Η Maserati αποφάσισε να βάλει «στον πάγο» την ηλεκτρική έκδοση της MC20 Folgore, επικαλούμενη τη χαμηλή ζήτηση για ηλεκτρικά supercars.
Η ηλεκτρική MC20 επρόκειτο να παρουσιαστεί το 2025, χρησιμοποιώντας ένα σύστημα τριών ηλεκτροκινητήρων που θα απέδιδε 761 ίππους και 1.348 Nm ροπής, ξεπερνώντας σε απόδοση το βενζινοκίνητο μοντέλο.
Οι εκτιμώμενες επιδόσεις της περιλάμβαναν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 325 χλμ./ώρα, με αυτονομία περίπου 375 χιλιομέτρων. Ωστόσο, η εταιρεία αποφάσισε να ακυρώσει το project, καθώς οι αγοραστές της MC20 συνεχίζουν να δείχνουν ξεκάθαρη προτίμηση στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Η Maserati επανεξετάζει τη στρατηγική της στην ηλεκτροκίνηση, ιδιαίτερα μετά τη χλιαρή εμπορική πορεία της ηλεκτρικής GranTurismo Folgore. Αντί για ένα ηλεκτρικό MC20, η ιταλική μάρκα φαίνεται να επικεντρώνεται σε μια ανανεωμένη έκδοση του υπάρχοντος μοντέλου, πιθανώς εμπνευσμένη από το αγωνιστικό MC20 GT2 Stradale. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει πιο επιθετική σχεδίαση και αναβαθμίσεις στον twin-turbo V6 των 3,0 λίτρων, που σήμερα αποδίδει 640 ίππους.
Η ακύρωση του project εγείρει ερωτήματα σχετικά με το μέλλον της Maserati στην ηλεκτροκίνηση, καθώς δεν είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία εγκαταλείπει ένα φιλόδοξο σχέδιο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το concept Alfieri, που παρουσιάστηκε το 2014 αλλά δεν έφτασε ποτέ στην παραγωγή.
Με την απόφαση αυτή, η Maserati φαίνεται να δίνει έμφαση στις παραδοσιακές λύσεις, διατηρώντας τη φιλοσοφία των βενζινοκίνητων supercars, τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον.