίνητα το 2023 σε μόλις 11.300 το 2024, οδηγώντας σε οικονομικές απώλειες ύψους 260 εκατ. ευρώ.
Ο οικονομικός διευθυντής της Stellantis, Doug Ostermann, απέδωσε την απόφαση στην αβεβαιότητα της αγοράς, ιδίως στην Κίνα, καθώς και στην αργή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, αναφέροντας πως τα προϊοντικά πλάνα της Maserati επανεξετάζονται. Ως αποτέλεσμα, κάποια projects έχουν ήδη καταργηθεί πριν από την έναρξη της παραγωγής, χωρίς να έχουν δοθεί περισσότερες λεπτομέρειες.
Το ιταλικό συνδικάτο FIM ζητά εξηγήσεις από τη Stellantis και έχει προγραμματίσει συνάντηση στις 11 Μαρτίου. Ο Γενικός Γραμματέας της FIM, Ferdinando Uliano, επέκρινε τη στρατηγική μάρκετινγκ της Maserati και τόνισε την ανάγκη για άμεσες ενέργειες ώστε να διασφαλιστεί το μέλλον της μάρκας.
Την ίδια στιγμή, η Stellantis αναζητά νέο διευθύνοντα σύμβουλο μετά την αποχώρηση του Carlos Tavares τον Δεκέμβριο, με το νέο ηγετικό στέλεχος πιθανώς να κληθεί να αποφασίσει ποιες από τις 14 μάρκες του ομίλου θα συνεχίσουν να υφίστανται.
Με τις δυσκολίες να συσσωρεύονται, το μέλλον της Maserati στη Stellantis είναι αβέβαιο. Χωρίς δραστικές αλλαγές, η ιστορική ιταλική μάρκα ενδέχεται να δώσει μάχη για την επιβίωσή της.