NEAPINED

Το Smart ForTwo επιστρέφει με νέο ντιζάιν και ηλεκτρική ταυτότητα

Η Smart εξετάζει σοβαρά την επιστροφή του ForTwo, του μικρού διθέσιου που καθόρισε την έννοια της αστικής μετακίνησης για περισσότερα από δύο δεκαετίες.

Το εμβληματικό διθέσιο ετοιμάζεται να επιστρέψει με στόχο να επαναπροσδιορίσει την μικρότερη κατηγορία. Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας στην Ευρώπη, Dirk Adelmann, το νέο «μικρό» θα παραμείνει πιστό στις αξίες της Smart, προσαρμοσμένο όμως στις απαιτήσεις της εποχής.

Αν όλα κυλήσουν βάσει σχεδίου, η νέα γενιά του ForTwo θα παρουσιαστεί πριν το τέλος της δεκαετίας, με τιμή εκκίνησης κοντά στις 23.500 ευρώ. Η σχεδιαστική ομάδα υπό τον Kai Sieber έχει ήδη δώσει τα πρώτα δείγματα για το πώς θα μοιάζει το επόμενο ForTwo, αποφεύγοντας όμως την παγίδα του ρετρό.

Όπως ξεκαθαρίζει ο Adelmann στο βρετανικό AutoExpress, η Smart δεν ακολουθεί το παράδειγμα των MINI και Fiat 500. Αντίθετα, σκοπεύει να κινηθεί με νέα σχεδιαστική γλώσσα, που θα διατηρεί μόνο τα βασικά χαρακτηριστικά της ταυτότητάς της, όπως τις χωρίς πλαίσιο πόρτες και τους τροχούς στις άκρες του αμαξώματος.

Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα επίσημες προδιαγραφές, το νέο ForTwo αναμένεται να είναι σημαντικά μικρότερο από τα #1 και #3, αξιοποιώντας νέα πλατφόρμα η οποία πιθανότατα θα εξελιχθεί από κοινού με τη Geely, με την οποία η Smart συμπορεύεται από το 2019. Το μοντέλο πιθανόν να ονομαστεί #2, ακολουθώντας την ονοματολογία της νέας γενιάς της εταιρείας.

Η καμπίνα του θα παραμείνει αυστηρά διθέσια, με έμφαση στην ευρυχωρία και τη λειτουργικότητα, ενώ το σύστημα infotainment αναμένεται να βασιστεί σε αναβαθμισμένη εκδοχή του ψηφιακού περιβάλλοντος που χρησιμοποιούν ήδη τα #1 και #3. Ο χώρος αποσκευών δεν αναμένεται να διαφοροποιηθεί σημαντικά, ωστόσο ο τεχνολογικός εξοπλισμός θα είναι ενισχυμένος.

Το νέο ForTwo θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό. Η προηγούμενη γενιά δεν ξεπερνούσε τα 160 χλμ. αυτονομίας στον κύκλο WLTP, αλλά η νέα θα στοχεύει πολύ υψηλότερα, πιθανόν κοντά στα 400 χλμ. με βάση τα πρότυπα που έχουν θέσει αντίπαλοι όπως το Renault 5 και το νέο MINI. Ωστόσο, δεν αναμένεται να ενσωματωθεί η προηγμένη ηλεκτρική αρχιτεκτονική των 800V που χρησιμοποιεί το #5, αλλά μια πιο οικονομική λύση με ταχύτητα φόρτισης έως 100 kW, επαρκής για τις ανάγκες μιας πόλης.

Δεν αποκλείεται επίσης η παρουσία μιας έκδοσης Brabus, με ενισχυμένη απόδοση και πιο δυναμικά χαρακτηριστικά, χωρίς όμως υπερβολές που θα επηρέαζαν την αυτονομία. Στο παρελθόν, τέτοιες εκδόσεις πρόσφεραν σπορ εμφάνιση και πιο ζωηρή απόκριση, κάτι που θα μπορούσε να επαναληφθεί και στο νέο #2.

Παρά την προσεκτική διατύπωση από τον CEO -που συχνά επανέλαβε το «αν»- όλα δείχνουν ότι η Smart δουλεύει εντατικά για να κάνει πράξη την επιστροφή του ForTwo, σε μια εποχή όπου η κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών πόλης φαίνεται να αναζωογονείται.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!