NEA

Η Audi παρατείνει τη ζωή των κινητήρων εσωτερικής καύσης μετά το 2032

Αν και είχε δεσμευτεί για πλήρη στροφή στην ηλεκτροκίνηση έως το 2032, η Audi αλλάζει πορεία, διατηρώντας τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα plug-in hybrid μοντέλα στην παραγωγή για περισσότερα χρόνια.

Η πλήρης μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση αποδεικνύεται πιο περίπλοκη απ’ ό,τι είχε αρχικά σχεδιαστεί. Αρχικά, η Audi είχε προγραμματίσει να σταματήσει την εξέλιξη νέων θερμικών κινητήρων το 2026, με το Q7 να είναι το τελευταίο μοντέλο της με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το πλάνο προέβλεπε ότι έως το 2032, η γκάμα της Audi θα ήταν αποκλειστικά ηλεκτρική.

Ωστόσο, η αλλαγή στρατηγικής ακολουθεί το παράδειγμα ανταγωνιστών όπως η BMW, η Mercedes και η Volvo, που επίσης καθυστερούν τη μετάβαση σε πλήρως «ηλεκτρικές» γκάμες. Πρόσφατα ο CEO της μάρκας, Gernot Döllner, δήλωσε ότι η παραγωγή των τελευταίων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εξαρτηθεί από τις εξελίξεις στις παγκόσμιες αγορές.

Οι plug-in hybrid εκδόσεις παραμένουν βασικό στοιχείο της στρατηγικής της Audi για τη σταδιακή μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση. Σύμφωνα με τον Döllner, τα PHEV θα έχουν κεντρικό ρόλο στη γκάμα της μάρκας, με 10 νέα μοντέλα να παρουσιάζονται μέσα στο 2025, συμπεριλαμβανομένου του plug-in hybrid A5, το οποίο θα κάνει ντεμπούτο στις 25 Μαρτίου.

Ο CFO της Audi, Jürgen Rittersberger, αναγνώρισε ότι το 2025 θα είναι μια ιδιαίτερα απαιτητική χρονιά λόγω των γεωπολιτικών και οικονομικών συνθηκών. Παρόλα αυτά, εκφράζει αισιοδοξία ότι η ανανεωμένη γκάμα θα βοηθήσει τη μάρκα να διατηρήσει τη θέση της στην αγορά.

Η Audi βρίσκεται σε διαδικασία πλήρους ανανέωσης της γκάμας της. Το νέο Q3 θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι, ενώ ήδη λανσαρίστηκε η νέα γενιά του A6 Avant. Συνολικά, έως το τέλος του 2025, η Audi θα έχει παρουσιάσει 10 νέα μοντέλα στη Βόρεια Αμερική, ενώ εξετάζει την τοπική παραγωγή για να ανταποκριθεί στις νέες εμπορικές πολιτικές των ΗΠΑ. Στην Κίνα, η Audi ενισχύει τη στρατηγική της μέσω συνεργασιών με τις FAW και SAIC, καθώς συνεχίζει να έχει ισχυρή παρουσία τόσο στα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και στα ηλεκτρικά.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!